Calibra Kokoontuminen 2016 ?
Re: Calibra-kokoontuminen 2012? radalle? sivu 32
no mihinkäs sie sk-k:n jätit 
No niin, tuossa aktiiveja Calibrakuskeja olis sitten enää neljä... no voin sen radan varata ja varaankin mutta oliskos se sitten kesä- vai heinäkuu (yleensä täynnä nuo viikonloput
) kun yritän saada jtn sopivaa aikaa klo. 9:00- 11:00 tai 11:00-15:00 välille ? voi olla sitten viikonpäivä mikä tahansa ? Soittelen tuossa ens maanantaina ja kyselen enempi noista radan vuokrauksista/säännöistä tämmöselle pienemmälle porukalle 
Opeleita, onhan noita

tuohon kesäaikaan käy hyvinkin nuo päivät viikolla ja hyvässä tapauksessa lomakin päällä.
onhan siinä neljä kuskia, maksuhan ei taida oikeen montaa satasta maksaa per nuppi
onhan siinä neljä kuskia, maksuhan ei taida oikeen montaa satasta maksaa per nuppi
Sori kun olen skeptinen. Kun ei viime aikoina ole kauheasti ollut kiinnostusta yleensä edes Opel-ratapäiville niin pelkkä Calibra-ratapäivä kuulostaa epärealistiselta. En tiedä viitsinkö omallakaan enää radalle mennä, aikoinaan tuli käytyä kyllä paljonkin, mutta ei nekään mitään yhden mallin päiviä olleet. Olenhan kuitenkin oman Calibran ekan kerran nähnyt Ahveniston moottoriradalla ja siellä sen aikoinaan koeajanutkin...
Jos mulla vielä kesällä on Calibra, niin toki olen Calibra-tapaamiseen osallistumassa, mutta en ole ihan varma olisiko rata se paras paikka. Mutta tämä on toki vain mun mielipide. Mutta jos siihen tulee tosiaan joku suurehko maksu/henkilö niin sitten se osanotto jää ehkä entistäkin pienemmäksi... kun kuitenkin aiemmin näissä on ollut jotain 2-9 autoa paikalla.
Jos mulla vielä kesällä on Calibra, niin toki olen Calibra-tapaamiseen osallistumassa, mutta en ole ihan varma olisiko rata se paras paikka. Mutta tämä on toki vain mun mielipide. Mutta jos siihen tulee tosiaan joku suurehko maksu/henkilö niin sitten se osanotto jää ehkä entistäkin pienemmäksi... kun kuitenkin aiemmin näissä on ollut jotain 2-9 autoa paikalla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
sen takia tuota rata-ajelua tuossa mietittiin jotta saataisiin calibran omistajia enemmän liikkeelle. ei sitä kuitenkaan montaa kertaa ole mahdollisuutta vastaavaan tilaisuuteen.. kyllähän esikkotie on mukava paikka tavata ja tarinoida vaan olisi se mahtavaa saada vetää ahvenistolla kiekkaa useamman calibran voimin, olkoot ne kasitappeja tai 4veto turboja 
Re: Calibra-kokoontuminen 2012? radalle 9.7.2012
Noniin, Ahveniston rata olisi sitten varattu ma. 9.07.2012 klo. 12.00-15.00
että sitten vain varamaan kalenterista tuo päivä jos radalle haluaa tulla ajelemaan, 420€ on koko vuokra että josko nyt edes kymmenen Calibraa olisi ajokunnossa tuolloin
sitovat ilmoittautumiset yv:llä allekirjoittaneelle
lisäinfoa tulossa lähiaikoina
lisäinfoa tulossa lähiaikoina
Opeleita, onhan noita

Asiallista! laittele sk sitten meikäläiselle maksuyhteystietoja viestinä ni voin pistää omistani vaikka samoin tein. kunhan pääsen täältä korvesta(pieksämäeltä) kotio internetin ja pankkitunnusten luo.. 
Nakki palaa nuotiolla.
Älähän hötkyile hyvä mies ( tiedän kyllä että kova hinku on radalle.. ) odotellaan nyt että lähettävät ennakkomaksunDMD kirjoitti:Asiallista! laittele sk sitten meikäläiselle maksuyhteystietoja viestinä ni voin pistää omistani vaikka samoin tein. kunhan pääsen täältä korvesta(pieksämäeltä) kotio internetin ja pankkitunnusten luo..
Opeleita, onhan noita

no mukana ollaan
kun osaisi tietää tässä kohtaa tullaanko yhdellä vai useammalla..
Onhan siellä sähköt ( kouvolassa ) sentäs... no, sopii tulla useamalla, mutta kuskimäärän mukaan laitetaan sitten tuo ratamaksu, eli autoja ( Calibroja ) voi olla /kuski enemmänkinbart kirjoitti:no mukana ollaankun osaisi tietää tässä kohtaa tullaanko yhdellä vai useammalla..
Opeleita, onhan noita

juu näin sen maksu homman päättelin ihan ominpäinkin
apukuski taitaa mennä harmaisiin juuri tuossa heinäkuun alkupäivinä. joten yhdellä se sitte 
No joskos se parempi puolisko
sitten ajelis sen toisen Calibran tuonne radalle niin voisit sitten ajella vuorotellen... meillä ainakin emäntä ajelee tuon toisen Calibran paikanpäälle, ja itte sitten ajelen vuoronperään ( siis noilla Calibroilla ) jos vain toimivat 
Opeleita, onhan noita

meidänkin perhe osallistuu näillä suunnitelmilla kahdella autolla, jos vaan sattuvat toimimaan.. tuntuu siltä että kumpikin alkaa kettuilemaan vuorollaan.. 
Nakki palaa nuotiolla.
mä tuun omallani ainakin paikalle ajamisesta en tiedä
rataajo kokemus kun on tasan 0 
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
Eikun radalle vaan, ei me muutkaan mitään ratakettuja ollaSuzuS kirjoitti:mä tuun omallani ainakin paikalle ajamisesta en tiedärataajo kokemus kun on tasan 0
Opeleita, onhan noita