Astra H "kauppakassi" Myydään pois...
Re: Astra H "kauppakassi" BBS <3
Helkkari on kyllä komian näkönen pirssi! 
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Ei haittaa itellä kun ei ole yhtään kuvaa sieltä 
Jos kerran kävit paikanpäällä niin miks et tullut repiin hihasta?
vitun siisti pirssi 
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
noi keskilätkät 
sais itellekki tulla nopeeta noi
sais itellekki tulla nopeeta noi
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Olisin kyl tullu mutta ei sua näkyny siinä just silloinG.T.S kirjoitti:Ei haittaa itellä kun ei ole yhtään kuvaa sieltä
Kiva että ihmiset tykkää, vieläkun sais kuvia missä tuo seisoo tasamaalla joka tassulla niin sitten hyvä.
Voi kyllä olla et joutuu vielä sitä ennen hiukan modaamaan tuota etupäätä et saa vanteen istuvuuden kuntoon, mutta se remontti jatkuu viikonloppuna.
Voi kyllä olla et joutuu vielä sitä ennen hiukan modaamaan tuota etupäätä et saa vanteen istuvuuden kuntoon, mutta se remontti jatkuu viikonloppuna.
Voi suoli, nyt on sitte oikeesti helkkarin hienot vanteet

Siisti peli
Tuli kuolattua joka kerta kun menin ohi messuilla 
Calibra 8v ja joku vag....
Hyvä et oli aidat ettet päässyt auton päälle kuolaanTontza96 kirjoitti:Siisti peliTuli kuolattua joka kerta kun menin ohi messuilla
Eihän nyt ujo suomalainen uskalla livenä tulla sen enempää kehuun kuin arvostelemaankaan. Sinun täytyy laittaa parempia kuvia tänne foorumille, niin jo alkaa kommenttia tulemaan. 
Oli aina niin kiire myymään hifiä omalle osastolle ettei kerenny keltään mitään kysymään 
No PRKL, oisit voinut ilmaista asiaa siellä niin oltais voitu katella mulle samalla jotain uutta hifiä autoon ja valmiiks suunitella asennuksiakin kun siinä ois joku ammattilainen ollut mua neuvomassa.Tontza96 kirjoitti:Oli aina niin kiire myymään hifiä omalle osastolle ettei kerenny keltään mitään kysymään
Ja just tossa sanoin kaverille et otetaan sit viimeistään kunno kuvia autosta kun saan ton keulan alas, messu kuvissa ei näytä niin pahalta kun on tolla ständillä, mut luonnossa tuntuu et toi keula on sen metrin korkeemmalla kuin perseNilemma kirjoitti:Eihän nyt ujo suomalainen uskalla livenä tulla sen enempää kehuun kuin arvostelemaankaan. Sinun täytyy laittaa parempia kuvia tänne foorumille, niin jo alkaa kommenttia tulemaan.
Mut tässä jotain meidän kerhon kuvamateriaalia messuilta.

Siinä näkys nyt noi mun modatut rekkarivalotkin

ja hierominenhan ei vain ollut päällipuolista ja konehuoneeseen kohdistuvaa, vaan myös auton alta piti hiukan putsata.

Puhelimet on keksitty ja ite käyn toisinaan kehäkolmosen sisäpuolellaG.T.S kirjoitti:No PRKL, oisit voinut ilmaista asiaa siellä niin oltais voitu katella mulle samalla jotain uutta hifiä autoon ja valmiiks suunitella asennuksiakin kun siinä ois joku ammattilainen ollut mua neuvomassa.
Pakko tykätä noista messukuvista. Todella upeasti viimeistellyn näköinen auto. Kaikki yksityiskohdat näyttää harkituilta, jne. 
Etuvanteet uppoaa kaarien uumeniin(ainaki kuvis näyttää siltä) Takavanteet soppelisti