Mites näkyykö sinulla kanavien nimet vai pelkästään taajuus? Itellä pelkät taajuudet :/
oon uusinu oikein antenni vahvistimenkin, mutta ei näytä hyödyttävän.
jostain syystä vaan en saa RDS paskaa päälle vaikka menusta on rds regional päällä
Meinaaks ajotietokoneen näyttöö vai mankan omaa näyttöö?zaptori kirjoitti:näkyy olevan venlassa sama soitin kun minulla paholaisessa
Mites näkyykö sinulla kanavien nimet vai pelkästään taajuus? Itellä pelkät taajuudet :/
jostain syystä vaan en saa RDS paskaa päälle vaikka menusta on rds regional päällä
joo mankan omaa näyttöö meinasin.sambro_89 kirjoitti:Meinaaks ajotietokoneen näyttöö vai mankan omaa näyttöö?zaptori kirjoitti:näkyy olevan venlassa sama soitin kun minulla paholaisessa
Mul ainaki soittimessa näkyy ihan niinku pitääkin nuo rds systeemit, enkä muistaakseni joutunu edes säätämään mitään...
Ajotietokoneen näytöl mul ei taida näkyy ku joku päivämäärä vuodelta -94 tjtn.. Ja sekin aika vähillä pikseleillä sekin![]()
En sit tiiä mikä tohon vaivaan vois olla ratkaisuna...
Ooks painellu tota view nappulaa sen volarullan alta?
Usein tollaset pikkuprobleemat on loppupeleistä jotenkin "yllättävän helposti" ratkaistavissa...
zaptori kirjoitti:joo mankan omaa näyttöö meinasin.sambro_89 kirjoitti:Meinaaks ajotietokoneen näyttöö vai mankan omaa näyttöö?zaptori kirjoitti:näkyy olevan venlassa sama soitin kun minulla paholaisessa
Mul ainaki soittimessa näkyy ihan niinku pitääkin nuo rds systeemit, enkä muistaakseni joutunu edes säätämään mitään...
Ajotietokoneen näytöl mul ei taida näkyy ku joku päivämäärä vuodelta -94 tjtn.. Ja sekin aika vähillä pikseleillä sekin![]()
En sit tiiä mikä tohon vaivaan vois olla ratkaisuna...
Ooks painellu tota view nappulaa sen volarullan alta?
Usein tollaset pikkuprobleemat on loppupeleistä jotenkin "yllättävän helposti" ratkaistavissa...
viewiä paineltu, mutta aina lukee no text
kauheeta säätöö ollu ja rupee vaan vituttaa kun kaverillakin näkyy kanavien nimet, mutta itellä ei :/