Mites lämpömittarin toimimattomuus? tuskin haittaa...
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Hyvä jossei haittaa että sais leiman tuohon kotteroon vaikka ei toimikkaan noi pari tärkeintä merkkivaloo 
Eipä monissa autoissa ole lämpömittaria alkuunkaan.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Miks ei ole vikavalolla merkitystä ??TJT kirjoitti:Vikavalolla ei ole merkitystä, mutta käppärin valosta voi jotain huomauttaakin vaikka ei suoraan turvallisuuteen vaikuttava asia olekaan(hyvin porukka onnistuu unohtamaan käkkärin päälle, vaikka valo toimisikin).
Miksi olisi? Ei kaikissa autoissa edes ole vikavaloa. Ja vaikka olisikin, saa se palaa vaikka koko ajan.Veikka kirjoitti:Miks ei ole vikavalolla merkitystä ??TJT kirjoitti:Vikavalolla ei ole merkitystä, mutta käppärin valosta voi jotain huomauttaakin vaikka ei suoraan turvallisuuteen vaikuttava asia olekaan(hyvin porukka onnistuu unohtamaan käkkärin päälle, vaikka valo toimisikin).
Jos vain päästöistä menee läpi, niin katsuria ei moottorin häiriövalo kiinnosta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tämähän oli iloinen uutinen. ei muutako orkkis valot keulille ja katsastamaan.
Miten luonnistuu kun on alustasarja (KW 60/40) jossa on TUV paperit mutta edelliseltä omistajalta ne on otettu konttorilla pois ja ovat nyt toisen paikkakunnan konttorilla? Tosin auto vm. -92 niin TUV todistusta ei voida vaatia.
Miten luonnistuu kun on alustasarja (KW 60/40) jossa on TUV paperit mutta edelliseltä omistajalta ne on otettu konttorilla pois ja ovat nyt toisen paikkakunnan konttorilla? Tosin auto vm. -92 niin TUV todistusta ei voida vaatia.
Vanhoissa autoissa voi näin olla muttei enään tämän vuosituhannen peleissä.TJT kirjoitti:Miksi olisi? Ei kaikissa autoissa edes ole vikavaloa. Ja vaikka olisikin, saa se palaa vaikka koko ajan.Veikka kirjoitti:Miks ei ole vikavalolla merkitystä ??TJT kirjoitti:Vikavalolla ei ole merkitystä, mutta käppärin valosta voi jotain huomauttaakin vaikka ei suoraan turvallisuuteen vaikuttava asia olekaan(hyvin porukka onnistuu unohtamaan käkkärin päälle, vaikka valo toimisikin).
Jos vain päästöistä menee läpi, niin katsuria ei moottorin häiriövalo kiinnosta.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
^Näin on. Jos OBD-testattavassa autossa palaa häiriövalo, on systeemissä vikakoodi -> OBD-testi kusee siihen..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos ABS taikka Bäccivalo ei toimi ni sinne jää!
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Näin on, mutta jos kyseessä kerran -92 auto, niin vikavalolla ei ole mitään merkitystä.juzze kirjoitti:Vanhoissa autoissa voi näin olla muttei enään tämän vuosituhannen peleissä.TJT kirjoitti:Miksi olisi? Ei kaikissa autoissa edes ole vikavaloa. Ja vaikka olisikin, saa se palaa vaikka koko ajan.Veikka kirjoitti:Miks ei ole vikavalolla merkitystä ??TJT kirjoitti:Vikavalolla ei ole merkitystä, mutta käppärin valosta voi jotain huomauttaakin vaikka ei suoraan turvallisuuteen vaikuttava asia olekaan(hyvin porukka onnistuu unohtamaan käkkärin päälle, vaikka valo toimisikin).
Lieneekö tuoreemmissakaan väliä toimiiko moottorin vikavalo, jos OBD testi menee virheettä läpi?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Eip tässä vanhassa kopperossa oo ABS:ia eikä airback:ä..2slow4motion kirjoitti:Jos ABS taikka Bäccivalo ei toimi ni sinne jää!
No sen näkee sit ko leimalle menee että mitä vikoja/puutteita autossa on että meneekö läpi sormien vai ei
OBD-testi failaa vikavalon toimimattomuuteen.TJT kirjoitti:Lieneekö tuoreemmissakaan väliä toimiiko moottorin vikavalo, jos OBD testi menee virheettä läpi?
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kannattaako mannen kanssa kolaroida vai jääkö siinä rahat helposti saamatta?
Olisi eilen ollut tilaisuus pikku voittokolari napata kun joku ko. "rodun" edustaja päätti kesken risteyksen lyödä pakin silmään kun minä olin vastaantulijoiden kaistalla poikittain hänen takana, oltiin siis peräkanaa kääntymässä vasemmalle ja minä jäin vastaantulijoiden kaistalle kun en päässyt autosta ohi enkä voinut peruuttaa, mutta tämä nainen meinasi peruuttaa minun päälle kun halusi tehdä U-käännöksen. Kävi hetken mielessä vähän tökätä takapuskuriin kun tuollalailla pitää pelleillä, mutta en uskaltanut kun näin kuka ajoi 
Manneilta et saa ikinä rahoja, ei niillä varmaan ole edes liikennevakuutusta. Sieltä tulee koko suku selvimään asioita|vectraman| kirjoitti:Kannattaako mannen kanssa kolaroida vai jääkö siinä rahat helposti saamatta?Olisi eilen ollut tilaisuus pikku voittokolari napata kun joku ko. "rodun" edustaja päätti kesken risteyksen lyödä pakin silmään kun minä olin vastaantulijoiden kaistalla poikittain hänen takana, oltiin siis peräkanaa kääntymässä vasemmalle ja minä jäin vastaantulijoiden kaistalle kun en päässyt autosta ohi enkä voinut peruuttaa, mutta tämä nainen meinasi peruuttaa minun päälle kun halusi tehdä U-käännöksen. Kävi hetken mielessä vähän tökätä takapuskuriin kun tuollalailla pitää pelleillä, mutta en uskaltanut kun näin kuka ajoi
Hei, mahtaako jossainpäin internaattia olla palvelu tms. Missä voisi vertailla tablet-"tietokoneita". Eli olisi lista johon saisi rastiruutuun tyyliin laittaa mitä ominaisuuksia siinä värkissä pitää olla ja sitten se sivusto tulostaa ruudulle vaihtoehdot mistä löytyy moiset ominaisuudet?
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Käsittääkseni Suomessa ei voi olla tieliikenteessä henkilöautoa, jossa ei ole liikennevakuutusta.seeklima kirjoitti:Manneilta et saa ikinä rahoja, ei niillä varmaan ole edes liikennevakuutusta. Sieltä tulee koko suku selvimään asioita|vectraman| kirjoitti:Kannattaako mannen kanssa kolaroida vai jääkö siinä rahat helposti saamatta?Olisi eilen ollut tilaisuus pikku voittokolari napata kun joku ko. "rodun" edustaja päätti kesken risteyksen lyödä pakin silmään kun minä olin vastaantulijoiden kaistalla poikittain hänen takana, oltiin siis peräkanaa kääntymässä vasemmalle ja minä jäin vastaantulijoiden kaistalle kun en päässyt autosta ohi enkä voinut peruuttaa, mutta tämä nainen meinasi peruuttaa minun päälle kun halusi tehdä U-käännöksen. Kävi hetken mielessä vähän tökätä takapuskuriin kun tuollalailla pitää pelleillä, mutta en uskaltanut kun näin kuka ajoi
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa