|vectraman| kirjoitti:No vittu, olin aivan kattovinani, että se toinen on Insignia. Muka näytti inkulta siinä mitä niitä vähän kerkes nähdä, mutta onhan ne näköjään Astroja molemmat ->
Ite meinasin mennä samaan miinaan (tai siis menin)
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
|vectraman| kirjoitti:No vittu, olin aivan kattovinani, että se toinen on Insignia. Muka näytti inkulta siinä mitä niitä vähän kerkes nähdä, mutta onhan ne näköjään Astroja molemmat ->
Ite meinasin mennä samaan miinaan (tai siis menin)
Perkeleen jätkät tässä menee pieni ihminen ihan sekaisin.. Inkuksi mäkin sen heti ekaksi katoin vaan sitten kun väitettiin Astraksi niin en löytänyt kuin tuon videon minkä itse linkitin siihen hätään ja siinä tuo näyttää äkkiä samanlaiselta kuin tuo valkoinenkin..
|vectraman| kirjoitti:Kukaan ei ole vielä maininnut, että Voice of Finlandissa siinä sisääntulon vieressä molemminpuolin on aina Opel Astra J ja Opel Insignia
Itse asiassa vasta nyt sunnuntaina huomasin kun katsoin koneelta ekan jakson tuosta sarjasta. Opel oli näköjään sarjan sponsorina mainittu myös lopputeksteissä, ja ne Opelit oli sitä "tuotesijoittelua", mielestäni niitä näytettiin kyllä ainakin siinä jaksossa aika vähän kuitenkin, ekana ei meinannut niistä edes nähdä mitä autoja tai minkä merkkisiä edes ne olivat.
J.Toivanen kirjoitti:4:lla voice of finlandissa uusia astroja
On ollu tosiaan vaikea tunnistaa kun molemmat olleet astroja
Tämähän oli edellisella sivulla todettu jo.
Minähän siis kirjoituksessani viittasin lähinnä ata:n tekstiin kun on kirjoittanu että vaikea tunnistaa.
On ollu siis vaikea tunnistaa kun J.Toivanen on molempia luulli astroiksi. Anteeksi jos käsititte väärin tuon minun kirjoitukseni
Ihan äsken Suomi TV:llä Kingit kotivideot ohjelmassa vanhanmallinen Opel GT. Ajoivat kuorma-auton sisään ja juuri kun oli melkein kyydissä, niin lankut luiskahtivat takapyörien alta.
Just äsken TV5 veijareita vai vartijoita(national security) oranssi opel speedster(eikä siis mikään jenkkivastine, vaan ihan opelin lätkä peräloosterissa).
Taisi olla saksankilvissä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Syksyllä kaikki on toisin -elokuvassa ainakin valkoinen farmari B Kadett taustalla. "Pääosassa" olevat autot sensijaan oli Foordeja.. no ihan hienoja nekin kyllä, pari Taunusta ja ministeriä kuskattiin oikein Granadalla
Imolassa 1994 oli käytössä Opel Vectra ja sitä ajoi Max Angelelli. Järjestäjät eivät halunneet käyttää FIA:n suosittelemaa Renaultia jostakin ihmeen syystä ja Opelissa kuluivat jarrut jo kahden kierroksen jälkeen ja se johti todella reiluun hidasteluun.
Monet uskovat vieläkin, että turva-auton hitaus aiheutti renkaiden viilenemisen Sennan autossa ja sitä kautta ulosajon.
@f1-forum.fi
Pistihän tämmönen silmään kun alkavaan F1-kauteen valmistauduin
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
^ Oli tuo F1 Safety Car kuitenkin Vectra Turbo 4x4 jossa oli kuitenkin paremmat jarrut kuin perus-Vectrassa. Mutta jos ne on ihan vakiojarrut olleet vakionesteillä, niin eihän ne montaa kierrosta radalla kestä, safety car ajaa kuitenkin katuautoksi melko kovaa, vaikkakin formuloihin nähden hitaasti.