Enemmän kyllä häiritsi se nuppi ku ei oikee sopinu käteen. Ite mietin sillon et ku sais saman tuntuman ku kaverin sti:ssä oli.
Kunhan saan ton pois tuolta tallista nii vois ottaa jonku pikku "miitin" sielä teillä päin.
Otetaan ihmeessä jos kerran näillä kulmin jossain vaiheessa liikut.emsii kirjoitti:Kunhan saan ton pois tuolta tallista nii vois ottaa jonku pikku "miitin" sielä teillä päin.

No onhan se välillä ihankivq mut ei aina mahdollista kun tuolla isän töissä sitä ei voi pitää kuin viikonloput nii. Mitään mahdottomia remontteja ei voi suorittaa. Ja vielä tota konehuonetta saa siivota ja paikkoja peittää et se siisti on. Mut tällä hetkellä välttää. Tosta öljykorkista ja venskopsn listasta haluan eroon.EVO-500 kirjoitti:Mut eiks ookkin mukava purkaa ja kasaa konetta...
Nyt toi "paketti" on paljon siistimpi ja kliinimpi, kuin edellinen kokonaisuus.
Ja, mitä vansseihin tulee niin ne on kyllä asiallisen näköiset...
T:K.Vilén
niin kerkee jos käsillä on tarvittava ammatti taito, tässä nyt kerrottakoon et olen ammatiltani kokki enkä kone mekaanikkoJartsa kirjoitti:"vaan" viikonloppu aikaa,siinähän nyt kerkee vaihtamaan vaikka männänrenkaat jos niikseen tulee
Ei tässä ollut tarkoitus mitenkään kettuilla vaan painottaa sitä itse tekemisen meininkiäG.T.S kirjoitti:niin kerkee jos käsillä on tarvittava ammatti taito, tässä nyt kerrottakoon et olen ammatiltani kokki enkä kone mekaanikkoJartsa kirjoitti:"vaan" viikonloppu aikaa,siinähän nyt kerkee vaihtamaan vaikka männänrenkaat jos niikseen tulee![]()
![]()
Eli tuossa venakopan tiivisteenkin vaihdossa meni varmasti huomattavasti enemmän aikaa kun joltain kokeneemmalta, mut tulipahan itse tehtyä. Tuon kytkin remontinkin haluisin itse tehdä mut pitää viedä tutulle niin tulee viikonlopussa tehtyä. Sit vain itse siihen viereen katsomaan jos vain pääsee töiltään.

Tossa pari sivua taaksepäin on tulevan kesävanteen sovittelua ja jotain kuvaa tän talven asusta.EVO-500 kirjoitti:Joko päästään näkeen todistusaineistoa talvi lookista sekä tulevasta kesä lookista, sillä niillä lienee melko suuri eroavaisuus?!?
T:K.Vilén