Timonen kirjoitti:marqus kirjoitti:"keskimääräinen käsittelyaika"? Onko tieto mikä se on?
Tuolla ylempänähän lukee, että
"Käsittelyaikaa emme pysty täsmällisesti ilmoittamaan, useimmat asiat saadaan päätökseen 3-4 kuukaudessa, mikäli vastapuoli tavoitetaan."
Päivittelin etusivulle:
3.4.2012: Reklamaation käsittely ECC:n ja kautta ja sen tilanne
Eli käsittelyä hoidetaan ECC:n kautta ja sieltä ovat kuten alempana kerrrotaan, saatettu valitus Puolan toimipisteeseen käsiteltäväksi. Tämän käsittely kuitenkin ottaa oman aikansan, normaalisit 3-4 kuukautta (**ttu!), ja nyt tämän ruuhkan takia pidemmät kuin keskimäärin (2 x **TTU!), eli kuulostaisi siltä ettemme ole ainoa reklamaation tehnyt. Päivittelen tilannetta ja pahoittelen tilauksessa mukana olleilla tapahtunutta, vaikka en siihen itse pystynyt edes mitenkään vaikuttamaan.
2.4.2012 tuli uusi viesti ECC:lta:
"Hei, Puolan toimipisteemme käsittelyajat ovat jutturuuhkan vuoksi tällä hetkellä tavallista pidemmät. Kannattaa siksi varautua siihen, ettemme saa valituksen käsittelyä päätökseen keskimääräisen käsittelyajan kuluessa.
Kerromme teille heti, kun saamme lisätietoja Puolan toimipisteeltämme."
14.2.2012 vastaus ECC:sta:
Hei, valituksenne on nyt saatettu Puolan toimipisteemme käsiteltäväksi.
Käsittelyaikaa emme pysty täsmällisesti ilmoittamaan, useimmat asiat saadaan päätökseen 3-4 kuukaudessa, mikäli vastapuoli tavoitetaan. Huomaattehan, että voimme tavoitella vain sovintoratkaisua asiassa. Osapuolia veloittavia päätöksiä voi tehdä ainoastaan tuomioistuin.
Mikäli tänä aikana saatte vastapuolelta yhteydenoton, pyydän ilmoittamaan asiasta minulle. Yleensä on myös tarkoituksenmukaisinta, että ette itse aktiivisesti hoida asiaa sen ollessa verkostomme käsittelyssä.
Ilmoitamme teille heti, kun saamme lisätietoa Puolan toimipisteeltämme."