Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
En tuntennut mutta moikkasin cittarissa kun tuli joku clubin lippiksen omaava henkilö tuli vastaan 
Jos oli ruskea fleece päällä niin se olin minä, mua siellä joku moikkas ja mietin vaan että kukahan tuokin oliWoody kirjoitti:En tuntennut mutta moikkasin cittarissa kun tuli joku clubin lippiksen omaava henkilö tuli vastaan
J_J2 perheineen tuli vastaan Korpilahden Nesteen jälkeen 
Niin tultiin ku siinä oli se Paloauto. Tosin ei huomattu teitä valitettavasti mut facesta luin et olitta tulleet meitä vastaanNipe kirjoitti:J_J2 perheineen tuli vastaan Korpilahden Nesteen jälkeen
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Kuka ajeli vastaan Renkomäessä vihreällä B omegalla, klupi tarroilla varustettuna? Vasta kohdalla nostin lapaa 
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Tuli käytyä ainakin käkkäräisessä tänää ompul siin 3 aikoihin, josko sit.... Ite en oo kyl mtn huomannumarqus kirjoitti:Kuka ajeli vastaan Renkomäessä vihreällä B omegalla, klupi tarroilla varustettuna? Vasta kohdalla nostin lapaa
No sinäpä hyvinkin. Länsi-auton kohdalla. Vectralla olin ja perässä vielä musta C-Vectra (kuka lienee).jaakala kirjoitti:Tuli käytyä ainakin käkkäräisessä tänää ompul siin 3 aikoihin, josko sit.... Ite en oo kyl mtn huomannumarqus kirjoitti:Kuka ajeli vastaan Renkomäessä vihreällä B omegalla, klupi tarroilla varustettuna? Vasta kohdalla nostin lapaa
No ens kerralla sitten
Kaikenlaista harmia......
joku mies lepolupin takki päällä tänään klo 12.15 pizzeria operan ovella. ajo mustalla B omegalla jonka rekkari alko AYH-
kuka tää oli?
kuka tää oli?
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Jeps, nyt on nimimerkeillä naamatTennessee kirjoitti:Jos oli ruskea fleece päällä niin se olin minä, mua siellä joku moikkas ja mietin vaan että kukahan tuokin oliWoody kirjoitti:En tuntennut mutta moikkasin cittarissa kun tuli joku clubin lippiksen omaava henkilö tuli vastaan
Rekkarin alku tutun kuulonen. Oisko Mikko H...Kiiv1 kirjoitti:joku mies lepolupin takki päällä tänään klo 12.15 pizzeria operan ovella. ajo mustalla B omegalla jonka rekkari alko AYH-
kuka tää oli?
Eilen illalla vähän ennen yhtätoista Kymen Lukon valoissa vierelle tuli valkonen F-astra täynnä porukkaa, takalasissa klubi tarra ja tais siin jotain tuninkipuskuriakin olla, Gsi-spoileri oli ainakin
Omistaja saa tunnustaa 
E: Rekkari oli joku VGO-XXX
E: Rekkari oli joku VGO-XXX
Nykyinen: E46, E36
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
Joo toi oli, eipä tullu huomattua tota keulan öööh... mielenkiintoisuutta 
Nykyinen: E46, E36
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Kerholainen bongattu "puusavotassa", korjaamassa myrskyn tuhoja...
http://areena.yle.fi/player/index.php?c ... anguage=fi
Kuka tunnistaa?!?
T:K.Vilén
http://areena.yle.fi/player/index.php?c ... anguage=fi
Kuka tunnistaa?!?
T:K.Vilén
Katoha Arvi eli nimimerkki tunturista oli näköjään päässyt uutisiin,ja oli siinä toinenkin meikäläisen tuttu kuvissa.