Astra H farkku, hifistelyä midipaikkojen parant. s.14 kuvia
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Astra H farkku hifistelyä/nipistelyä muutama kuva s.4
Kottikärryllinen osia jäi yli 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
Bongasimpa vanhan kulkineen, http://www.nettiauto.com/opel/vectra/4729650
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Oho, mites näitä osia on nyt enemmän ko alottaessa?`tuikki kirjoitti:Kottikärryllinen osia jäi yli
Ja ei mulla nyt niin pahasti puuttunu osia välistä. Mun mielestä melko yliarvostettuna ne semmoset laakerit
Joop Harri, taas tuli hyviä neuvoja ja apuja
Edit: Harmi, olin viikon päästä menossa jyväskylää vissii, jos olis tullu kahella autolla takasin, mutta oli myyty
Juu, emäntä aika hermona tuon leikkauksen kans on en minä.. mä tiedän et kaikki menee hyvin ja poika kyl sen tempperamentillä haldaa homman, vaan et tuskaa tulee oleen ku ei pääse liikkuun mitenkään ekaan 4vko ku kipsit on jalassa ku voi olla isoja haavoja ku jalat silvotaan ja väännetään normiasentoon kun sen jalkapohja on nyt niinku meidän ulkosyrjä/pikkuvarpaan päällä.. et haavat pitäs saada parantua rauhas, sitte sitä kipsijumppaa.. ei iskarijumppaa 
Huomasin eilen ko kahvilla istuttiin niin nuot jalat ja ei ne kyllä hyvältä näytä
Ei sekään kyllä hyvältä näytä kattoo kun toinen tuolissa menee.. Kipeet ne ainakin sen operaation jälkeen tulee olemaan
Mutta kyllä se hyvin menee
pidetään peukkuja
Mutta kyllä se hyvin menee
Juu, no hyvää sentäs se että kipuja ei varmaan ihan vitusti ole ku ei sillä ole polven alapuolella kunnolla tuntoo.. halvaus raja menee jossain polven/nilkan välis..
Pojalla on sellanen selkäydinvamma (mmc) ja sitten shuntti päässä (Hc) ja jalat ovat kampurajalat eli vääntyneet sisäänpäin.. artun tilanteessa kirurgien mukaan samassa jamassa kuin hoitamattomat jalat kehitysmaassa.
Kyllähän se oli kovapala ku poika synty ku asia varmistui.. minä kun olen innokas golffari ja muutenki urheilusta tykkään ikäni urheillu vaikka nykyään röökiä veänki kuin korsteeni mutta näillä mennään.. empä tuota kuitenkaan toiseen vaihtais.
Pojalla on sellanen selkäydinvamma (mmc) ja sitten shuntti päässä (Hc) ja jalat ovat kampurajalat eli vääntyneet sisäänpäin.. artun tilanteessa kirurgien mukaan samassa jamassa kuin hoitamattomat jalat kehitysmaassa.
Kyllähän se oli kovapala ku poika synty ku asia varmistui.. minä kun olen innokas golffari ja muutenki urheilusta tykkään ikäni urheillu vaikka nykyään röökiä veänki kuin korsteeni mutta näillä mennään.. empä tuota kuitenkaan toiseen vaihtais.
Kävimpä prkl ajelemassa ajelemassa kylillä.. Viime kerrasta onki pitkäaika. Huomena kulkineen pesu ja kokeilen tiputtaa perää pikkasen ja napsin muutaman kuvan. Alusta on jämäkkä..
rizla soittele illasta huomena niin saan tehdä ne kolmiot loppuun, onnistuko kittaus?
rizla soittele illasta huomena niin saan tehdä ne kolmiot loppuun, onnistuko kittaus?
Emmää eilen ehtiny ees alottaaJumitzu kirjoitti:Kävimpä prkl ajelemassa ajelemassa kylillä.. Viime kerrasta onki pitkäaika. Huomena kulkineen pesu ja kokeilen tiputtaa perää pikkasen ja napsin muutaman kuvan. Alusta on jämäkkä..![]()
Meiän auton saa kanssa pestä ja vahata
Huomasin että en näimmä ollut nostanu vänkärin ovipahvia ihan oikeaan kohtaan kun vettä tullu tiivisteen päälle lillumaan sitte kattelin niin se oli jääny vain siihen hollille ja sisempi tiiviste oli irti lasista... onko ihme ettei pidä. 
Täytyis metästää jostain cd vaihtaja tuohon alpinelle..
Täytyis metästää jostain cd vaihtaja tuohon alpinelle..
Alotin nyt ton pakkeloinnin. Uskallanko vaan aina kun edellinen kerros on kuivunu tarpeeks niin pelkällä pakkelilla tehdä sen koko rakennelman?
Melko vittumainen homma toi kyllä on. meinasin jo että haen pullon uretaania ja peitän sen rinkulan ja uretaania vaan menemään ja sit keittiöveitsellä ylimääränen pois, mutta yritetään nyt tolla pakkelilla. tuon ne taas sulle jos en osaa
Laitan vaan pakkelia reilusti että tulee semmonen köntti ja sit vähä tasotella ja uutta könttiä perää
Melko vittumainen homma toi kyllä on. meinasin jo että haen pullon uretaania ja peitän sen rinkulan ja uretaania vaan menemään ja sit keittiöveitsellä ylimääränen pois, mutta yritetään nyt tolla pakkelilla. tuon ne taas sulle jos en osaa
Laitan vaan pakkelia reilusti että tulee semmonen köntti ja sit vähä tasotella ja uutta könttiä perää
hio kittien välissä.. sillä 60:llä.
laitat sen kuitukitin niin mä teen loput..
Perseellehän se meni. onneks ei mitään peruuttamatonta.. Koitan laittaa tolla lasikuitunauhalla siihen noin muodon ja sit kokeilen uusiks, mut vasta iltasella kun taas tolle kolmioitten luokse ehtii...Jumitzu kirjoitti:hio kittien välissä.. sillä 60:llä.
Soitinki sulle tuossa ja olisin vinkkejä kysynny, mutta keksin sitte ihan itte muutaman joilla yritän seuraavaks..
Kyllä se viimestään kymmenennellä kittipurkilla on hyvä
Juu, katsotaan illalla niin saadan ne läjään joskus..
Jooh. Mikä tuossa oikee on ettei se vaan onnistu multa mikään tuommonen rakentaminen...Jumitzu kirjoitti:Juu, katsotaan illalla niin saadan ne läjään joskus..
Teoriassa melkein mikä vaan onnistuu mutta sitte käytäntö
Ehkä tää kolmas yritys jo onnistuis ja sais tuon centerikaiuttimen helvettiin tuolta. seku ei mitenkään hyväkuulonen ole kun taitaa sekin olla soitettu joskus rikki
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
selvititkö piuhoista vielä vikaa?
Saas nähä tuleeko tänään vielä lähellekkään valmista vai onko vasta huomenna... omassa kontissa siis.
Saas nähä tuleeko tänään vielä lähellekkään valmista vai onko vasta huomenna... omassa kontissa siis.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe