Veikka kirjoitti:
NO ei sullakaan hyvin mene kun joutuu ite maksamaan laskunsa
Missäs vaiheessa sanotaan, että minä olisin mitää maksamassa? Mietin sillä vaan tota, et kun mulle sattuu muutamat "kaverit" olee velkaa, ni jos koittaavat vedättää tolla tilinumeromuutoksella, ettei sen takia näkyis raha tilillä.
Veikka kirjoitti:
Missäs vaiheessa sanotaan, että minä olisin mitää maksamassa? Mietin sillä vaan tota, et kun mulle sattuu muutamat "kaverit" olee velkaa, ni jos koittaavat vedättää tolla tilinumeromuutoksella, ettei sen takia näkyis raha tilillä.
Ja kyllä, joudun itse maksaa laskuni
IBAN käyttö koskee yrityksiä. Joten jos kaverit tollasta väittää ni paskaa puhuu. Yksityistilien kesken ja yksityistililtä maksettaessa Suomen sisällä kelpaa vanhanmuotoinen tilinumero.
Veikka kirjoitti:
Ja kyllä, joudun itse maksaa laskuni
IBAN käyttö koskee yrityksiä. Joten jos kaverit tollasta väittää ni paskaa puhuu. Yksityistilien kesken ja yksityistililtä maksettaessa Suomen sisällä kelpaa vanhanmuotoinen tilinumero.
Huomasin muuten kun lukee viivakoodin, ja kuittaa maksuun sen laskun, niin til, numero muuttuu iban muotoon, niiku aikasemmin jo kerroottiin, mutta eipä tarvi naputella enään myöskään saajan nimeä
Onko nuo Mersun kutoskoneet millasia? Ongelma pesäkkeitä? Kallis huoltaa? Bensarosvo?
Olis tarjolla tollanen 124 koppanen 300.nen bensa.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
sepu kirjoitti:Ainahan riski on olemassa kun hiekkapuhalletaan.. mut varovasti ruostekohdat tai ettiä toiset ruosteettomat ovet. Vecuun luulis löytyvän vielä.. kun jos pelli on pahasti syöpynyt niin sitä on hankala hioo hyväks.
Ei nuo ruostekohdat pahoja ole ainakaan minun mielestä. Ruostetta on paikoitellen maalin alla. Itse luulen, että jos tuon oven alaosan hiomalla tasotuttaa, tulee melko kallista. Onkohan 350 euroa sopuhinta neljän oven sivulistoista alaspäin tehtävästä hiekkapuhalluksesta ja maalauksesta? Minum mielestäni hiomalla tuo olis pallllljoooon kalliimpaa. En sitten tiedä, tapahtuisiko se hiominen jollain hiomakoneella vai käsin.
Ja vielä toinen kysymys: onko 80 euroa sopiva hinta käsin suoritetusta henkilöauton pesusta ja vahauksesta?
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Vastaus on ei mihinkään.
Kyseessä on vaihtovirta, jolloin siinä ei ole plussaa ja maata.
Vaihe(L) ja nolla(N) ja niiden paikathan on tuohon kuvaasi merkittykin.
Nolla on sininen ja vaihe yleensä ruskea tai musta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Vastaus on ei mihinkään.
Kyseessä on vaihtovirta, jolloin siinä ei ole plussaa ja maata.
Vaihe(L) ja nolla(N) ja niiden paikathan on tuohon kuvaasi merkittykin.
Nolla on sininen ja vaihe yleensä ruskea tai musta.
Siis eikö ne mene niinku tossa alemmassa kuvassani?
Menee, jos musta piuha on laitettu siihen missä lukee L ja sininen siihen missä on N, mutta kun vaihtovirrasta puhuttaessa ei ole plussaa ja maata.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri