Onhan se muuttunu juuascona77 kirjoitti:Oho ompas tuossa ulkonäkö muuttunuSiistitkö niitä lattian räkäpaikkauksia, oli aika karsean näköisiä ku kerran tuota viime vuonna katselin alta päin.
Opel Ascona B -76 2.0i
Re: Opel Ascona B -76 2.0i
Opel Ascona B -76
No kyl o siisti ja hillityn näköinen cona
. On tullu aina ihailtua tätä ku nallen tallin ohi ajellu ja tos yks päivä oulun automaalien edessä ku maali ostoksilla kävin. Omast mielestä cona vaatii takaspoilerin ja siihen ei oo muuta oikeeta ku nelisatkun spoikka. Aina ku tän näkee tulee hirrrveee kimmo alkaa laittaa omaa conaa ja ja ja mut sit joku aina työntää jonku romun ja ja ja käskee laittaa sen kuntoon ja ja ni jää omat tekemättä
. Ei muutaku lapa pystyyn ku sininen fronttu vastaan tulee
.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Juu maalikaupassa oon töissä tällähetkellä, yks luukku on tuohon missä on se nelisatasen siipi, mallailin sitä tuohon sillon ennen maalausta ni ei kyllä sopinu omaan silmään niin korkea, suattaa johtua myös siitä että sen on joku fiksu koittanu kittailla saumattomasti siihen luukkuun,mikä teki siitä tosi rumanSäpä kirjoitti:No kyl o siisti ja hillityn näköinen cona. On tullu aina ihailtua tätä ku nallen tallin ohi ajellu ja tos yks päivä oulun automaalien edessä ku maali ostoksilla kävin. Omast mielestä cona vaatii takaspoilerin ja siihen ei oo muuta oikeeta ku nelisatkun spoikka. Aina ku tän näkee tulee hirrrveee kimmo alkaa laittaa omaa conaa ja ja ja mut sit joku aina työntää jonku romun ja ja ja käskee laittaa sen kuntoon ja ja ni jää omat tekemättä
.
Opel Ascona B -76
Ei kai me vaan vaihdettu jo muutama sana siinä samalla ku maaleja audi tt:hen harri sekoitteli eli jos sulla o räpylät täynnä tatuointeja? Olin kaverin kans spirtterillä ja mulla oli keltanen OAKK:n huomiotakki ja opel lippis päällä.nuffeli kirjoitti:Juu maalikaupassa oon töissä tällähetkellä, yks luukku on tuohon missä on se nelisatasen siipi, mallailin sitä tuohon sillon ennen maalausta ni ei kyllä sopinu omaan silmään niin korkea, suattaa johtua myös siitä että sen on joku fiksu koittanu kittailla saumattomasti siihen luukkuun,mikä teki siitä tosi rumanSäpä kirjoitti:No kyl o siisti ja hillityn näköinen cona. On tullu aina ihailtua tätä ku nallen tallin ohi ajellu ja tos yks päivä oulun automaalien edessä ku maali ostoksilla kävin. Omast mielestä cona vaatii takaspoilerin ja siihen ei oo muuta oikeeta ku nelisatkun spoikka. Aina ku tän näkee tulee hirrrveee kimmo alkaa laittaa omaa conaa ja ja ja mut sit joku aina työntää jonku romun ja ja ja käskee laittaa sen kuntoon ja ja ni jää omat tekemättä
.
nostellaan räpylöitä kuhan kohtaillaan tuolla tienpäällä
Laita sellanen spoileri mikä ittelles sopii parhaiten. Jokaisella on oma makunsa näissä asioissa. Itse kokeillu melkein kaikkia ja osan nähny muitten conissa: irmun sport kuminen, sama lasikuitusena vähän korkeemmaks muokattuna ja hirvee wrc tuningtribuleissöni mut ei kauaa miellyttäny omassa conassa tai sitten ilman sitä. Yks ainut omaan silmään miellyttää eli 400:sen spoikka.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
irmsserin siipeä koitin kerran ostetellakkin tuohon lasikuituisena muttei myyjä alkanu lähettään. joo taidettiinhan me muutama sana siinä vaihella eli sama kaveriSäpä kirjoitti:Ei kai me vaan vaihdettu jo muutama sana siinä samalla ku maaleja audi tt:hen harri sekoitteli eli jos sulla o räpylät täynnä tatuointeja? Olin kaverin kans spirtterillä ja mulla oli keltanen OAKK:n huomiotakki ja opel lippis päällä.nuffeli kirjoitti:Juu maalikaupassa oon töissä tällähetkellä, yks luukku on tuohon missä on se nelisatasen siipi, mallailin sitä tuohon sillon ennen maalausta ni ei kyllä sopinu omaan silmään niin korkea, suattaa johtua myös siitä että sen on joku fiksu koittanu kittailla saumattomasti siihen luukkuun,mikä teki siitä tosi rumanSäpä kirjoitti:No kyl o siisti ja hillityn näköinen cona. On tullu aina ihailtua tätä ku nallen tallin ohi ajellu ja tos yks päivä oulun automaalien edessä ku maali ostoksilla kävin. Omast mielestä cona vaatii takaspoilerin ja siihen ei oo muuta oikeeta ku nelisatkun spoikka. Aina ku tän näkee tulee hirrrveee kimmo alkaa laittaa omaa conaa ja ja ja mut sit joku aina työntää jonku romun ja ja ja käskee laittaa sen kuntoon ja ja ni jää omat tekemättä
.
nostellaan räpylöitä kuhan kohtaillaan tuolla tienpäällä
Laita sellanen spoileri mikä ittelles sopii parhaiten. Jokaisella on oma makunsa näissä asioissa. Itse kokeillu melkein kaikkia ja osan nähny muitten conissa: irmun sport kuminen, sama lasikuitusena vähän korkeemmaks muokattuna ja hirvee wrc tuningtribuleissöni mut ei kauaa miellyttäny omassa conassa tai sitten ilman sitä. Yks ainut omaan silmään miellyttää eli 400:sen spoikka.
Opel Ascona B -76
Tuli tos mieleen et itelle ostin sen lasikuitukopion tos irmun sport kumisesta siivestä Lasikuitu Palin nimisestä firmasta ja nelisatkun Lapuan Lasikuidusta.
Todella nätti Ascona, näin pussihousunkin silmään! 
Opel GT 1900 "Steinmetz" 1970
-
kumimuumi
- OCF Member

Komea peli. Vielä jos tykkää hieroa ja askarrella, niin ovien karmit ja takaikkunoiden ympärykset voisi kenties maalata mustiksi.. 
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Monesti oon tuon meinannu tehdä mut en sit oo saanu aikasekskumimuumi kirjoitti:Komea peli. Vielä jos tykkää hieroa ja askarrella, niin ovien karmit ja takaikkunoiden ympärykset voisi kenties maalata mustiksi..
Opel Ascona B -76
Tai teipata ni saa joskus helposti poiski jos kyllästyy 
pitäs uuet etupenkit pistää tilaukseen muttako en oikeen tiiä minkalaiset..jotkut sporttipenkit on hakusessa. ehdotuksia? mustat vai mustavalkoset? ovipahveista ja takapahveista tulee mustavalkoiset...
Opel Ascona B -76
Tänään sain ovi ja takapaffit verhoomosta. Työnjälki on loistavaa, voin suositella muillekkin kyseistä verhoomoa
Elikkä noihin tulee pemarin e30:sen kahvasysteemit, omasta mielestä paljon fiksummat kuin conan omat pelkät kahvat
http://hec3.kuvat.fi/kuvat/Asco+rojekti ... hash=58274
Opel Ascona B -76
Pienimuotoinen päivitys tännekkin. Tuli viime vkl laitettua pikku keijo ascoon. Muuten ihan jees vaan ostin "kunnostetun" laatikon myyjän mukaan mutta tuntuu kahisevan joka vaihde paitsi nelonen. vaimennus systeemejä hain mätänetistä ni jos se siitä hiljenis ainakin omaan korvaan kunhan saa ne asennettua. Syylärikin otti damagea laatikkojumpassa ja rupes vuotaan eikä mun liimaukset näköjään pitäny ku oli pikku lammikkoa alla kun töissä kattelin
mutta ompahan nyt yks vaihde enemmän ni on mukavempi ajella tuolla moottoritielläkin 
Opel Ascona B -76
Kaksväriteema toimii kympillä, hienot!!!nuffeli kirjoitti:Tänään sain ovi ja takapaffit verhoomosta. http://hec3.kuvat.fi/kuvat/Asco+rojekti ... hash=58274
GSI-The Real Thing & ST wagon
itekkin kyllä tykkään. pitkään noista pahveista oli tulossa alkuperäisen näköiset mutta valkosilla tikkauksilla vaan mut sit muuttu loppujenlopuks 
Opel Ascona B -76