112 hyvä apu näissä tilanteissa(F)ast_tra kirjoitti:Käyt kysymässä vakuutusyhtiön tarkastusasemalta paljonko saisit kertakorvausta ja velotat siltä kolhijalta sen verran. Sitten sanot jollekin maalaustaitoselle kaverilles että fiksaa naarmun piiloon. Riippuu tietenkin minkä ikäinen auto, mutta 10v-> autoon tekisin noin.t3mu kirjoitti:Tänään tulin töistä ja oli päivän parkissa auto. Auton ikkunassa lappu missä luki,
"Hei!
Osuin puskuriin peruuttaessani puskuriin ja tuli jälki
Ota yhteyttä:"
Autohan on vielä rahoitusyhtiön nimissä niin miten pitäisi lähteä etenemään? Soitin naiselle jo ja sanoin että palaan huomenna kun en vielä tiedä mitä tehdään.
Luultavasti ottaa ensin rahoitusyhtiöön yhteyttä?
Autoon tuli n. 40cm x 5-10cm pitkä naarmu enkä pimeessä nähnyt paremmin onko koko maali halki. Myös maalittomaan "harmaaseen" osaan oli tullut naarmuja.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
^eikä ole. On niillä tärkeempääki tekemistä.
Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis
Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Soita ny varmuudeks sinne rahoitusyhytiöön, sit Länsi-autoon kysyy korjaus arvio ja sit soitat sille akalle et maksaako käteen jotain vai pistetäänkö vakuutuksiin.(F)ast_tra kirjoitti:Käyt kysymässä vakuutusyhtiön tarkastusasemalta paljonko saisit kertakorvausta ja velotat siltä kolhijalta sen verran. Sitten sanot jollekin maalaustaitoselle kaverilles että fiksaa naarmun piiloon. Riippuu tietenkin minkä ikäinen auto, mutta 10v-> autoon tekisin noin.t3mu kirjoitti:Tänään tulin töistä ja oli päivän parkissa auto. Auton ikkunassa lappu missä luki,
"Hei!
Osuin puskuriin peruuttaessani puskuriin ja tuli jälki
Ota yhteyttä:"
Autohan on vielä rahoitusyhtiön nimissä niin miten pitäisi lähteä etenemään? Soitin naiselle jo ja sanoin että palaan huomenna kun en vielä tiedä mitä tehdään.
Luultavasti ottaa ensin rahoitusyhtiöön yhteyttä?
Autoon tuli n. 40cm x 5-10cm pitkä naarmu enkä pimeessä nähnyt paremmin onko koko maali halki. Myös maalittomaan "harmaaseen" osaan oli tullut naarmuja.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Ihan ensimmäisenä kolhijan kanssa täyttämään vahinkoilmoitus.
Melko turha ilman sitä vakuutusyhtiötäkään häiritä, varsinkaan jos ei edes hajua missä firmassa vastapuolen vakuutukset...
Melko turha ilman sitä vakuutusyhtiötäkään häiritä, varsinkaan jos ei edes hajua missä firmassa vastapuolen vakuutukset...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Niinhän niillä onkin, mutta kun vastapuoli tekee rikosilmoituksen että t3mu on kolhinu neidin autoa, niin siitä ei sitten pelkällä perse panolla selviäkkään.mannion kirjoitti:^eikä ole. On niillä tärkeempääki tekemistä.
Tuossa muuten vielä semmoinen, että se vastapuolen vakuutusyhtiö hoitaa koko homman sen vahinkoilmoituksen jälkeen. Ensin täytyy vaan pitää varansa, että se tieto ja tunnustus menee sinne. Sitten vastapuolen vakuutusyhtiö on syylliseltä luvan saatuaan yhteydessä kaikkiin osapuoliin aina tarpeen mukaan. Tietysti voi olla vakuutusyhtiökohtaisia eroja, mutta näin on ainakin ifillä joka kerta mennyt omien kopsahdusten jälkeen.TJT kirjoitti:Ihan ensimmäisenä kolhijan kanssa täyttämään vahinkoilmoitus.
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Hitto, eno olisi varmasti osannut.. Ei vaan tuolta Kärkölästä käsin ole apuamannion kirjoitti:Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis
täytyypäs kysellä yhdeltä tutulta,joutasko se tekemään tuonmannion kirjoitti:^eikä ole. On niillä tärkeempääki tekemistä.
Opel Vectra B2 farmari 2001
Hei et oo tosissas.mannion kirjoitti:Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis
Eihän siinä tarvitse purkaa kuin keinuviustot pois ja kannet löysälle että saa suojaputket välistä pois.
Kyl mä osaan Volkkarin 2.0 diisseliin vaihtaa hihnan, oon niitä jo aika monta vaihtanutkin, mut kyl mä sanon että jos kukaan ei olis ollut vieressä neuvomassa, niin en olis sitä ensimmäistä hihnavaihtoa alkanut tekemääntelwin kirjoitti:Hei et oo tosissas.mannion kirjoitti:Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis,osaatko vaihtaa Audin jakohihnan ? jos osaat niin osaat vaihtaa nuo tankojen suojaputketkin.
Eihän siinä tarvitse purkaa kuin keinuviustot pois ja kannet löysälle että saa suojaputket välistä pois.
Ikinä kun en ole esim. keinuvipuja nähny, niin en mä rupee semmosia purkamaan, et jos se tuurilla menis kohalleen kasatessa. Ennemmin antaa homman sellaselle, joka sen osaa tehdä.
OCFormulatietäjä 2011
Ja eikös se ole niin että jos alkuperäiset suojaputket niin pitää kannetkin ottaa irti?mannion kirjoitti:Kyl mä osaan Volkkarin 2.0 diisseliin vaihtaa hihnan, oon niitä jo aika monta vaihtanutkin, mut kyl mä sanon että jos kukaan ei olis ollut vieressä neuvomassa, niin en olis sitä ensimmäistä hihnavaihtoa alkanut tekemääntelwin kirjoitti:Hei et oo tosissas.mannion kirjoitti:Osaako joku / tietääkö joku jonkun joka osais vaihtaa kuplavolkkarin koneeseen työntötankojen suojaputket? Mun taidot ei varmaan riitä, ku en oo ikinä tuollaista hommaa tehny.. EDIT: Jyväskylän seudulla siis,osaatko vaihtaa Audin jakohihnan ? jos osaat niin osaat vaihtaa nuo tankojen suojaputketkin.
Eihän siinä tarvitse purkaa kuin keinuviustot pois ja kannet löysälle että saa suojaputket välistä pois.![]()
Ikinä kun en ole esim. keinuvipuja nähny, niin en mä rupee semmosia purkamaan, et jos se tuurilla menis kohalleen kasatessa. Ennemmin antaa homman sellaselle, joka sen osaa tehdä.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Chrysler New Yorker -98
Tänään hylky katsastuksessa kun kyljessä edessä oranssi ja takana punainen äärivalo. Olleet uudesta asti ja aina ennen mennyt leimasta ilman ko huomautusta. MITÄ VITTUA?! Mikä saatanan natsi siellä oli taas inssinä. Voi kun olis päässy lyömään sitä kasseille. Meidän isä ratkes ryyppäämään ja koira karkas ja muija lähti nauraen pois tämän kyseisen tapauksen takia. Mitä tehdä?! Apua?
Tänään hylky katsastuksessa kun kyljessä edessä oranssi ja takana punainen äärivalo. Olleet uudesta asti ja aina ennen mennyt leimasta ilman ko huomautusta. MITÄ VITTUA?! Mikä saatanan natsi siellä oli taas inssinä. Voi kun olis päässy lyömään sitä kasseille. Meidän isä ratkes ryyppäämään ja koira karkas ja muija lähti nauraen pois tämän kyseisen tapauksen takia. Mitä tehdä?! Apua?
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Työtään se vaan tekee...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
No sivuille ei saa punaista valoa näkyä....Sen kelta/oranssin ne kai nykysi hyväksyyvät? Oikaiskoon joku jos oon väärässä, ei oo nuita jenkkikotteroita toviin aikaan ollu.
Ja lie tuo Mannion leikillään tuon suojaputkihomman laittanu?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Kohta se on oikeesti iskettävä se motti osiin ja kokeiltava tyrjystää ne putket sinneKillroy kirjoitti:
OCFormulatietäjä 2011