Kun itse en ole mitenkään välkky näissä autoasioissa, niin voisiko joku hieman enemmän tietävä vastata tai arvuutella mitä nämä nuolet ja numerot voisivat tarkoittaa? Kyseessä ymmärtääkseni vanteiden (pulttien) koristelista (peitelista)?
Tässä rengas ja tämä pulttien peite tai koristelista.
?
Timox kirjoitti:Kun itse en ole mitenkään välkky näissä autoasioissa, niin voisiko joku hieman enemmän tietävä vastata tai arvuutella mitä nämä nuolet ja numerot voisivat olla?
Tämmöisen tiedon löysin Muoviteollisuus ry:n UKK-osiosta:
Tuo merkintä on ns. valmistuskello. Se kertoo, että muovituotteesi on juuri tuolloin valmistettu. Tiedosta on hyötyä, jos pitää jäljittää jokin valmistuserä tai muutoin palata ajassa taaksepäin esim. vanhoja malleja tai värejä uudelleen valmistukseen otettaessa.
ei oo pitkä aika kun oltiin tutulle hakemassa kolaroimatonta C-Vectraa.meni myyjä vähän hämilleen kun kysyin häneltä että miksi tässä vuoden 2003 vectrassa on vuoden 2006 ja 2007 osia keulassa,syyläri,ilmastoinninkenno,vasen ajovalo ja näköjään puskurikin on maalattu???
tuli niin sanotusti vuoden änkytykset vastaukseksi
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Timox kirjoitti:Kun itse en ole mitenkään välkky näissä autoasioissa, niin voisiko joku hieman enemmän tietävä vastata tai arvuutella mitä nämä nuolet ja numerot voisivat olla?
Tämmöisen tiedon löysin Muoviteollisuus ry:n UKK-osiosta:
Tuo merkintä on ns. valmistuskello. Se kertoo, että muovituotteesi on juuri tuolloin valmistettu. Tiedosta on hyötyä, jos pitää jäljittää jokin valmistuserä tai muutoin palata ajassa taaksepäin esim. vanhoja malleja tai värejä uudelleen valmistukseen otettaessa.
Alla uusi GTC. Se myy kuulemma hyvin, eikä tuo 25 donan lähtöhinta niin paljolta vaikuta. Sillä saa auton, joka kääntää päät. Ja onhan se hauska ajettava. Opelin miehet naureskelivat, ettei autolla ole Astran kanssa paljon muuta yhteistä kuin radioantenni.