Omega Evo500
Re: Omega Evo500
Oikee tarkasti, ku kattoo ni näyttäis tosiaan siltä, että tuo lautanen olis kuskinpuolella taipunu enempi alaspäin, tai sit tuo kuvakulma hämää.
Mulla oli evossa 40mm spaceri takana, ja 10mm spaceri edessä.
Jotenkin oudolta kyllä tuntus että alalautanen olis vääntyny, jos ei ole ruosteinen... Camperissa ei normaalisti riitä säätö noin pieleen. Olisko niitä olka-akselissa olevia iskarin kiinnitys reikiä joku veistelly liian suureksi, ja iskari kiinnittyy väärin siihen olka-akseliin? Ootko käyttäny iskaria alapäästään irti?
Tuossa kuvassa näkyy ko. reijät.
https://www.autonvaraosa.fi/images/opel/B_K_3.gif
Jotenkin oudolta kyllä tuntus että alalautanen olis vääntyny, jos ei ole ruosteinen... Camperissa ei normaalisti riitä säätö noin pieleen. Olisko niitä olka-akselissa olevia iskarin kiinnitys reikiä joku veistelly liian suureksi, ja iskari kiinnittyy väärin siihen olka-akseliin? Ootko käyttäny iskaria alapäästään irti?
Tuossa kuvassa näkyy ko. reijät.
https://www.autonvaraosa.fi/images/opel/B_K_3.gif
Mulla oli 22mm takana ja eessä ei mitään, tosin minulla ei ollu vakiovanteilla. Noi Harzan spacerit luultavasti alkup. kokoset ?
Evo 500
Passat 1.9 TDI 4motion
Passat 1.9 TDI 4motion
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Evoissa kuuluu olla vain takana Spacerit ja niiden paksuus noin 20mm. En muista paksuuttaq ihan sata varmasti, mutta tuo 22mm kuulostaa tutulta paksuudelta.
Minä en näe muuta vaihtoehtoa tuohon ongelmaan, mikäli muut kiinnitykset ovat ok, kuin että jousilautanen on nitkahtanut tai tolppa ei muuten ole autoon kuuluva...
T:K.Vilén
Minä en näe muuta vaihtoehtoa tuohon ongelmaan, mikäli muut kiinnitykset ovat ok, kuin että jousilautanen on nitkahtanut tai tolppa ei muuten ole autoon kuuluva...
T:K.Vilén
En ole irrottanut iskareita. Tänään tarvii katsoa, et olisiko saksassa kairattu noita iskarin kiinnitypultin reikiä suuremmaksi.
Ei noi jousilautaset näyttäneet mitenkään ruosteisilta. Tänään koitan ehtiä myös leimalle opelin kans, mut voi olla et noista iskareista tulee jotain sanomista.
Mitkäs on sellaset tarvikeiskarit, joilla tän kesän pärjää? Alusta on menossa muutenkin vaihtoon, mut ei vielä tälle kesälle.
Ei noi jousilautaset näyttäneet mitenkään ruosteisilta. Tänään koitan ehtiä myös leimalle opelin kans, mut voi olla et noista iskareista tulee jotain sanomista.
Mitkäs on sellaset tarvikeiskarit, joilla tän kesän pärjää? Alusta on menossa muutenkin vaihtoon, mut ei vielä tälle kesälle.
ei ne jousilautaset tarttekkaan ruostua että tuo lautanen tippuu alaspäin tunge vaan rautakanki väliin ja taivuta sitä ylöspäin
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Leima tuli paperiin ilman mitään huomautuksia!
Vaikka kuinka tuota etupäätä ravisteltiin, niin ei sieltä mistään mitään väljää löytynyt. Taitaa olla juurikin niin, et noi lautaset on vain vääntyneet alaspäin.
Noh, en siitä hirveesti huolta kanna, koska alusta vaihtuu kuitenkin jossainvaihees.
Nyt ei muutaku ajoo
Vaikka kuinka tuota etupäätä ravisteltiin, niin ei sieltä mistään mitään väljää löytynyt. Taitaa olla juurikin niin, et noi lautaset on vain vääntyneet alaspäin.
Noh, en siitä hirveesti huolta kanna, koska alusta vaihtuu kuitenkin jossainvaihees.
Nyt ei muutaku ajoo
Hyvä että kerkesit leimata.
Eikö aika meinannu vähän loppua? Mikäs sen hapen sotki?? 
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Ei siinä muuta ollu ku kylmä katti. Auto ei kuitenkaan oo käyny yhtäjaksoisesti yli puoltatuntia sitten 2006 vuoden jälkeen 
Yks hieno evo lisää liikentees
Onnea leimasta 
mulla oli joskus tossa mun b omegassa ihan sama homma. kesärenkailla pyöri ihan ok kun oli pien et mut nastarenkailla vänkärin puoli hankas tohon jousilautaseen. Ratkesi rautakangella ja moskallamadi kirjoitti:ei ne jousilautaset tarttekkaan ruostua että tuo lautanen tippuu alaspäin tunge vaan rautakanki väliin ja taivuta sitä ylöspäin
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Tänään kävin ajeleen pienen lenkin ja eipä menny kun hetki ku takana rupes vilkkuun siniset ja punaset valot.
Siitä parkkiin ja kyseleen mikä on ongelmana... Poliisi ilmoitti kilven kiinnityksen olevan virheellinen ja siitä tulee sakkoa.
Ilmoitin odottelevani "valkopohjaisia" kilpiä, joiden pitäisi tulla perjantaina, ja sanoin kiinnittäväni vasta ne kunnolla paikoilleen.
Sakkoa ei enää ollut tulossa, mutta poliisi ilmoitti etten saa ajella valkopohjaisilla kilvillä, koska uusissa autoissa pitää näkyä maatunnus (tai jokin muu vitun tärkee asia) ja taas uhattiin antaa sakkoa, jos ne kilvet ilmestyy autoon.
Ilmoitin kyllä ettei opelista saa uutta tekemälläkään ja vuosimallin olevan 1993, mutta se "pykälä" menee poliisin muistinmukaan tuontiauton suomeen ensirekisteröinnin perusteella
Jännä nähdä antaako ko. poliisi tästäeteenpäin aina sakot, kun näkee mut liikenteessä valkopohjaisilla kilvillä. Ite oon kyllä sitämieltä, et jos kerta sain konttorilta kilvet tilattua, niin kyllä niitä käyttääkkin saan... tai todellakin tulen käyttään
Siitä parkkiin ja kyseleen mikä on ongelmana... Poliisi ilmoitti kilven kiinnityksen olevan virheellinen ja siitä tulee sakkoa.
Ilmoitin odottelevani "valkopohjaisia" kilpiä, joiden pitäisi tulla perjantaina, ja sanoin kiinnittäväni vasta ne kunnolla paikoilleen.
Sakkoa ei enää ollut tulossa, mutta poliisi ilmoitti etten saa ajella valkopohjaisilla kilvillä, koska uusissa autoissa pitää näkyä maatunnus (tai jokin muu vitun tärkee asia) ja taas uhattiin antaa sakkoa, jos ne kilvet ilmestyy autoon.
Ilmoitin kyllä ettei opelista saa uutta tekemälläkään ja vuosimallin olevan 1993, mutta se "pykälä" menee poliisin muistinmukaan tuontiauton suomeen ensirekisteröinnin perusteella
Jännä nähdä antaako ko. poliisi tästäeteenpäin aina sakot, kun näkee mut liikenteessä valkopohjaisilla kilvillä. Ite oon kyllä sitämieltä, et jos kerta sain konttorilta kilvet tilattua, niin kyllä niitä käyttääkkin saan... tai todellakin tulen käyttään
paskalakki on välillä todellakin paskantärkeä paskalakki 
Kaikki tulee kuntoon..viimeistään siinä vaiheessa,kun on tullut maksamaan tarpeeksi...
Tuo poliisi on ainakin v***n tyhmä.fafa65 kirjoitti:paskalakki on välillä todellakin paskantärkeä paskalakki

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
kohta tuo kyttä vaatii päästötkin tuon ensirekisteröinnin perusteella
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A