Jees, mie hokasin heti sut kun näin harmaan citikanTennessee kirjoitti:Olikohan se Woody joka oli Jämsän Nesteellä evästämässä perheensä kanssa? Kahtoin että joku morjesti pöydästä mutten tunnistanu että kuka vaikka tutulta näyttikin, ja harmaalla Touranilla pesue poistu paikalta
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ja minä kun oon aatellu että tota pappaharmata Xsaraa ei kukaan tunnistaWoody kirjoitti:
Jees, mie hokasin heti sut kun näin harmaan citikan
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Nuffelille nostin kättä eilen yöllä rautsi_91 auton takapenkiltä kun se Kuusamontietä ajeli 
Nick13 taisi ajella Signumilla aamulla länsiväylällä.
Joo töihin olin menossa olariin. Sen verran tais olla väsyneet silmät etten huomannut sun astraaTimba kirjoitti:Nick13 taisi ajella Signumilla aamulla länsiväylällä.
ex. Opel Signum -03
Astra oli kotona kun tulee mentyä aina bussilla kouluun.Nick13 kirjoitti:Joo töihin olin menossa olariin. Sen verran tais olla väsyneet silmät etten huomannut sun astraaTimba kirjoitti:Nick13 taisi ajella Signumilla aamulla länsiväylällä.
Ket-2 Koivukylän liittymän pohjoispuolella matkalla etelään, klo. 12.15 .
Aikalailla kohdalla hogasin, joten ei varmaan morjestus oikein näkynyt... Pahuksen i30-kuski ei osannut päättää, että mennäkkö, vaiko eikö mennä, niin en pystynyt kunnolla seuraamaan vastaan tulevaa liikennettä
Aikalailla kohdalla hogasin, joten ei varmaan morjestus oikein näkynyt... Pahuksen i30-kuski ei osannut päättää, että mennäkkö, vaiko eikö mennä, niin en pystynyt kunnolla seuraamaan vastaan tulevaa liikennettä
rizlan perässä tuli ajettua jokunen metri eilen 
Opel vectra 2.0dti -99
EX: Opel astra 2.2 sport -02
Ex: Opel calibra 4x4 16V -92
EX: Opel astra 2.2 sport -02
Ex: Opel calibra 4x4 16V -92
Sir_Tr:n joku tunti sit "entisen käyttöauton" liikenne ympyrässä,
Tosin en kyllä huitonu mittää, vaa ootin et meet eelle 
Juu, neljän jälestä taisin ajella.Teemu J kirjoitti:Sir_Tr:n joku tunti sit "entisen käyttöauton" liikenne ympyrässä,Tosin en kyllä huitonu mittää, vaa ootin et meet eelle
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Kukas opc-astra kuskeista tuli vastaan hämppärillä jossain riksun paikkeilla?
Olin vähä unessa, ni ei pystyny tunnistamaan ku auton mallin. Tarkemmat detaljit ja kuski jäi huomaamatta.
Olin vähä unessa, ni ei pystyny tunnistamaan ku auton mallin. Tarkemmat detaljit ja kuski jäi huomaamatta.
Ata bongattu keltaisen GTO:n kanssa Hämeenlinnan kohdilla Tampereen suuntaan menossa 
niklaksen kanssa ajettiin kattomaan matalia pulkkia hämeenlinnan suuntaan..hudu79 kirjoitti:Kukas opc-astra kuskeista tuli vastaan hämppärillä jossain riksun paikkeilla?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
rautsi_91 ajelit äsken kempeleen kylillä ja petri nyyköördi soi.. kävelin siinä salen kohdilla enkä jaksanu alkaa heilumaan 
tojjota korolla
Sun ajattelinkin kyllä olleen liikkeellä, kun jäi sellainen häikäisy vanteesta mieleen... Lienee wörkit saatu alle?Alpha kirjoitti:niklaksen kanssa ajettiin kattomaan matalia pulkkia hämeenlinnan suuntaan..hudu79 kirjoitti:Kukas opc-astra kuskeista tuli vastaan hämppärillä jossain riksun paikkeilla?