Ite en vaan saanu noita rattinappeja toimiin sovittimilla (kyseessä vielä ISO-liitin)
Siisti vectra muuten
Mulla oli Panasonicin soittimen kaverina Connects2-can sovite jolla pääsi kaikkiin valikoihin käsiksi.pekedk kirjoitti:jostain luin että pääsis tonne settingsiin rattinappuloilla. ei kyllä ainakaan mulla mene joten taitaa olla puppua sellane.
eikös tuon kellon ainakin saa itsestään päivittymään

en nyt muista kenen vectra projektissa se oli mut pääs uudenkin soittimen valikoista säätämään kelloa yms. ja uskosin et OP-COM toimii kanssapekedk kirjoitti:jostain luin että pääsis tonne settingsiin rattinappuloilla. ei kyllä ainakaan mulla mene joten taitaa olla puppua sellane.
ei kuitenkaan nähtävästi toimi tosta ratin napista ihan normaali mankalla?hudu79 kirjoitti:Mulla oli Panasonicin soittimen kaverina Connects2-can sovite jolla pääsi kaikkiin valikoihin käsiksi.pekedk kirjoitti:jostain luin että pääsis tonne settingsiin rattinappuloilla. ei kyllä ainakaan mulla mene joten taitaa olla puppua sellane.
Settingsiin pääsi pitkällä painalluksella alemmasta vasemmanpuoleisesta rattinapista.
Niinkun näin: http://www.connects2.co.uk/Instructions/SVX002.PDF

pekedk kirjoitti:ei kuitenkaan nähtävästi toimi tosta ratin napista ihan normaali mankalla?hudu79 kirjoitti:Mulla oli Panasonicin soittimen kaverina Connects2-can sovite jolla pääsi kaikkiin valikoihin käsiksi.pekedk kirjoitti:jostain luin että pääsis tonne settingsiin rattinappuloilla. ei kyllä ainakaan mulla mene joten taitaa olla puppua sellane.
Settingsiin pääsi pitkällä painalluksella alemmasta vasemmanpuoleisesta rattinapista.
Niinkun näin: http://www.connects2.co.uk/Instructions/SVX002.PDF
Eipä kestätimok kirjoitti:pekedk kirjoitti:ei kuitenkaan nähtävästi toimi tosta ratin napista ihan normaali mankalla?hudu79 kirjoitti:Mulla oli Panasonicin soittimen kaverina Connects2-can sovite jolla pääsi kaikkiin valikoihin käsiksi.pekedk kirjoitti:jostain luin että pääsis tonne settingsiin rattinappuloilla. ei kyllä ainakaan mulla mene joten taitaa olla puppua sellane.
Niinkun näin: http://www.connects2.co.uk/Instructions/SVX002.PDFkiitos hudu tiedosta, tuonne settings valikkoon pääsee juurikin noin.... tuolla cd30mp soittimella en oo testannu meneekö, enkä ihan heti testaa
![]()
äänieriste mattoa tilattu 8neliöö alkuun, samalla sinistä nahkaa jokunen metri
edit. ja peruutuskameran....
Op-comissa löytyy tuollainen:timok kirjoitti:op-comilla disabloin ajovalo automatiikan pois,samalla sumarit pois käytöstä.Jartsa kirjoitti:
sulla näyttäs vissiin olevan noi päiväajovalot asennettuna.kuinka noitten kytkentä nyt menee käytännössä,parkit sulla ei vissiin pala ollenkaan.
pitikö ajovalo muistia rukata testerillä?
takavaloja sillä ei saa ohjelmoitua pois toiminnasta, tarttee varmaan techin??
eli päivävaloilla palaa edessä ainoastaan noi "sumarit", takana parkit
normivaloilla noista päivävaloista tulee parkit...
kytkin foorumilta löytyvillä ohjeilla....

timok kirjoitti:
edit. tuota naapurikylän c-vectran tuunausta kattoo, en ihan taida pysyä perässä