Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Juu, ei noi mekaaniset päivyrit mistään tiedä montako päivää kuukaudessa pitäisi olla. Joka toinen kuukausi saa ruuvailla päivämäärän kohdalleen käsipelissä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Hintaluokassa +-150€ tuo oma…nuhapumppu kirjoitti:Taitaa olla joku pilipalikello kyseessä?unique kirjoitti:No miten sen voi asettaa oikeaa aikaan kun kellotaulussa näkyy pelkkä päivä eikä kuukautta ollenkaan?Tuomas kirjoitti:Siellä on kalenteri.
Päivämäärä vaihtuu aina kun tuntiviisari on ohittanu klo 12:n kahdesti.
Manuaalisesti sitte pyöritetään päivämäärä kohdilleen kuukauden alussa, paitsi jos edellisessä kuukaudessa oli 31 päivää.
Mutta oli noissa +-200€ kelloissakin vain päivän näyttöjä. Tiiä sit minkä hintanen on pilipali ja mikä "kunnollinen"?
Eihän tuosta päivämäärän näytöstä ole juuri iloa jos mä taas oon kahen kuun välein kujalla päivämäärästä
Kuuluukp miesten käyttää kelloa oikeassa kädessä?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Vasenkätiset saattaa pitää kelloa oikeassa kädessä.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Pakko oli vaihtaa oikeaan käteen kun kävi vittumaisesti painamaan tuo nappula vasemmassa kädessä....Tuomas kirjoitti:Vasenkätiset saattaa pitää kelloa oikeassa kädessä.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Taitaa pitää vasemmassa, eikö tuo oikea kätisyys oo vähän homojen hommaa ??Tuomas kirjoitti:Vasenkätiset saattaa pitää kelloa oikeassa kädessä.
Ja kuka helvetti pitää nykyaikana vielä rannekelloa
Töissä käytetään että tietää mennä syömäänVeikka kirjoitti:Taitaa pitää vasemmassa, eikö tuo oikea kätisyys oo vähän homojen hommaa ??Tuomas kirjoitti:Vasenkätiset saattaa pitää kelloa oikeassa kädessä.
Ja kuka helvetti pitää nykyaikana vielä rannekelloa
Vasenkätinen ja kello oikeessa ranteessa (Y)
No enpä ole tommoiseen koodiin törmännyt 
Ja kyllä minä käytän rannekelloa, perseestä kaivaa jotain kännykkää koko ajan taskusta.
Ja kyllä minä käytän rannekelloa, perseestä kaivaa jotain kännykkää koko ajan taskusta.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vasenkätisenä toi on vasurissa. Kellon hommasin lähinnä reissuja verten, kun kaikkki lentöyhtiöt ei anna pitää kännyä päällä edes flight modessa. Myös sitä varten, että minä olen laiska kulettelemaan aina kännyykkää mukanani joka paikkaan.
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Vasenkätinen ja kello vasemmassa kädessä, silloin harvoin kun sitä olen käyttänyt. Eli käytännössä vain armeijassa ja kertauksissa 
Astra 1.8 -98, ex. Corsa B 1.4i -95, Omega B MV6 -95, Vectra B 2.5V6 -96, Kadett 1.3 -89 x2
Tilasin jenkeistä vaatteita ja nyt ne jumittaa vantaalla tullissa.
Jos teen tuon selvityksen tuolla "nettituonti-palvelussa" ja maksan sitten suoraan nettipankissa sinne alvit ja tullimaksut niin laittaako ne sen paketin sieltä sitten postissa tulemaan mulle vai pitääkö vielä alkaa siitäkin jotakin vittu maksamaan että saa sen paketin sieltä vantaan tullista tänne jyväskylään?
Jos teen tuon selvityksen tuolla "nettituonti-palvelussa" ja maksan sitten suoraan nettipankissa sinne alvit ja tullimaksut niin laittaako ne sen paketin sieltä sitten postissa tulemaan mulle vai pitääkö vielä alkaa siitäkin jotakin vittu maksamaan että saa sen paketin sieltä vantaan tullista tänne jyväskylään?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Soittamalla saat paketin jyväskylään.unique kirjoitti:Tilasin jenkeistä vaatteita ja nyt ne jumittaa vantaalla tullissa.
Eikä maksa mitään et paketti tulee jyväskylään.
Minulle tuli paketti jäi vantaalle kanssa,mutta lähetin tullille sisällöstä kuitin,niin onneks arvo oli niin pieni että se meni alle 43.40€:n
mutta paketissa oli kaksi tilausta.(ei viittiny maksaa alveja)
Tullin sivut kirjoitti:1) Teet tulliselvityksen Tullin nettipalvelussa.
>> https://asiointi.tulli.fi/nettituonti
Kirjaudut palveluun omilla verkkopankkitunnuksillasi. Voit maksaa ostoksesta kannettavat maahantuontiverot verkkopankissa halutessasi saman tien. Ulkomaalaiset eivät voi käyttää nettituontia, ellei heillä ole suomalaista henkilötunnusta.
* Postilähetys: Tullauksen ja maahantuontiverojen maksun jälkeen postilähetys saapuu kotiisi tai voit noutaa sen lähipostistasi.
Eli ilmeisesti ei tarvi muuta kun maksaa ja tavara lähtee kotiinpäin..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
e39 523.
Onk noissa kuinka usein lukkoperä?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Nevö. Ellei joku ole laittanut aftermarketsellaista.B-Na kirjoitti:e39 523.
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Tullut joskus ite ihmeteltyä, kuinka typerästi onkaan ajateltu, kun e39&e46 malleissa lukollinen prä on ainoastaan m3&m5 malleissa. Muihin ei ole saanut edes rahalla lisävarustelistaltaB-Na kirjoitti:e39 523.
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...