|vectraman| kirjoitti:Ihan satavarmasti lähden mukaan ensivuonna Siitä asti kun ensimmäisen kerran näin videoita ja kuvia tapahtumasta niin olen haaveillut tuonne pääsystä Matkustapa vain pitäisi keksiä, tosin eihän sillä kiirettä ole Halvin taitaisi ilmeisesti olla lentämällä ainakin tuon viestin perusteella
TobyR kirjoitti:Jos mä oon 6.6.2012 klo 12.00 Brandenburgissa, ni tulisko joku hakee.
Helsinki-Brandenburg-Helsinki lennot 82,48€
Eli varmaan tuo jää itselläkin vaihtoehdoksi lentää johonkin lähelle ja siitä sitten vaikka junalla perille Ei ole mitään Opelia mitä tuonne kehtaisi viiä näytille enkä tiiä kestäiskökään mikään noista sinne asti
Ja ei se laivalle meneminen kalliiksi käy, jos on 3-4 ihmistä. Ja varaa edestakaisen matkan.
Tällaista harkitsen itse.
telwin kirjoitti:
Ei sen Opelin mikään näyttelypeli tarvitse olla,eikä edes välttämättä Opel...,Jarnon Omega oli viimevuonna aika karu laitos,perille päästiin ja vielä takaisinkin.
Pientä ihmetystä ja hilpeyttä se herätti kyl paikallisissa mutta loistavasti kuljetti
OceanSoul kirjoitti:
Ja ei se laivalle meneminen kalliiksi käy, jos on 3-4 ihmistä. Ja varaa edestakaisen matkan.
Tällaista harkitsen itse.
Aivan,tuo 3-4 henkeä on oltava vaan samassa autossa,hinta pompsahtaa jos autoja on enemmän.
Finnlinesillähän on tarjous tuosta jos varauksen tekee ennen Helmikuun loppua.