Kaveri tulee johdosta, eli johdon sisältä.Skeidett kirjoitti:Taitaa liittyä pelkästään tuohon ilmoitukseen. Joku soittaa/tulee ilmoituksenne johdosta. Tässä vaan tuo "johdosta" ei tarkoita että ilmoituksen vuoksi, vaan sitä itse johtoa jota kaupataan.Timonen kirjoitti:Tää menee vaihteeksi vähän ohi... Joku maahis juttu kait, mutta ei aukene...
En ymmärtänyt päivän Fingerporia, topikki.
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Re: En ymmärtänyt päivän Fingerporia, topikki.
Opel Mokka 1.4T 4x4
leutoranta kirjoitti:Kaveri tulee johdosta, eli johdon sisältä.Skeidett kirjoitti:Taitaa liittyä pelkästään tuohon ilmoitukseen. Joku soittaa/tulee ilmoituksenne johdosta. Tässä vaan tuo "johdosta" ei tarkoita että ilmoituksen vuoksi, vaan sitä itse johtoa jota kaupataan.Timonen kirjoitti:Tää menee vaihteeksi vähän ohi... Joku maahis juttu kait, mutta ei aukene...

Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Keho peliohjaimena, aiemmissa stripeissäkin ollut perverssi ja vielä "ilotikut" vihjaamassa
???
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
"pien" viljelijä. Eli viljelee pikeä...Timonen kirjoitti:![]()
???
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Kiitos ja kumarrus!Juutas kirjoitti:"pien" viljelijä. Eli viljelee pikeä...Timonen kirjoitti:![]()
???
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Tarkoittaakohan tuo nappula kenties genitaali aluetta???
Itse veikkaisin että nappulalla tarkoitetaan lasta. Eli luulee että toinen luulee pöydän alla olevan lapsi,kun todellisuudessa tämä toinen ilmeisesti hieroo kengällään toisen jalkaa. Vähän voi olla kaukaa haettu mutta hain silti.Stobe kirjoitti:Tarkoittaakohan tuo nappula kenties genitaali aluetta???
Vai voisko olla kyse nappulakengistä?Petri T kirjoitti:Itse veikkaisin että nappulalla tarkoitetaan lasta. Eli luulee että toinen luulee pöydän alla olevan lapsi,kun todellisuudessa tämä toinen ilmeisesti hieroo kengällään toisen jalkaa. Vähän voi olla kaukaa haettu mutta hain silti.Stobe kirjoitti:Tarkoittaakohan tuo nappula kenties genitaali aluetta???
Kyllä minä olen kanssa tämän tulkinnan kannalla...Stobe kirjoitti:Tarkoittaakohan tuo nappula kenties genitaali aluetta???
Kuin myös.ata kirjoitti:Kyllä minä olen kanssa tämän tulkinnan kannalla...Stobe kirjoitti:Tarkoittaakohan tuo nappula kenties genitaali aluetta???
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ehei, toi uuno vastustaja hoputtaa siirtämään eikä huomaa, että kaveri(Fingerpori) lyö kärkimoukallaan (= nappula) ton daamin, korottaa sen samalla.., vähän kaukaa haettu analyysi, mutta siltä se näyttää..Rookeri kirjoitti:Mina en jymmärrä?
mitenkäs nuo heimo vesan sormet liityy tuohon kun tokassa kaks sormee naamalla ja kolamnnessa yksi........
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Äänestää varmaan vaaleissa kakkosta. Saadaan kaks isäntää linnanjuhliin.Stobe kirjoitti:mitenkäs nuo heimo vesan sormet liityy tuohon kun tokassa kaks sormee naamalla ja kolamnnessa yksi........
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"