Voithan sie hintaa heittää tuosta, mutta kandeeko minunkin nyt tilailla tuollainen perus jvc ja hommata uusi navigaattoriEnochian kirjoitti:Mun VWn navissa ei ole kuin 2010/2011 Saksan kartta, jos sitä kysyit.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Mä luulen että kokeilen josko tuo VWn navi menisi eBayssa kaupan kun saan sen purettua autosta. Näkyy olevan navien hinnat ainakin yhdellä VWn osia myyvällä liikkeellä n.420€, cd-vaihtajat n.120€ ja Nokian vahvistimet/dsp:t joka tuossa myös on n.100€...ja mä ajattelin että jos koko läjästä sais pari satasta...pitää kokeilla mitä germaanit maksaa.
Tekeeköhän noilla Motonetissä myytävillä putken sisään tungettavilla desibelivaimentimilla mitään..? 
simonsin 2" putken sisään laitettava "kuristin" oli moottoripyörässä ja aika paljon se pehmensi 1pyttyisen pitkäiskuisen nelarin ääntä.Tennessee kirjoitti:Tekeeköhän noilla Motonetissä myytävillä putken sisään tungettavilla desibelivaimentimilla mitään..?
ei tietoo että miten paljon se vaikuttaa esim. autossa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Paska Omena
- OCF Member

Muistaakseni faija joutunu joskus mitsuunsa laittamaan noi torvet putkiin katsastuksessa. Ja siis kyllä ne vaimentaa.ipa kirjoitti:simonsin 2" putken sisään laitettava "kuristin" oli moottoripyörässä ja aika paljon se pehmensi 1pyttyisen pitkäiskuisen nelarin ääntä.Tennessee kirjoitti:Tekeeköhän noilla Motonetissä myytävillä putken sisään tungettavilla desibelivaimentimilla mitään..?
ei tietoo että miten paljon se vaikuttaa esim. autossa.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Tattis, täytyy huomenissa Motonetin ohi ajaessa pysähtyä pikasesti niin jos ees hieman hiljasemmaks sais tota kotteroa.. 
No eihän pahanhintainen ollisi, siis jos puhutaan parista sadastaEnochian kirjoitti:Mä luulen että kokeilen josko tuo VWn navi menisi eBayssa kaupan kun saan sen purettua autosta. Näkyy olevan navien hinnat ainakin yhdellä VWn osia myyvällä liikkeellä n.420€, cd-vaihtajat n.120€ ja Nokian vahvistimet/dsp:t joka tuossa myös on n.100€...ja mä ajattelin että jos koko läjästä sais pari satasta...pitää kokeilla mitä germaanit maksaa.
Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
HäränsilmäJJ kirjoitti:Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
onko muka? Muistelin, että aurinko liittyi jotenki siihen.-RK- kirjoitti:HäränsilmäJJ kirjoitti:Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Sunny side upJJ kirjoitti:onko muka? Muistelin, että aurinko liittyi jotenki siihen.-RK- kirjoitti:HäränsilmäJJ kirjoitti:Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
- a.tikkanen
- 'Senator'

no äläny! siinähän on hyvä aihio valmistaaa se loppuun asti.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Joo toi se oli! Kiitos!seeklima kirjoitti:Sunny side upJJ kirjoitti:onko muka? Muistelin, että aurinko liittyi jotenki siihen.-RK- kirjoitti:HäränsilmäJJ kirjoitti:Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
lal, just parasta kun paistaa kananmunan noinRookeri kirjoitti:Pilalle menneeksi.JJ kirjoitti:Miksi sanotaan kananmunan paistotapaa, jossa keltuainen jätetään rikkomatta ja muna kääntämättä?
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Suomeksihan tuo häränsilmä on juurikin oikea termi...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Onko 15 volttia hyvä latausjännite?
Tuo kolmisylinterinen idän ihme tunkee sellaista verkkoon ilman kuormaa.
Kun laittaa ajovalot päälle, niin jää jonnekin 13,5 kieppeille ja tyhjäkäynnillähän se sitten jo purkaakin eli jännite on pienempi kuin kuormittamattoman akun lepojännite. Ja kyllä, on siinä vaihtovirtalaturi.
Tuo kolmisylinterinen idän ihme tunkee sellaista verkkoon ilman kuormaa.
Kun laittaa ajovalot päälle, niin jää jonnekin 13,5 kieppeille ja tyhjäkäynnillähän se sitten jo purkaakin eli jännite on pienempi kuin kuormittamattoman akun lepojännite. Ja kyllä, on siinä vaihtovirtalaturi.