Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt että mitkä renkaat sopisivat Common alle. Nythän renkaiden hankinta olisi ajankohtaista (hintojen suhteen) jos kesäksi haluttaisiin tuo ajoon...
Koko saisi olla mielellään aika leveä

jotain 205-225 olen miettinyt ja vannekoko pysyy 14":ssa eli olisiko 205/60- 14 hyvä? Olisi kiva saada halvat ja hyvät mutta kahteen rengassarjaan ei ole varaa joten jotain siltä väliltä

Ehdottakaa jotain. Madallukset tähän varmaan tulee.
sorkku85 kirjoitti:koittakaa nyt ihmeessä saada se commo käyntiin ja leimalle ja lisää kuvia tänne
Leimalle laittamisessa on tuskin vielä mitään järkeä, ensinnäkään ei riitä taidot, vielä. Eikä turhia opiskeluautoa annetta ulkopuoliselle laitettavaksi, tosin toivottavasti Common kohdalla ei mitään joudu oppimaan kantapään kautta, koitetaan sellaiset säästää Helsingin kaupungin maksamiin Fiatteihin.

Toiseksi, auto menee talvisäilytykseen. Ensiviikonloppuna menemme sanomaan sille hyviä talviunia. kuulemma.
"Uusi" alkuperäinen ratti on käsittääkseni hyvin pitkälti kiikarissa, samalla tulee paljon muuta tarpeellista osaa. Peilitkin on löytynyt, tosin hinta on aika suolainen. Commoon pitäisi etsiä jostain uusi matto, Etolassa kannattaisi varmaan vierailla?
Minulla alkaa reilun viikonpäästä koulussa hitsausjakso, kun se on suoritettu on ammattikoulun ensimmäisestä vuodesta jäljellä enää 2/5 eli alle puolet (jos olen oikein käsittänyt). Hitsauksen jälkeen vuorossa moottorijakso, juuri kätevästi keväälle kuinkas muutenkaan

Sen jälkeen on jännittävät paikat kun pitäisi valita että mille linjalle suuntautuu.
Melkeen voin luvata, (jollei suurempia yllätyksiä tule) ja jos rahoitus on jokseenkin kohdallaan keväällä syntymäpäivien jälkeen, että Commo tulisi kesällä Opel tapahtumiin ja olisi muutenkin lähes maalipintaa vaille valmis.