Eberin huollosta.
Eberin huollosta.
Ajattelin purkaa ton eeberin ja puhdistaa karstasta.
Mitä kaikkea kannattaa vaihtaa samalla? Tiivisteitä?
Mitä kaikkea kannattaa vaihtaa samalla? Tiivisteitä?
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: Eberin huollosta.
Melkein purkaisin ensin ja sitten tilaisin tarvittavat osat. Toimiiko se tällähetkellä?
Toimii mutta lämmittää mun mielestä liian huonosti.
Viime syksynä oli vesikierto häikkää jonka seurauksena laite ylikuumeni välillä ja sammui parin minuutin päästä. Sitten tuli yritettyä uudelleen jne.
Ton takia luulen että palotilaan on kertynyt karstaa.
Laite on ollu vaan pari vuotta käytössä. Eli mitä sinne yleensä vaihdetaan kun se avataan?
Viime syksynä oli vesikierto häikkää jonka seurauksena laite ylikuumeni välillä ja sammui parin minuutin päästä. Sitten tuli yritettyä uudelleen jne.
Ton takia luulen että palotilaan on kertynyt karstaa.
Laite on ollu vaan pari vuotta käytössä. Eli mitä sinne yleensä vaihdetaan kun se avataan?
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Välttämättä ei mitään, mutta tiivistesarja tietysti hyvä olisi vaihtaa.
Saako noihin varaosia laitteiden jälleenmyyjiltä? Täälä lahdessa esim. varaosaexpertiltä. Jotkin nettikaupat mitä löysin eivät myy kuin yrityksille.
Saisiko eeperi.comista?
Sieltäkin yritin mutta eivät myy yksityisille.
Ebaystakin noita voisi katsella...joku Lappeenrantalainen voisi tosin saada Eeperistäkin hankittua ihan suhteilla. Mikä on lämmittimen tarkka malli?
Malli on B5WS.
Täytyy nyt vielä yrittää jostain suomesta löytää.
Meet ihan sellaseen liikkeeseen missä huolletaan ebereitä,ne kyllä myy osia.
Mä voisin sulle muuten myydä eberin osia mutta asut lahdessa ja putiikki on täällä espoossa.
Mä voisin sulle muuten myydä eberin osia mutta asut lahdessa ja putiikki on täällä espoossa.
Mikäs minun Easystart R+ kaukokäyttölaitetta vaivaa, kun se ei suostu näyttämään vikakoodeja? Langat on kiinni keskusyksikössä ja siitä yksittäisestä irtolangasta en osaa lukea.
Saihan sieltä eeperiltä tilattua. Tiiä mistä sain semmosen käsityksen että ei lähettäis yksityisille
Viikonloppuna vois sitte avata ton vehkeen niin näkee paljon se on syöny karstaa.
Viikonloppuna vois sitte avata ton vehkeen niin näkee paljon se on syöny karstaa.