Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Ottaako se noin koville kun joku sattui ääneen sanoa että oisko 3000€ pikkasen yläkantissa paikkamaalatusta 400tkm mittarissa olevalla -98 vectralla? Enkä minä edes näin sanonnut... Yhdyin vain teemuun että jotenkin pienestä se kuppi menee nurin.jarkkis kirjoitti:Johtuisko lähinnä siitä, että PYYSIN olla SOTKEMATTA sitä topicciani turhalla löpinällä hinnasta van esittämällä ne SUORAAN MULLE YV:llä, en tiedä sitte mikä osa siitä jäi sulle epäselväksi? Mut sait nyt mielenrauhan vectra pysyy nurmossa ja jos oikeesti vielä itkettää hinta ni YV viestiä mulle! Jäikö vielä jotain epäselväksi vai pitääkö tavuttaa?
Ehkä sinäkin olisit voinnut heittää vaan niinkuin vitsiä että eihän se ole tyhmä kuka pyytää... Mutta ei, vaan alkaa tuollainen junnumainen uhoaminen...
mutta hei, sitten kun enskerralla kun olet tosissaan myymässä autoasi niin voin vinkata et kun se hinta on siinä tonnin nurkilla niin en usko kenenkään sitä arvostella sillä kertaa.
Ps. Mie en mitään yv:tä harrasta, vai j-ä-i-kö j-o-t-a-i-n e-p-ä-s-e-l-v-ä-k-s-i.
Ottaa koville lähinnä sun turhanpäiväinen l-ä-s-s-y-t-y-s asiasta joka on selvitetty täälä ties kuinka monta kertaa, mut ei vaan tunnu menevän jakeluun, joten turhaa tässä enää mitään enempää selittelee, rahamiehet ostaa köyhät ihmettelee eikös se näin meeWoody kirjoitti:Ottaako se noin koville kun joku sattui ääneen sanoa että oisko 3000€ pikkasen yläkantissa paikkamaalatusta 400tkm mittarissa olevalla -98 vectralla? Enkä minä edes näin sanonnut... Yhdyin vain teemuun että jotenkin pienestä se kuppi menee nurin.jarkkis kirjoitti:Johtuisko lähinnä siitä, että PYYSIN olla SOTKEMATTA sitä topicciani turhalla löpinällä hinnasta van esittämällä ne SUORAAN MULLE YV:llä, en tiedä sitte mikä osa siitä jäi sulle epäselväksi? Mut sait nyt mielenrauhan vectra pysyy nurmossa ja jos oikeesti vielä itkettää hinta ni YV viestiä mulle! Jäikö vielä jotain epäselväksi vai pitääkö tavuttaa?
Ehkä sinäkin olisit voinnut heittää vaan niinkuin vitsiä että eihän se ole tyhmä kuka pyytää... Mutta ei, vaan alkaa tuollainen junnumainen uhoaminen...
mutta hei, sitten kun enskerralla kun olet tosissaan myymässä autoasi niin voin vinkata et kun se hinta on siinä tonnin nurkilla niin en usko kenenkään sitä arvostella sillä kertaa.
Ps. Mie en mitään yv:tä harrasta, vai j-ä-i-kö j-o-t-a-i-n e-p-ä-s-e-l-v-ä-k-s-i.
Tuli pistettyä mustat ja pyöreät tilaukseen
Tulee sunewit koossa 225/35 18, tulee kilometrejä 120km/päivä työmatkaa ni kerron mielellään käyttökokemuksia näistä sitte heti tänne
Tulee sunewit koossa 225/35 18, tulee kilometrejä 120km/päivä työmatkaa ni kerron mielellään käyttökokemuksia näistä sitte heti tänne
jarkkis kirjoitti:Ottaa koville lähinnä sun turhanpäiväinen l-ä-s-s-y-t-y-s asiasta joka on selvitetty täälä ties kuinka monta kertaa, mut ei vaan tunnu menevän jakeluun, joten turhaa tässä enää mitään enempää selittelee, rahamiehet ostaa köyhät ihmettelee eikös se näin meeWoody kirjoitti:Ottaako se noin koville kun joku sattui ääneen sanoa että oisko 3000€ pikkasen yläkantissa paikkamaalatusta 400tkm mittarissa olevalla -98 vectralla? Enkä minä edes näin sanonnut... Yhdyin vain teemuun että jotenkin pienestä se kuppi menee nurin.jarkkis kirjoitti:Johtuisko lähinnä siitä, että PYYSIN olla SOTKEMATTA sitä topicciani turhalla löpinällä hinnasta van esittämällä ne SUORAAN MULLE YV:llä, en tiedä sitte mikä osa siitä jäi sulle epäselväksi? Mut sait nyt mielenrauhan vectra pysyy nurmossa ja jos oikeesti vielä itkettää hinta ni YV viestiä mulle! Jäikö vielä jotain epäselväksi vai pitääkö tavuttaa?
Ps. Mie en mitään yv:tä harrasta, vai j-ä-i-kö j-o-t-a-i-n e-p-ä-s-e-l-v-ä-k-s-i.Ja tuntuu, että joku muu täälä joka asiasta harrastaa junnumaista uhoamista
Ilmeisesti tyylisi on vaan täälä haastaa riitaa joka asiasta mistä näät tilaisuuden tulleen. Helppo ruudun takaa huudella. Omalta osalta lopetan tän saman asian samalle tyypille selittelyn tähän hinta oli se mikä oli ja jos köyhille on kallis ni ehkä kannattaa hakia niitä muutaman satkun ladoja sitte, eikös ne ollu hyviä ja halpoja autoja sielläpäin
Toi köyhälle kallis juttu nyt ei oikein kyllä sopinu tuohon
Jep tiedän kyllä, mutta lähinnä oli siinä mielessä myynnis(kuten kerroin ilmoituksessakin jos joku edes luki??) jos sattuis joku farkku tulla kohdalle, mutteipä niitä järkevillä kilometreillä juurikaan ole myynnissä, ja päätettiin, että tuolla on nyt tultava toimeen kerta hyvin pelaa yms. Otin auton pois myynnistä aikapäiviä sitten joten saatte nyt nukuttua yönne rauhassa. Ja jos tosiaan olisin tosissaan tuota myynyt ni hintalappu oli eri tää nyt oli kokeilu joka näköjään herätti hilpeyttäKuke kirjoitti:jarkkis kirjoitti:Ottaa koville lähinnä sun turhanpäiväinen l-ä-s-s-y-t-y-s asiasta joka on selvitetty täälä ties kuinka monta kertaa, mut ei vaan tunnu menevän jakeluun, joten turhaa tässä enää mitään enempää selittelee, rahamiehet ostaa köyhät ihmettelee eikös se näin meeWoody kirjoitti:Ottaako se noin koville kun joku sattui ääneen sanoa että oisko 3000€ pikkasen yläkantissa paikkamaalatusta 400tkm mittarissa olevalla -98 vectralla? Enkä minä edes näin sanonnut... Yhdyin vain teemuun että jotenkin pienestä se kuppi menee nurin.jarkkis kirjoitti:Johtuisko lähinnä siitä, että PYYSIN olla SOTKEMATTA sitä topicciani turhalla löpinällä hinnasta van esittämällä ne SUORAAN MULLE YV:llä, en tiedä sitte mikä osa siitä jäi sulle epäselväksi? Mut sait nyt mielenrauhan vectra pysyy nurmossa ja jos oikeesti vielä itkettää hinta ni YV viestiä mulle! Jäikö vielä jotain epäselväksi vai pitääkö tavuttaa?
Ps. Mie en mitään yv:tä harrasta, vai j-ä-i-kö j-o-t-a-i-n e-p-ä-s-e-l-v-ä-k-s-i.Ja tuntuu, että joku muu täälä joka asiasta harrastaa junnumaista uhoamista
Ilmeisesti tyylisi on vaan täälä haastaa riitaa joka asiasta mistä näät tilaisuuden tulleen. Helppo ruudun takaa huudella. Omalta osalta lopetan tän saman asian samalle tyypille selittelyn tähän hinta oli se mikä oli ja jos köyhille on kallis ni ehkä kannattaa hakia niitä muutaman satkun ladoja sitte, eikös ne ollu hyviä ja halpoja autoja sielläpäin
Toi köyhälle kallis juttu nyt ei oikein kyllä sopinu tuohonKallis toi on vaikka mitenkä ois säädetävää alustaa ja muuta, itellä oli reipas 230 000 ajettu B2 sport caravan ja priimakuntoinen, hitosti tehty huoltoja ja remppoja, ei ruostetta eikä paikkamaalailtu, niin 2300 euroa siitä sain kynsin hampain, noin paljon ajetut ja tuon ikäiset vectrat alkaa olla todelliselta hinnaltaan tuossa Woodyn mainitsemassa 1000 hintaluokassa. Eli käyttöarvoa tuolla on hitosti enemmän, mutta rahallista ei juurikaan.
Edit. Ja en kyllä olis uskonu, että tääläkin oikeesti alkaa hirvee itku ja poru tuosta hinnasta, kuitenkin kyse oli omasta kulkineesta eikä kenenkään muun
Jotenki tuntus tuo autonhinta homma semmoselta että kukanenki saa omastaan pyytää ihan mitä haluaa. Yleensä autolla on 2 hintaa. Kalliinpi on se, kun seku koitetaan onnea josko sattuis saamaan tsäkällä hyvät kaupat. Halvempi hinta on se kun täytyy myydä mielellään vielä siten ettei ilmotuksen tarvi olla päivä/viikkotolkulla näkösällä.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
JepTimba kirjoitti:Rahamiehet ajaa Skodallajarkkis kirjoitti: rahamiehet ostaa köyhät ihmettelee eikös se näin mee
Tuo on täysin totta, jos tuon tosissaan olisin halunnut hävittää hinta olisi ollu siinä ~1500€ pinnas.juzze kirjoitti:Jotenki tuntus tuo autonhinta homma semmoselta että kukanenki saa omastaan pyytää ihan mitä haluaa. Yleensä autolla on 2 hintaa. Kalliinpi on se, kun seku koitetaan onnea josko sattuis saamaan tsäkällä hyvät kaupat. Halvempi hinta on se kun täytyy myydä mielellään vielä siten ettei ilmotuksen tarvi olla päivä/viikkotolkulla näkösällä.
+ siihen vielä päälle ne ei hinnoitellut jotka on vielä kalliimpia yleensä, ku nettiauton kallein malli
Yleensä juuri autot myyny kokeilu periaatteella, niinku esim. mun ex. rotta omegan josta pyysin ihan päättömiä ja meni heti kaupan pyyntihinnalla
Ja mieluiten sitä moni koittaa myydä ensin kalliilla jos sattuis tärpätä ja siitä satku kerrallaan pudottelee hintaa alas ni menee kyllä sitte, ku hinta jollekki ostajaehdokkaista sopiva. Kai nääki on yhdenlaisia makuasioita joista ei voi kun kiistellä
Mikä täälä nyt on selvitetty? Minulta se taisi mennä ohi. Mie en kyllä tiedä että oliko sielä sinun projektitopikissa enemmänkin sitä hintaa ihmetelty? Ainut teksti minkä minä sieltä luin oli Teemu J kirjottama jota komppasin....jarkkis kirjoitti:Ottaa koville lähinnä sun turhanpäiväinen l-ä-s-s-y-t-y-s asiasta joka on selvitetty täälä ties kuinka monta kertaa, mut ei vaan tunnu menevän jakeluun, joten turhaa tässä enää mitään enempää selittelee, rahamiehet ostaa köyhät ihmettelee eikös se näin meeWoody kirjoitti:Ottaako se noin koville kun joku sattui ääneen sanoa että oisko 3000€ pikkasen yläkantissa paikkamaalatusta 400tkm mittarissa olevalla -98 vectralla? Enkä minä edes näin sanonnut... Yhdyin vain teemuun että jotenkin pienestä se kuppi menee nurin.jarkkis kirjoitti:Johtuisko lähinnä siitä, että PYYSIN olla SOTKEMATTA sitä topicciani turhalla löpinällä hinnasta van esittämällä ne SUORAAN MULLE YV:llä, en tiedä sitte mikä osa siitä jäi sulle epäselväksi? Mut sait nyt mielenrauhan vectra pysyy nurmossa ja jos oikeesti vielä itkettää hinta ni YV viestiä mulle! Jäikö vielä jotain epäselväksi vai pitääkö tavuttaa?
Mikä tässä on ollut riidan haastamista? SANO nyt mitä minä nyt sanoin sitten väärin? MINÄ en ole sinulle aikasemminkaan mitään lässyttännyt, vai olenko?
Onhan sen näin että köyhät ihmettelee...Ja miekään en hirveästi vihti autoon sijoitaa ylimääräistä, siksi mie ostankin sellaisia autoja jota pystyn käteisellä ostaan. Oishan se tietenkin kiva sijoitaa autoon rahaa, mutta mie enemmin remppailen tätä taloa ja käyn aina silloin tällöi kattoon tuota maailmaa.
Minulla ei sinua mitään vastaa ole, ei ikinä ole ollutkaan. Mie vaan satuin komppaan sitä teemun lausetta. Mutta ilmeisesti mielipaha auton hinnasta oli jo aikasemmin aiheutettu.
Homman taustoja sen enempää tuntematta etkö juuri sinä tähän topicciin tullut tuosta vectran hinnan ihmettelystä jotain naukumaan?Woody kirjoitti:Mikä täälä nyt on selvitetty? Minulta se taisi mennä ohi. Mie en kyllä tiedä että oliko sielä sinun projektitopikissa enemmänkin sitä hintaa ihmetelty? Ainut teksti minkä minä sieltä luin oli Teemu J kirjottama jota komppasin....![]()
Mikä tässä on ollut riidan haastamista? SANO nyt mitä minä nyt sanoin sitten väärin? MINÄ en ole sinulle aikasemminkaan mitään lässyttännyt, vai olenko?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Arihan käski tulla tänne hiekkalaatikolleTJT kirjoitti:Homman taustoja sen enempää tuntematta etkö juuri sinä tähän topicciin tullut tuosta vectran hinnan ihmettelystä jotain naukumaan?Woody kirjoitti:Mikä täälä nyt on selvitetty? Minulta se taisi mennä ohi. Mie en kyllä tiedä että oliko sielä sinun projektitopikissa enemmänkin sitä hintaa ihmetelty? Ainut teksti minkä minä sieltä luin oli Teemu J kirjottama jota komppasin....![]()
niin että ei toisen projektiesittely mene piloille jostain nettiauton ilmoituksen ihmettelystä... ja en käskenyt, kehoitin 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Tuli ny sit tilattua Continental Premium Contact vitoset. Halvimmalla ne löytyi Mprenkaat-storesta.