elikkäs morjesta vaan kaikille opelisteille. isän työkaverilla olisi ylimääräisenä a vecculi 2l myllyllä jonka se voisi kuulemma myydä halvalla minulle. kortin saan vasta syksyllä mutta tässä välissä olisi hyvin aikaa tunailla menopeliä uuteen uskoon. kannattaako tuollaista ostaa olen kuullut kavereilta että ooppelit on ihan paskoja? samaa kyllä sanotaan foorteista ja muistakin xD leimaa vecussa olisi ensi vuoden puolelle ja sillä on ajettu jotain alta 300 tuhatta. mistä tuohon saisi ns. tuningpalikkaa ja mistä kannattaisi aloittaa? ainakin jotkut kunnon alupallot täytyisi löytää siihen ja helmat ja spoileri.
tuleva opelisti?
tuleva opelisti?
WAZUUP brothas!
elikkäs morjesta vaan kaikille opelisteille. isän työkaverilla olisi ylimääräisenä a vecculi 2l myllyllä jonka se voisi kuulemma myydä halvalla minulle. kortin saan vasta syksyllä mutta tässä välissä olisi hyvin aikaa tunailla menopeliä uuteen uskoon. kannattaako tuollaista ostaa olen kuullut kavereilta että ooppelit on ihan paskoja? samaa kyllä sanotaan foorteista ja muistakin xD leimaa vecussa olisi ensi vuoden puolelle ja sillä on ajettu jotain alta 300 tuhatta. mistä tuohon saisi ns. tuningpalikkaa ja mistä kannattaisi aloittaa? ainakin jotkut kunnon alupallot täytyisi löytää siihen ja helmat ja spoileri.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: tuleva opelisti?
Tulevana opelistina totut varmasti ennen pitkää noihin "opelit on paskoja" kommentteihinveculi94 kirjoitti:WAZUUP brothas!
Halapoja ja heleppo korjata.
Ja jos on 2.0 8v koneella ni sopivan pirtsakka(mihin nyt kukin tottunu), halvat vakuutukset, pieniruokainen ja muutenki halpa ylläpitää, ku huoltokustannukset pienet esim. jakopäänremppa.
Jos on pelleiltään huonompi yksilö ni hitsiä joutuu näyttää useampaan otteeseen.
Jos on pelleiltään huonompi yksilö ni hitsiä joutuu näyttää useampaan otteeseen.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Esitän eriävän mielipiteen. 750e/vuosi ei ole minusta järin halpa. Toki jos uudempiin vertaa, mutta muihin mitä itellä on verraten kallis. Tigra 650e/vuosi, pyöristettynä kun en eurolleen muista. Kadeteissa 450e/vuosi ollut, toisessa enemmän ja toisessa vähemmän kun kanta-autot erit (1.3 ja 1.6), Mersussa 500e/vuosi, Volvossa 415e/vuosi jnejne.. Loppuun sitten vielä sanon, että kannattaa laskea se koska jarkkis on jonkun vuoden minua vanhempi eikä taida olla enää riskiryhmäiässä, lisäksi hän saattaa asua vähemmän kolarialttiilla alueella kuin minä ja nämä tekijät vaikuttaa paljon vakuutuksen suuruuteenjarkkis kirjoitti:..halvat vakuutukset..
Huoltopuolesta täytyy olla samaa mieltä, jos on laiska niin jakopääremontin voi tehdä sitten kun vanha hihna katkeaa kun ei ole huolta koneen hajoamisesta. Näppärä kaveri vaihtaa hihnan vaikka tienpäällä jos on vähän työkaluja matkassa. Kalleimmat ostot Vectraan mulla tais ollu bensa ja muut kuluvat nesteet sekä toki öljy koska en kerennyt siitä sitä öljyn syöntiä saamaan kuriin.
Opelit on paskoja vittuilua olen kuullut jo ala-asteelta asti ja yläasteella se paheni kun ensimmäisen Opelini ostin, mutta eipä tuosta jaksa välittää. Välillä vaan aina kysynyt perusteluja sille miksi ne on paskoja niin yleensä tullut "koska ne on Ooppeleita" tyyppisiä vastauksia niin olen vain naureskellen ohittanut asian, ellei vittuileva osapuoli itse ole hermostunut ja alkanut sunkuttamaan. Paras vastaus Opelin paskuudelle on tähän asti se, että niissä on kokoajan kansivikoja. Ai mistä kaveri sen tiesi? No koska sen kaverilla oli ollut joskus calibra sillä surullisen kuuluisalla cossun kannella missä oli se valuvika ja näinollen kaikissa opeleissa on pakko olla sama vika. Itse hän ajaa bemarilla, kyllä mä väittäsin, että enemmän bemarin koneissa kansia menee ku Opelilla, mutta ihan miten ite kukanenkin haluaa asian nähdä
Ootko joskus hölmöilly auton kans? Ittellä oo ollu silloonkaa, ku boonukset 0% nuan kalliit vakuutukset|vectraman| kirjoitti:Esitän eriävän mielipiteen. 750e/vuosi ei ole minusta järin halpa. Toki jos uudempiin vertaa, mutta muihin mitä itellä on verraten kallis. Tigra 650e/vuosi, pyöristettynä kun en eurolleen muista. Kadeteissa 450e/vuosi ollut, toisessa enemmän ja toisessa vähemmän kun kanta-autot erit (1.3 ja 1.6), Mersussa 500e/vuosi, Volvossa 415e/vuosi jnejne.. Loppuun sitten vielä sanon, että kannattaa laskea se koska jarkkis on jonkun vuoden minua vanhempi eikä taida olla enää riskiryhmäiässä, lisäksi hän saattaa asua vähemmän kolarialttiilla alueella kuin minä ja nämä tekijät vaikuttaa paljon vakuutuksen suuruuteenjarkkis kirjoitti:..halvat vakuutukset..Bonuksia mulla on 10%.
Huoltopuolesta täytyy olla samaa mieltä, jos on laiska niin jakopääremontin voi tehdä sitten kun vanha hihna katkeaa kun ei ole huolta koneen hajoamisesta. Näppärä kaveri vaihtaa hihnan vaikka tienpäällä jos on vähän työkaluja matkassa. Kalleimmat ostot Vectraan mulla tais ollu bensa ja muut kuluvat nesteet sekä toki öljy koska en kerennyt siitä sitä öljyn syöntiä saamaan kuriin.
Opelit on paskoja vittuilua olen kuullut jo ala-asteelta asti ja yläasteella se paheni kun ensimmäisen Opelini ostin, mutta eipä tuosta jaksa välittää. Välillä vaan aina kysynyt perusteluja sille miksi ne on paskoja niin yleensä tullut "koska ne on Ooppeleita" tyyppisiä vastauksia niin olen vain naureskellen ohittanut asian, ellei vittuileva osapuoli itse ole hermostunut ja alkanut sunkuttamaan. Paras vastaus Opelin paskuudelle on tähän asti se, että niissä on kokoajan kansivikoja. Ai mistä kaveri sen tiesi? No koska sen kaverilla oli ollut joskus calibra sillä surullisen kuuluisalla cossun kannella missä oli se valuvika ja näinollen kaikissa opeleissa on pakko olla sama vika. Itse hän ajaa bemarilla, kyllä mä väittäsin, että enemmän bemarin koneissa kansia menee ku Opelilla, mutta ihan miten ite kukanenkin haluaa asian nähdä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
En ole hölmöillyt.
joo kävin kattomassa vectraa ja oli kyllä helmi. 285km mittarissa ja ruostetta ei missään! 500ekua se siitä haluais ja tinkiäkkin kuulemma vielä sais. Aika hyvin jäis vielä rahaa yli opintolainasta millä saisi hommattua sitten vanteet subei dvd-pleierin ja ja vähän lasikuitupalikkaa. Vois vaikka ite väsätä puskureita ja helmoja niin tulis vähän halvemmakskii 
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Jahas, joku velikulta mossevoorumilta tervehtimässä kanssakärsijöitä. Eli tervetuloa vaan!veculi94 kirjoitti:joo kävin kattomassa vectraa ja oli kyllä helmi. 285km mittarissa ja ruostetta ei missään! 500ekua se siitä haluais ja tinkiäkkin kuulemma vielä sais. Aika hyvin jäis vielä rahaa yli opintolainasta millä saisi hommattua sitten vanteet subei dvd-pleierin ja ja vähän lasikuitupalikkaa. Vois vaikka ite väsätä puskureita ja helmoja niin tulis vähän halvemmakskii
Jos kori on oikeasti ruosteeton, niin älä tee siitä mitään lasikuitupulkkaa pliis...veculi94 kirjoitti:joo kävin kattomassa vectraa ja oli kyllä helmi. 285km mittarissa ja ruostetta ei missään! 500ekua se siitä haluais ja tinkiäkkin kuulemma vielä sais. Aika hyvin jäis vielä rahaa yli opintolainasta millä saisi hommattua sitten vanteet subei dvd-pleierin ja ja vähän lasikuitupalikkaa. Vois vaikka ite väsätä puskureita ja helmoja niin tulis vähän halvemmakskii
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
|vectraman| kirjoitti:Esitän eriävän mielipiteen...... Loppuun sitten vielä sanon, että kannattaa laskea se koska jarkkis on jonkun vuoden minua vanhempi eikä taida olla enää riskiryhmäiässä, lisäksi hän saattaa asua vähemmän kolarialttiilla alueella kuin minä ja nämä tekijät vaikuttaa paljon vakuutuksenjarkkis kirjoitti:..halvat vakuutukset..
- Undertaker
- 'Diplomat'

^
talk about offtopic. Huoh...
mitä vitun väliä! oikeeasti!
talk about offtopic. Huoh...
mitä vitun väliä! oikeeasti!
Miten muilla on aina aikaa tuollaiseen hupituunailuun kun itsellä uppoaa kaikki motivaatio ja aika jo pelkkään perusylläpitoon...
Sitten jos yrittääkin tuunailla niin huonommaksi vaan menee ja tulee lisää ongelmia, kuten madallusalustaseikkailusta selvisi.
Joo ruppee jo toisia himona häirihtee ku mennöö nykyisellään kyseiset kommentit suoraan korvasta sisään ja toisesta pihalle..Undertaker kirjoitti:Tulevana opelistina totut varmasti ennen pitkää noihin "opelit on paskoja" kommentteihinveculi94 kirjoitti:WAZUUP brothas!
Kunhan muistaa ostaa torx sarjanUndertaker kirjoitti:Tulevana opelistina totut varmasti ennen pitkää noihin "opelit on paskoja" kommentteihinveculi94 kirjoitti:WAZUUP brothas!
Niinhän sitä mersu ukot aina pilkkaa opelia "saksan lada" ja legendaarinen ympyrä ja nuoli, siitä tuli huoli.
Tosiasiassahan opelissahan on pallosalama et en tiiä mistä kuka lie keksikin sanonnan....hmm. ehkä volvon ympyrästä ja nuolesta?
Eli päätelmä se oli ruotsin poikaa taas asialla.
Mersun johtotähtihän todellisuudessa osoittaa hinauspaikkoja ja taivaalta apua^
Opel Vectra B 2.2DTI (Y22DTR) Caravan Elegance 2001.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
Eikös mersun merkki näytä kellon aikoja? Kello 8 auto korjaamon pihaan, 12 soitto joko on valmis ja 16 mersun nouto korjaamolta.
Mut jos saat ruosteettoman kasitappisen Vectran monpisteruiskulla ja mahdollisimman vähän sähkövarusteita niin siinä ei voi auto mennä paljoa metsään. Halpa ajaa, kasitappi kestää ja monipisteruisku toimii noista parhaiten kelillä kuin kelillä. Sähköherkut Opelista hajoaa helpoiten mutta tuota kasivenasta ei oikeastaan arkiajolla saa mitenkään rikki, meillä oli joskus yli 400tkm ajettu 2.0 Vectra ja ei pölläyttäny ees käynnistäessä savua.
Mut jos saat ruosteettoman kasitappisen Vectran monpisteruiskulla ja mahdollisimman vähän sähkövarusteita niin siinä ei voi auto mennä paljoa metsään. Halpa ajaa, kasitappi kestää ja monipisteruisku toimii noista parhaiten kelillä kuin kelillä. Sähköherkut Opelista hajoaa helpoiten mutta tuota kasivenasta ei oikeastaan arkiajolla saa mitenkään rikki, meillä oli joskus yli 400tkm ajettu 2.0 Vectra ja ei pölläyttäny ees käynnistäessä savua.
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla