Vielä, puuttu i500 helmat ja puskurin hilppeet ja ja ja jaTrinity kirjoitti:Hyvältä näyttää. Nyt vaan pesuun, myllytys ja isot alupallot alle... that`s it
Opel Vectra -98 2.0 16v sport
Re: Opel Vectra 2.0 16v -98 Sport *Takaluukun lippa kiinnitetty*
Tuo lippa on kyllä siistein mitä b-vecuun saa 
Opel Ascona B -76
Kiitosnuffeli kirjoitti:Tuo lippa on kyllä siistein mitä b-vecuun saa
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Sitten 'clear jewel' takavalot, siistin mitä löytyy, paitsi caravan valot tiedosti lol
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Ei tuu mitään rumia lexus luxus valoja eikä ledejä eikä punamustakirkasplyyshi valoja
Näis oon ehdoton 
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Lol. Et kai tiedä mikä ne clear jewels ovat sitten!! Tai sitten 'smoked' jewels??jarkkis kirjoitti:Ei tuu mitään rumia lexus luxus valoja eikä ledejä eikä punamustakirkasplyyshi valojaNäis oon ehdoton
Ei oo sama kun ne (olen täysin sama mieltä) rumia Lexus valot!
Clear

Smoked

Hyvin suosittu briteissa, ja aika harvinainenkin.
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
En oikein lämmennyt ajatukselle
Orkkis sport pysyy valoina, kai täs tullu vanhaksi, ku ei enää "erikoisvalot" nappaa 
No onhan nuo viimesen kuvan valot aivan saatana hienot ja sata kertaa paremmat, kun mitkään orkkikset
. Mut toki, jokainen tyylillään.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

deme79 kirjoitti:No onhan nuo viimesen kuvan valot aivan saatana hienot ja sata kertaa paremmat, kun mitkään orkkikset. Mut toki, jokainen tyylillään.
oli pari myynissä tänään, tuttu kaverilta, £80, myyty alle puolen tunnin!! http://www.vvoc.com/forum/showthread.php?t=413965
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
On varmasti jonku mielestä, mut omaan silmään ei mitkään tusning valot istu tähän(ei kyllä itse asiassa omasta mielestä mihinkään autoon) joten orkkikset saa kelvata, itteppähän tällä noloilen kylillä eikä kukaan muudeme79 kirjoitti:No onhan nuo viimesen kuvan valot aivan saatana hienot ja sata kertaa paremmat, kun mitkään orkkikset. Mut toki, jokainen tyylillään.
Niin ja melko huonosti taitaa B2 valot istua B1 takaluukun kanssa. Vai saako noita kristalleja B1 mallisina?
PS: Mulla on myös takaluukussa toi ankanpyrstö
Toimiiko sulla toi jarruvalo siinä? Mulla ei vaikka koitin antaa virtaa suoraan johtoon ennenkuin se menee sinne luukun syöväreihin. Valo ei taida irrota spoikan ulkopuolelta että pääsis vikaa tutkimaan?
PS: Mulla on myös takaluukussa toi ankanpyrstö
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Juuri näin! Tuo ei tartte enää muuta.Trinity kirjoitti:Hyvältä näyttää. Nyt vaan pesuun, myllytys ja isot alupallot alle... that`s it
Mietin kans samaa nyt et eipä taida b2 valot ihan toimia b1 luukun saumojen kansvectraTBO kirjoitti:Niin ja melko huonosti taitaa B2 valot istua B1 takaluukun kanssa. Vai saako noita kristalleja B1 mallisina?
PS: Mulla on myös takaluukussa toi ankanpyrstöToimiiko sulla toi jarruvalo siinä? Mulla ei vaikka koitin antaa virtaa suoraan johtoon ennenkuin se menee sinne luukun syöväreihin. Valo ei taida irrota spoikan ulkopuolelta että pääsis vikaa tutkimaan?
Ei toimi jarruvalo, mulla ainaki syy oli se, että jarruvalon sisältä kuulu helinää ja, kun katto tarkasti ni pari lediä oli irti
Thäänks palautteestaNilemma kirjoitti:Juuri näin! Tuo ei tartte enää muuta.Trinity kirjoitti:Hyvältä näyttää. Nyt vaan pesuun, myllytys ja isot alupallot alle... that`s itTulee äkkiä rauhattoman näköinen, jos iskee "ylimääräisiä" korisarjan osia sinne tänne. Sitten on tietysti asia erikseen, jos laittaa esim. täydellisen i500 -korisarjan.
Joo en noita i500 helmoja nakkaa kiinni jos en muita osia löydä, eli noi helmat tulee myyntiin varmaan jos ei kohta rupee muita palikoita löytymään helpolla(en oo lämmenny vielä ebay tilauksille). Siloitetut b2 helmatki toimis ilman muita korinosia, mut nuo i500 helmat kyl vaatii puskureiden hilut, tai jos tarkkoja ollaan ni i500 ei oo ku etupuskuri noiden helmojen lisäksi, mut on täs hakuses ollu steinmetz etu ja takalipatkin, mut neki tuntuu olevan kiven alla(kuitukopsuja saa, mut niille en oikeen lämpee, ku tietää miten niille talvella käy, ku kulkee helma matalalla).
Mut jos noi AIDOT i500 helmat kiinnostaa jotakuta ni tarkouksia otan vastaan yv:llä
laitas kuvia heti kun saat kesä vanteet alle .rupes kiinnostaa itteänikin nuo vanteet jos hommais tohon farkkuun uudet vanteet