Hah, en ollut ennen huomannutkaan muita kuin että R e c o r d => Rekord
On tullut tavattua monellakin phpbb foorumilla näitä sanankorvausfilttereitä jotka tekevät viesteistä usein mielenkiintoisempia... mutta tästä tapauksesta en osaa sanoa enempää.
onhan täällä automaatti korjaus ainakin sanoille steinmetz ja irmscher myös.. ja oisko kadett ollu myös korjattavien listalla Ata:lla varmaan lista noista.
Minulla "saattaa" olla jotain tekemistä tuon kanssa...
Kun on paljon kivempi kun ihmiset kehuvat järkeväksi eikä syytetä pätemisestä... Joo, huumoria siis.
Noita automaattikorjauksia on tosiaan useita, kuten nuo Irmscher, Steinmetz, Rekord jne usein vahingossa väärin kirjoitetut sekä muutamia huumoripitoisia, niin kuin tuo ympyrä ja nuoli-juttu sekä tämä järkevyyspätemisjuttu...
^
Miten sana p ä t e m i n e n määritellään? Korostaa omaa paremmuuttaan? Järkevyydellä ei todellakaan ole mitään tekemistä sen kanssa...
Voisitko Ari poistaa tuon automaattisen korjauksen, jooko? Kun tosiaan tuo saattaa aiheuttaa tulkintavirheitä lauseissa ja muuta sellaista. Ellei sitten käytetä ko. sanan määritelmää itse sanan sijasta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Ihan turha sana tuo p:llä alkava... eniten sitä on täällä foorumilla käytetty provoamiseen esimerkiksi minun tai Tuomaksen vieste, jos on joku asiavirhe korjattu ja joidenkin mielestä niin ei saisi tehdä...