Calibra nimeltään EPIC
Re: Calibraa x 2
sellanen siitä sitten tuli ^_^
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
Hieno verhoilu 
Ou jee
. Näyttää hyvältä ja tuntuu varmaan vielä paremmalta, koska olet ne itse tehnyt

"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
sitä siinä vähän hainkin auton muotoa ja samalla kulmikkuutta ^_^
Mutta harkitsitko tuon kohdan toppaamista niinkuin nahkaverhoilluissa Calibroissa (tietysti tikkaukset tällä tyylillä), mutta siis että se verhoilun yläosa olisi vähän muhkeampi.
Omaan silmään nahkaverhoiltujen Calibroiden ovipahvit näyttävät vain paremmilta sen toppauksen takia kun kangasverhoilluissa se on sellainen "litteä". Toki nahkaverhoitu litteä on erilainen. En tarkoita että nuo olisi huonon näköiset ollenkaan kyllä.
Omaan silmään nahkaverhoiltujen Calibroiden ovipahvit näyttävät vain paremmilta sen toppauksen takia kun kangasverhoilluissa se on sellainen "litteä". Toki nahkaverhoitu litteä on erilainen. En tarkoita että nuo olisi huonon näköiset ollenkaan kyllä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kyllä mä harkitsin, mutta noh sanotaan näin että kun mulla ei ollut mallikappaletta niin ajattelin jättää yrittämättä säveltää
ja toisaalta tohon autoon tulee niin paljon muutakin et ajattelin et koitan muuten pitää vähän linjasta kiinni
ja toisaalta tohon autoon tulee niin paljon muutakin et ajattelin et koitan muuten pitää vähän linjasta kiinni
jahas toi hiton Calikka on kirjaimellisesti CaliKKa, pitänee mennä hakemaan uusi termari kun ei se vaan lämpee kunnolla,
varpaat jäätyy ja ikkunat ei pysy auki!!! Ja en sit tiedä mikä hitto vaivaa tota hemmetin lämppäriä kun se ei vaan puhalla kunnolla :/
siel on jo kaikki palikat uusia ja edelleen se puhkuu vaan niin hiton hiljaa :/ argh....
mulla menee järki ton auton kanssa, noh jos sit vaihtelis ne tulpatikin tänään samalla vaikka onkin vittumaiset vaihtaa! Ja sen virranjakajan kannen...
varpaat jäätyy ja ikkunat ei pysy auki!!! Ja en sit tiedä mikä hitto vaivaa tota hemmetin lämppäriä kun se ei vaan puhalla kunnolla :/
siel on jo kaikki palikat uusia ja edelleen se puhkuu vaan niin hiton hiljaa :/ argh....
mulla menee järki ton auton kanssa, noh jos sit vaihtelis ne tulpatikin tänään samalla vaikka onkin vittumaiset vaihtaa! Ja sen virranjakajan kannen...
Pyöriikö puhallin "täysillä" vai onko sellanen "lehmän henkäys"SuzuS kirjoitti:jahas toi hiton Calikka on kirjaimellisesti CaliKKa, pitänee mennä hakemaan uusi termari kun ei se vaan lämpee kunnolla,
ei kun nelosella pyörii kunnolla mut 1 ei laisinkaan :/ lämpömittari oli ennen sen 0 ja 90 puolessa välissä joten siks lähin vaihtamaan tota termaria... noh se päätty siihen et 1 pultti poikkideme79 kirjoitti:Pyöriikö puhallin "täysillä" vai onko sellanen "lehmän henkäys"SuzuS kirjoitti:jahas toi hiton Calikka on kirjaimellisesti CaliKKa, pitänee mennä hakemaan uusi termari kun ei se vaan lämpee kunnolla,
mulla menee järki ton auton kanssa, noh jos sit vaihtelis ne tulpatikin tänään samalla vaikka onkin vittumaiset vaihtaa! Ja sen virranjakajan kannen.... Kirjoitit et kaikki on jo uutta, niin onkos tutkittu kaikki läpät, et pelaavat ok. Mitäs lämpömittari näyttää?
Mulla on ainaki se rulla rikki josta säätyy puhaltimen nopeus.. Oireilee niin että löytyy muistaakseni ykkös ja nelosnopeudet, muista asennoista tulee siis myöskin ykkönen. Mut jos se puhallin ei ees pyöri ykkösasennossa ni etuvastus saattaa olla kans hajalla..
Mut nää pystyy molemmat mittaamaan et ei tartte mitään turhaa ostella
Mut nää pystyy molemmat mittaamaan et ei tartte mitään turhaa ostella
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
etuvastus on vaihdettu jo :/ argh, mutta penkkiprojekti jatkuu eli tänään varmaan 1x calibran pelkäjänpenkki valmis! 
Puhaltimen katkaisin kannattaa ottaa irti ja putsata huolelle niitä kontaktipintoja, mulla auttoi se ainaki ex. omegan puhallin vaivaan.
Jokos tämä on alkanu lämmetä
?
Tuo yllä mainittu putsaus kannattaa tosiaan tehdä, itellä ollut myös samaa vikaa monessa opelissa, jossa on tuo samanlainen puhaltimen kytkin ja puhdistuksen jälkeen toiminut joka nopeus
.
Tuo yllä mainittu putsaus kannattaa tosiaan tehdä, itellä ollut myös samaa vikaa monessa opelissa, jossa on tuo samanlainen puhaltimen kytkin ja puhdistuksen jälkeen toiminut joka nopeus