kippariv8 kirjoitti:Hyvin tuntuu olevan kokemuksia RE85 käytöstä

Itse olen ajellut F astralla c18xel moottorilla ja hyvin on pelannut, alkuun ajoin 50-50 seoksella tällä hetkellä n.30-70 seoksella. Normaalissa työmatka ajossa ollut enkä ole kulutuksessakaan huomannut suurtakaan eroa,ehkä hiukan ennemmän. Mitä kylmäkäynnistykseen sanoisin --auto käynnistyi normaalisti alle -10 asteen, mutta ainakin minä käytän lohkolämmitintä aina kun on mahdollista, joka kuulemma normaalistikin vähentää pa-kulutusta,tämän takia auto on käynnistynyt hyvin myös -20-25 asteen pakkasilla.
boxi kokemukset kiinnostaa,että pistäkee viestiä kunhan saatte tuntumaa niiden toimivuudesta.
Suunnitteilla on myös siirtyä kesäautolla ajelee RE85:lla. siihen ajattelin valmistautua vaihtamalla kaikki bensaletkut gatesin valmistamaan letkuun joka on suunniteltu ruiskukäyttöön ja kestäämään etanoolit ja muut biopolttoaineet. autoni on v8 säädettävällä ruiskulla joten lisätään syöttöä tarpeen mukaan ja katsotaan kuinka toimii..

Sama auto, sama pata. 50/50 olen ajellut myös muutoksitta. Huomasin että oletkin Tampereelta myös, meidän pitää ottaa jossain vaiheessa miitti, jossa katsellaan huuli pyöreänä kun kaksi vanhaa ooppelia hoitaa viinan käytön ja kuskit vieressä kuivin suin
Nyt viimeinkin näyttää nuo tilaamani boxit olevan tulossa tännepäin. 13.3 saapuivat maahan, ja samalla kellonlyömällä seurantakoodi näytti että toimitettu tulliin. Tänään kuitenkin ennen 15 päivällä on muuttunut status taas, lähetys on rekisteröity -tilaan Helsingin lajittelukeskuksessa, eli taisivat sittenkin tulla läpi ilman tulleja ja alveja

. 4 boxia tilasin siis, ja heti kun tuon tullimaininnan näin tuolla seurannassa, kysyin lähettäjältä että mitä hän merkkasi paketin arvoksi. 5€-7€/palikka oli merkannut, ja läpi meni

. Toivo elää, että boksit olisivat täällä huomenna, pääsee ooppelille juottamaan raakaa tavaraa vihdoinkin. Muuten niin kiirettä tosin oliskaan, mutta olisi mukava päästä edes pikkupakkasilla varmistamaan tuo käyntiinlähtö tämän boksin voimin.