jhtech kirjoitti:juu siellähä se primera o ( onko sun entinen??)
Kaverin entinen. Olin gyl mukana sillo ku auto lähti teillepäi. Viimetalvella maalasin siitä helmat ja takapuskurin uusiks kun kesäpoika (onneks entinen) aikoinaan kiillotti puskuria ja hio sen puhki
Täytyy myöntää että häijy bomega tuloillaan. Lambot pelkkää pjornoo
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
jhtech kirjoitti:juu siellähä se primera o ( onko sun entinen??)
Kaverin entinen. Olin gyl mukana sillo ku auto lähti teillepäi. Viimetalvella maalasin siitä helmat ja takapuskurin uusiks kun kesäpoika (onneks entinen) aikoinaan kiillotti puskuria ja hio sen puhki
Täytyy myöntää että häijy bomega tuloillaan. Lambot pelkkää pjornoo
Juu niihä tuo pusse näyttää oleva vähä puhki =) mistää ei oo vaa sitä väriä keksitty ku siinä o nyt erietupuskuri et mitä siihe lakan sekaa o sotkettu et sais sen helmiäiseks
opel Vectra c2, Vectra b2, Calibra, astra, insignia Ja muut ei opel harrasteet
tuli tänää käytyä hakkee liperistä toinen omega taas vaihteeks=) 2litran farkku, jos huomenna rupeis sitä sit fiksailemaan, jos hälyn laittas siihe ja kaikkee kivvoo
jos täs joku päivä sais uppailtua kuvia tännekkii siitä
tänää laittelin tuota uusinta ostosta, no mikäs hitto siihe oikee tuli ku vilkut lakkas toimimasta?? kyl siinä kytkin toimii normaalisti ja ei oo sulakepalanu, ja eile ne toimi ihan normaalisti? voisko vika olla hätävilkkukatkasias ku se ei pelitä?? vai onko siinä ny sit se viiksi paskana? neuvoja kaipailtas.. ja mistä ootte tilaillu ledejä mittaristoo? ku ostin joskus motonetistä mut ei niitä kyl saanu siihe toimimaa sit mitenkää..
Koita renata sitä hätävilkku katkasijaa mulla ainakin aikoinaan astrassa oli jääny jotenkin väli asentoon niin lakkas vilkut pelittämästä Palo vaan merkki valo taulussa kun laitto vilkun päälle eikä mitään tapahtunu!!
Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.
jama78 kirjoitti:Koita renata sitä hätävilkku katkasijaa mulla ainakin aikoinaan astrassa oli jääny jotenkin väli asentoon niin lakkas vilkut pelittämästä Palo vaan merkki valo taulussa kun laitto vilkun päälle eikä mitään tapahtunu!!
Ei mulla pala ees merkkivaloo taulussa noo pitää tutkia
osaiskoha kukaa sanoo paljo mahtas maksaa kampiakselin asentotunnistin? luin nimittäin koodit niin anto koodit 19 ja 38 ja tuo vikahan on maffi? eikös joo? mut voiko tuo maffin meno taas aiheuttaa sen että moottorin häiriövalo vilkkuu ja auto välillä pätkii sillee ja sillo se moottorin häiriövalo vilkkuu mut sitku palaa kokoaja niin auto toimii moitteettomasti
jhtech kirjoitti:osaiskoha kukaa sanoo paljo mahtas maksaa kampiakselin asentotunnistin? luin nimittäin koodit niin anto koodit 19 ja 38 ja tuo vikahan on maffi? eikös joo? mut voiko tuo maffin meno taas aiheuttaa sen että moottorin häiriövalo vilkkuu ja auto välillä pätkii sillee ja sillo se moottorin häiriövalo vilkkuu mut sitku palaa kokoaja niin auto toimii moitteettomasti
Oliko sulla käynnissä, kun luit koodit? Kampiakselin asentotunnistimen koodin antaa aina, jos ei ole käynnissä?
tänään ois tarkotus tuota varkku omenaa tiputtaa vähän tonttii.. ja samalla laittaa taakse ainakin nuo levarit, etee ei voi laittaa ku o niin paskat kumit..