'01 Veccu Farmari Y26SE Steinmetz *The end.. GET GONE*
Re: 2.6 V6 Steinmetz Vectra Farmari *Myynti hinta??!*
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/?i ... gineTo=2.6
Varmaan tuohon neljän ja viiden tonnin välille..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Ja todellinen myyntihinta 3-4 välille.unique kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/vectra/?i ... gineTo=2.6
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Kiitos.
Joo ite olen katsonnut ^^
Suhtellisen paljon erikois osia ovat haettu, vanteet, rati, steinmetz korisarja jne ja eikö nöita nettiauto.com:ssa aika lailla vakiona?
Tiedän että on maku asia
mutta mutta, alle €4000 en oo valmis myydä. Luulisin että autoni olis enemmän arvoa
En kai harkitsen pitkään enää myydänkö vai ei
toki, nämä V6 kone auton arvot laskee koko ajan kun bensan hinnat nouse ja nouse
Joo ite olen katsonnut ^^
Suhtellisen paljon erikois osia ovat haettu, vanteet, rati, steinmetz korisarja jne ja eikö nöita nettiauto.com:ssa aika lailla vakiona?
Tiedän että on maku asia
En kai harkitsen pitkään enää myydänkö vai ei
toki, nämä V6 kone auton arvot laskee koko ajan kun bensan hinnat nouse ja nouse
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
ite kun koitin myydä tuota b2 mallin vectraa johon oli vaihdettu kaikki kulutusosat ja juuri leimattu ja jakopää remppa tehty oli vannetta alustaa yms. niin tuli vain sellainen kuva että kaikki vertasivat ja tarjosivat tuosta suunnilleen sitä mitä pyynti oli halvimmissa b1 vectroissa ja sitten kun vaihdokkia tarjosivat niin omalla pyynti oli sitten kalleimasta päästä.
V6-Vectra on kyllä aina vähän hankala myydä. Jos olis joku nelimukinen niin varmasti saa kaupaksi.
Moni ajattelee että V6 on hirveä bensasyöppö ja V6-Vectrat on kalliimpia joten suurinosa tyytyy halvempaan kaksilitraiseen. Ja sitten ne jotka hakee tehokkaampaa ja sporttisempaa perheautoa katselee jotain aivan muuta merkkiä kuin Opelia.
Moni ajattelee että V6 on hirveä bensasyöppö ja V6-Vectrat on kalliimpia joten suurinosa tyytyy halvempaan kaksilitraiseen. Ja sitten ne jotka hakee tehokkaampaa ja sporttisempaa perheautoa katselee jotain aivan muuta merkkiä kuin Opelia.
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
Kyllä se on vaikeeta saada haluamaansa hintaa Opelista tänäpäivänä vaikka kuinka ois hieno, hyvinpidetty ja hyvillä varusteilla. Ite ajoin edellisellä 2l Vectralla sen 8 vuotta ja kun tiesin että se vanha lähtee työkaverin siskolle niin iski vaihto kuume jolloin sitten hommasin tämän nykyisen V6 aihion ja olen edellen sitä mieltä että tällä ajetaan kanssa saman verran ja sitten lopuksi paaliin kun ei enää pääse
En edes rupea laittamaan myyntiin jos ei joku ihan välttämättä halua sitä väkisin ostaa pois
Tämä siis ei ole kiveenhakattua tietoa...
En edes rupea laittamaan myyntiin jos ei joku ihan välttämättä halua sitä väkisin ostaa pois
Tämä siis ei ole kiveenhakattua tietoa...
No eipä tuollainen 2001 vuosimallin 2.2 sportti mikään helppo myytävä ollut, 2000 euroon siitä luovuin, ja tuo oli oikeasti hiton hyvä kuntoinen, paljon huollettu ja kaksilla uusilla renkailla vielä. Hinta oli ensin 2900 euroa, ja ainuttakaan järkevää kyselyä ei tullut, sit laskin hinnan 2300 euroon, ja muutama kysely tuli. Kaveri sitten tuli ja haki tuon pois 2000 eurolla, ja mun mielestä tuossa on autoa ihan hitosti tuolla hinnalla. Harmittaa vaan kun perse ei kestänyt pitää kahta autoa, muuten se olis jäänyt kakkos autoksi.
itse sain vaihdettua hyväkuntoiseen calibraan tuon oman vectran tiedä sitten kumpiko kaupassa loppujen lopuksi voitti
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Re: 2.6 V6 Steinmetz Vectra Farmari
Olikos sinulla Chris ne spoileri hommat työnalla?
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Moro Jyri!Trinity kirjoitti:Olikos sinulla Chris ne spoileri hommat työnalla?
Olen edelleen etsimässä, vain Steinmetzin kelpaa muuten se mitä mulla on jo pysyy
laitoin tänne 'ostetaan' osastolla hakua ja...... http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=16&t=219197
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
itsellekin sattunut muutama huijari kohdalle ja pikkasen vituttanu rahan/ajan menetys kun ei niitä osia sitten olekaan tullu 
Re: 2.6 V6 Steinmetz Vectra Farmari *kosmetiikka*
eikäirYobYetaMis kirjoitti: ja tulossa (ma lähtee englannista)
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
uskon, että tarkotat noita mittareita?tuningki kirjoitti:eikäirYobYetaMis kirjoitti: ja tulossa (ma lähtee englannista)
..tähän asti menny kaikki hyvin
Chris tilas tuollaisen tupakansytyttimen itselleen
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
joo mittareita.. tommonen sytytin passais varmaan itelleki
mä jo säikähin et mittarit laittaa 
bmw 316d -13