Jaa niinku 1000eKr?kaakana kirjoitti:Minä kyllä katoin TV7:lta vasta dokkarin, jossa todistettiin että dinot kuoli vain muutama tuhat vuotta sittenmannion kirjoitti:Sinnehän tuo Jukatanin Niemimaalle rysähti.. Aiheesta lisää http://fi.wikipedia.org/wiki/Chicxulubin_kraatteriTimonen kirjoitti:Joskus muistelisin lukeneeni, että Meksikoon?Johnny kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201204 ... 3_ul.shtml
Mihin tuo uutisessa mainittu meteori iski?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Nii. Eivät näet mahtuneet Nooan arkkiin sisälleTimonen kirjoitti:Jaa niinku 1000eKr?kaakana kirjoitti:Minä kyllä katoin TV7:lta vasta dokkarin, jossa todistettiin että dinot kuoli vain muutama tuhat vuotta sittenmannion kirjoitti:Sinnehän tuo Jukatanin Niemimaalle rysähti.. Aiheesta lisää http://fi.wikipedia.org/wiki/Chicxulubin_kraatteriTimonen kirjoitti:Joskus muistelisin lukeneeni, että Meksikoon?Johnny kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201204 ... 3_ul.shtml
Mihin tuo uutisessa mainittu meteori iski?
92 fastra caravan C20NE
^
Ei ne osannu tarkkaa ikää sanoa, mutta näitten hihhulien mukaan maapallon ikä on about 6000-7000 vuotta
Ei ne osannu tarkkaa ikää sanoa, mutta näitten hihhulien mukaan maapallon ikä on about 6000-7000 vuotta
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Siis mistä uskonlahkosta nyt on kyse?kaakana kirjoitti:^
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
No en mie tiijä mikä lahko se on, mutta joku taivaspaikanmyyntikanava tuo on (loistavaa viihdettä kylläkin, varsinkin pienissä kaljoissa)Timonen kirjoitti:Siis mistä uskonlahkosta nyt on kyse?kaakana kirjoitti:^
http://fi.wikipedia.org/wiki/Taivas_TV7
Tuossa vielä jotain jorinaa maailman iästä:
http://www.argumentti.fi/argumentti/201 ... ationismi/
Eikös nuo ole ihan tavallisia fundamentalistikristittyjä, päiviräsäsiä ja sarahpalineja...Timonen kirjoitti:Siis mistä uskonlahkosta nyt on kyse?kaakana kirjoitti:^
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kannattaako Paypalissa siirtää ennemmin rahaa vai maksaa kortilla?
Itse olen aina maksanut vain kortilla ja hyvin on pelannut.Woody kirjoitti:Kannattaako Paypalissa siirtää ennemmin rahaa vai maksaa kortilla?
Rahan siirtämisessä kuitenkin aina jonkinnäköinen viive ja kortilla maksettaessa kortin tiedot ei kulkeudu myyjälle asti, joten melko turvallista käyttää läsyä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
(luotto)Kortilla miekin oon aina maksanu... aika näppärä on ollu ja verkkopankissa on näkyny heti velotus.TJT kirjoitti:Itse olen aina maksanut vain kortilla ja hyvin on pelannut.Woody kirjoitti:Kannattaako Paypalissa siirtää ennemmin rahaa vai maksaa kortilla?
Rahan siirtämisessä kuitenkin aina jonkinnäköinen viive ja kortilla maksettaessa kortin tiedot ei kulkeudu myyjälle asti, joten melko turvallista käyttää läsyä.
KiitosTJT kirjoitti:Itse olen aina maksanut vain kortilla ja hyvin on pelannut.Woody kirjoitti:Kannattaako Paypalissa siirtää ennemmin rahaa vai maksaa kortilla?
Tai ei taida vielä onnistua pitää odottaa sitä vahvistus koodia kun syöttää visan tuonne 
itsellä meni muistaakseni muutama päivä et sai ton vahvistuksen ellen väärin muista.tästä on kyllä jo monta vuotta aikaa..

Juu, saattaa muuten olla, että ei ihan samantien toimikaan.
Muistaakseni veloittavat kortilta mallia 1,5€ summan ja sen yhteydessä näkyy koodi, joka pitää syöttää paypalin sivuilla niin aktivoivat kortin ja sen jälkeen palauttavat tuon summan.
Muistaakseni veloittavat kortilta mallia 1,5€ summan ja sen yhteydessä näkyy koodi, joka pitää syöttää paypalin sivuilla niin aktivoivat kortin ja sen jälkeen palauttavat tuon summan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Juu, tekevät veloituksen ja koodi/veloitus näkyy heti ainakin Nordean ja S-Pankin verkkopankeissa. Aktiassa joutui vissiin odottelemaan 3 päivää.
Aaa, vois sampo pankillakin näkyä, mutta ei täytyy jatkaa huomena. Emmä vielä tiedä vielä sujuuko tuo mutta yritän tilata vaihdekepin suojapussin kokeeksi