Jari79 kirjoitti:^ ylläpito ei ymmärrä pillun päälle näemmä mitään
ainiin mut onhan nää luettavissa keneltä vaa, pikkulapset. ymmärremme miks ylläpito teki mitä teki
Jari79 kirjoitti:^ ylläpito ei ymmärrä pillun päälle näemmä mitään

Jäätävä naakka tuo ekan kuvan blondi.Simo kirjoitti:Huh huh..
No joo,,Voi vitun vittu,,hävettääpä itteänikin, en ees muista et olen tänne osiolle jtn kirjotellu "räyhä"viinaa juotuani...deme79 kirjoitti:Vittu runkatkaa alan sivun äärellä!!
Aivan vitun perseestä o tällänen osio jossa just viikset kasvamaan saanet saa runkata ja ajatella äitinsä persettä. Vittu hommatkaa elämä ja nainen itellenne, saatanan runkkari apinat. Ilmoitus on jo tehty sivusta virkavallalle.
Tuosta valkoisesta Comosta/Rekordista lisää kuvia..?Simo kirjoitti:Huh huh..![]()
deme79 kirjoitti:No joo,,Voi vitun vittu,,hävettääpä itteänikin, en ees muista et olen tänne osiolle jtn kirjotellu "räyhä"viinaa juotuani...deme79 kirjoitti:Vittu runkatkaa alan sivun äärellä!!
Aivan vitun perseestä o tällänen osio jossa just viikset kasvamaan saanet saa runkata ja ajatella äitinsä persettä. Vittu hommatkaa elämä ja nainen itellenne, saatanan runkkari apinat. Ilmoitus on jo tehty sivusta virkavallalle.![]()
JOTEN NÖYRIN ANTEEKSI PYYNTÖNI KAIKILLE KIRJOITUKSESTANI. Katselen tottakai nämä kuvat aina itsekin, joten toivottavasti ymmärrätte 32v miehen känni purkauksen..! SORII..
Et kuule eroa minusta (32-vee itekki) Yhtään. Känniläinen ei ikänä oo selvän väärtti.deme79 kirjoitti:No joo,,Voi vitun vittu,,hävettääpä itteänikin, en ees muista et olen tänne osiolle jtn kirjotellu "räyhä"viinaa juotuani...deme79 kirjoitti:Vittu runkatkaa alan sivun äärellä!!
Aivan vitun perseestä o tällänen osio jossa just viikset kasvamaan saanet saa runkata ja ajatella äitinsä persettä. Vittu hommatkaa elämä ja nainen itellenne, saatanan runkkari apinat. Ilmoitus on jo tehty sivusta virkavallalle.![]()
JOTEN NÖYRIN ANTEEKSI PYYNTÖNI KAIKILLE KIRJOITUKSESTANI. Katselen tottakai nämä kuvat aina itsekin, joten toivottavasti ymmärrätte 32v miehen känni purkauksen..! SORII..
Meni samantien taustakuvaksi. Ihan kohtuullisen komia!-RK- kirjoitti:Tuosta valkoisesta Comosta/Rekordista lisää kuvia..?Simo kirjoitti:Huh huh..![]()
Mä katoin eka opelit ja sit vasta noi akatSimo kirjoitti:Ei oikein tiedä mitä katsoa

Ai sulla on noin pitkällä tämä sairaus jo_Jape_ kirjoitti:Mä katoin eka opelit ja sit vasta noi akatSimo kirjoitti:Ei oikein tiedä mitä katsoa