Itse ajattelin jos johonkin ovien "lattia" listojen alle niitä alkaisi piilottelemaan mutta kokemusta ei juurikaan hommasta ole, jonka varmaan huomaa jo otsikostakin
Supparin ja vahvistimen johtojen vetäminen ? [opel calibra]
Supparin ja vahvistimen johtojen vetäminen ? [opel calibra]
Tarkoitus olisi saada vedettyä supparille ja vahvistimelle johdot ronttiin jotenkin fiksusti muuten kuin lattia mattojen alta, eli mistä niitä kannattaisi alkaa vetelemään kun kyseessä on opel calibra.
Itse ajattelin jos johonkin ovien "lattia" listojen alle niitä alkaisi piilottelemaan mutta kokemusta ei juurikaan hommasta ole, jonka varmaan huomaa jo otsikostakin
ja jos joku viittisi laittaa vähän niinkuin _perusteellisia_ neuvoja millä niitä listoja kannattaisi alkaa irrottelemaan ja sitten miten niitä sitten saa siihen takasin kun ne on kerran otettu irti
kiitos jo etukäteen! 
Kiitoksia vastauksista!
Juu kiitos paljon vastauksista, pitää sitten vaan lähteä ronaamaan mistä niitä piuhoja laittelee 
Re: Supparin ja vahvistimen johtojen vetäminen ? [opel calibra]
Täällä kanssa yksi calibran omistaja neuvoja vailla. Onko calibrassa mitään läpivientiä 35 kaapelille, että saan vahvistimelle vedettyä virrat?
Kun ei viitsisi ihan reikää vielä ruveta poraamaan...
Kun ei viitsisi ihan reikää vielä ruveta poraamaan...
Naapurin calikkaan laiteltiin 35mm2 OFC kaapelia menevään konttiin ja jossain siellä oli paikka mistä saatiin virtajohto muistaakseni vänkärin puolelle, siitä kynnyskotelon alla peräluukkuun ja listat takas. RCA vietiin sit kuskin puolelta. vai olikohan toisinpäin? Mutta jommassa kummassa laidassa oli läpivienti josta saatiin 35 kaapeli menemään aika kivuttomasti..
Apumiehenpuolelta löytyi itsellä valmis läpivienti. Samasta taisi mennä lämppärinjohto.
Joo melko hyvinhän täällä niitä vinkkejä tuli... 
Nyt on vaan sellainen pulma, että pitäisi maadoitus keksiä tuolta takakontista vahvarille. Kellään mitään ideoita?
Nyt on vaan sellainen pulma, että pitäisi maadoitus keksiä tuolta takakontista vahvarille. Kellään mitään ideoita?
Mulla oli takapenkin tai jostain selkänojan paikkeilta otettu maadoitus. Hyvin toimi 
Okei, no ei kai se auta kuin mennä metsästämään joku paikka sieltä... 
Takapenkin tai turvavyön kiinnityspultin alle taikka varapyörän kiinnityspulttiin on noita tullut maadoitettua.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05