Calibra Kokoontuminen 2016 ?
Re: Calibra kokoontuminen 2012 ?
Kyllä se alkaa olee jo aika lähellä. Männät saapuu viikon sisällä näillä näkymin ja lohko on porautusta vaille valmiina 
Turbo Colibri 4x4
Gsi Kadett 2.0 16v
Mitsubishi Legnum VR-4 2.5L V6 TWINTURBO 4WD
Mitsubishi lancer 1.6 GLXi
Gsi Kadett 2.0 16v
Suaattapi olla että 2012 vuonna on yksi calibra lisää miittiin... 
Nakki palaa nuotiolla.
Tää olis ainakin mukana 2012 riennoissa ja varmaan 2 calibralla
jos saan kuskin toiseen 
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
Noniin, nyt olisi jo neljä Calibraa tulossa ( esikkotielle ? ) eli ainakin viisi Calibraa olisi paikalla ( missä? ) ja kyllä tuohon toiseen " kristiinalaiseen " kuski hommataan
, niin ja bart ja ata vielä niin sittenhän on jo 7-8 Calibraa samassa paikassa...
Opeleita, onhan noita

Ite ainaki oisin hyvin halukas ajelemaan radalle jos vaan tarpeeksi muita innokkaita löytyy?
Nakki palaa nuotiolla.
Sais ton oman hirviö pulkan valmiiks ni tuodaa trailerilla se sinne 
Turbo Colibri 4x4
Gsi Kadett 2.0 16v
Gsi Kadett 2.0 16v
Jooh! Uskon että kuskeja piisaa, radalle en taida edes yrittä mutta miitteihin tosiaan kiinnostaa lähteä! Ystäväpiirissäkin on muutama Calikka et katotaan nyt että millasella arsenaalilla paikalle vois eksyä!
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Joo, mä osallistun omalla ensi vuonna joko uudelleensyntyneenä talven aikana tai sitten olen myynyt koko laitoksen pois... nykykuosissaan sitä ei tulla ensi vuonna näkemään kuitenkaan missään tapauksessa ainakaan minun omistuksessani näillä näkymin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ata kirjoitti:Joo, mä osallistun omalla ensi vuonna joko uudelleensyntyneenä talven aikana tai sitten olen myynyt koko laitoksen pois... nykykuosissaan sitä ei tulla ensi vuonna näkemään kuitenkaan missään tapauksessa ainakaan minun omistuksessani näillä näkymin.
Jos tuo uudelleensyntyminen ei tapahdu talven aikana
Opeleita, onhan noita

Tulossa ollaan...ainakin noilla 3:lla kilvissä olevalla. Ja jos nuo kaks maalausta odottavaa tulee kevääksi valmiiksi niin sitten viidellä 
- 8 x Calibra + Vectra C 1.9 Cdti Opc-Line + Mokka X 1.4T Opc-Line -
No no, nythän näyttäisi olevan tulossa kaikkien aikojen Calibra tapaaminen tulossa ( missä
) ainakin tässä vaiheessa jo toistakymmnetä Calibraa tulossa
Jos Calibrakuskit edelleen haluaa tänne esikkotielle kokoontua niin mulla ei ole mtn sitä vastaan
mutta jos radalle ollaan menossa niin sitten pitäis olla aikas nopiasti varaamassa jtn rataa, heti 2012 alussa, tai muuten ollaan myöhässä
ja yleensä noita vapaita aikoja löytyy vain arkipäiville, sopuhintaan
Ehdotuksia
Jos Calibrakuskit edelleen haluaa tänne esikkotielle kokoontua niin mulla ei ole mtn sitä vastaan
Ehdotuksia
Opeleita, onhan noita

jos sitte saisi tuon sinisen leimattua keväällä ja mustallahan leimaa riittää vielä koko kesäksi. punanen on sitte kysymysmerkki; nyt se on hitsattu ja jarrut odottaa loppusilausta. ja pikkusen muuta ähellystä. jos vaan kahdella tullaan.
radalle olisi mukava päästä vaikkakaan eipä noilla kasitapeilla mitään vauhdin hurmaa ole sen kummemmin tiedossa. hyvä jos pysyy paikat nipussa
esikkotie on nyt perinteikäs paikka joten ei huono vaihtoehto
radalle olisi mukava päästä vaikkakaan eipä noilla kasitapeilla mitään vauhdin hurmaa ole sen kummemmin tiedossa. hyvä jos pysyy paikat nipussa
esikkotie on nyt perinteikäs paikka joten ei huono vaihtoehto
Ei millää muulla autonharraste kerholla tai muulla ois jotain ratatapahtumaa johon vois änkee sekaa? Esim joku radalle.com tapahtuma ja siinä sivussa pitää omat kokoontumiset. Tuolla tavalla ainakin saisi hintaa tiputettua reisulta aika paljon 
Esim:
RADALLE.com KORREK- ratapäivä Ahvenisto 17.5.20112
17.5.2012
Ahvenisto Circuit
Poltinahontie 47
Hämeenlinna
Esim:
RADALLE.com KORREK- ratapäivä Ahvenisto 17.5.20112
17.5.2012
Ahvenisto Circuit
Poltinahontie 47
Hämeenlinna
Turbo Colibri 4x4
Gsi Kadett 2.0 16v
Gsi Kadett 2.0 16v
Tai jos kerho järjestää ratapäivän ffp:n ja Cossuclubin kanssa niin samaan yhteyteen tuo kokoontuminen,niin me tehtiin tuon Astramiitin kanssa viimevuonna.anza69 kirjoitti:Ei millää muulla autonharraste kerholla tai muulla ois jotain ratatapahtumaa johon vois änkee sekaa? Esim joku radalle.com tapahtuma ja siinä sivussa pitää omat kokoontumiset. Tuolla tavalla ainakin saisi hintaa tiputettua reisulta aika paljon
Siinä on vaan se ongelma että silloin radalle pääsee vaan jäsenet.telwin kirjoitti:
Tai jos kerho järjestää ratapäivän ffp:n ja Cossuclubin kanssa niin samaan yhteyteen tuo kokoontuminen,niin me tehtiin tuon Astramiitin kanssa viimevuonna.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2