t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Ezki80
'Admiral'
'Admiral'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04

Viesti Kirjoittaja Ezki80 »

Nyt on MapTunin tuomat tehot mitattu.. 160.6kW ja 354Nm.... Käppyröitä yritän huomenna saada Viritys -topicin puolelle...
Vectra 2.0T -07 BioPower
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Joo niin kattelin että laput oli saatu. Kuulostaa aika kovalta toi vääntö :peukku: Mitä sulle makso toi ohjelma?
Ezki80
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ezki80 »

760 ekee oli vuosi sitten MapTunerin kanssa. Joo vääntö yllätti positiivisesti vaikka perstuntumalta osasin odottaa hyvää vääntökäyrää.
Vectra 2.0T -07 BioPower
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Tää on kyllä niin epäonnen auto ku voi vaan olla. Kaikki alko siitä kun noi etuvanteiden kehät meni paskaks. Ostin uudet "38" reikäset mutta tänään vanteita purkaessa huomasin että uudet kehät onki 40 reikäset :banghead: Nyt en sitte tiiä hommaisko taas uudet kehät vai kunnostaisko noi vanhat, ei vaan oikein nappais laittaa eteen takasin 8,5 vannetta...
Viikko sitte vaihoin talvivanteet ja nostin alustaa kun piti Sodankylässä käydä. Alustan nostoki meni ihan käsille kun ei takaa meinannu saada nostettua ku säätöpalan kierre osassa ei ollu mitään lovea mistä sais pidettyä kiinni ni koko pala pyöri siellä. No sain kuitenki nostettua.
Eteen piti ostaa uudet talvikumit ku vanhat oli loppu. No ostin sitte käytetyt ja laitatin päälle niin n. 100km Oulusta alaspäin uusvanha kumi päätti leväyttää sisäkudokset paskaks :peukku: Oli kyllä tunteita ja tuoksuja 4:s tien varressa vaihtaa 80km/h vararengasta alle!!

Eli tästä kaikesta opimme että:
Ostetaan 38 reikäset ainakin 2,25" kehät!
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Oli kyllä tunteita ja tuoksuja 4:s tien varressa vaihtaa 80km/h vararengasta alle!!

Vittu sä oot kova jätkä, kun vauhdissa vaihdat renkaan :roll: :roll: . Minä kuitenkin alan töissä oleva pyydän asiakasta pysähtymään hetkeksi. Ja en tee yhtään h-a:ta vaan vain raskasta kalustoa.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

deme79 kirjoitti:Oli kyllä tunteita ja tuoksuja 4:s tien varressa vaihtaa 80km/h vararengasta alle!!

Vittu sä oot kova jätkä, kun vauhdissa vaihdat renkaan :roll: :roll: . Minä kuitenkin alan töissä oleva pyydän asiakasta pysähtymään hetkeksi. Ja en tee yhtään h-a:ta vaan vain raskasta kalustoa.
Joo ei kato putkimiehet onki erimiehiä!
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

t3mu kirjoitti:
deme79 kirjoitti:Oli kyllä tunteita ja tuoksuja 4:s tien varressa vaihtaa 80km/h vararengasta alle!!

Joo ei kato putkimiehet onki erimiehiä![/quo :roll: 8) :evil:
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

? meni vähä ohi jo toi kommentti
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Ari-S kirjoitti:? meni vähä ohi jo toi kommentti
Tuntuu toi lainaaminenki olevan suhteellisen ylitsepääsemätöntä :lol:
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

t3mu kirjoitti:
Ari-S kirjoitti:? meni vähä ohi jo toi kommentti
Tuntuu toi lainaaminenki olevan suhteellisen ylitsepääsemätöntä :lol:
Sopivat Promillet ja väärä lääkedosetti sattunu käteen, ku kattoo noita muitaki sen kirjotuksia :lol:
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Nyt sitte veronpalautukset rupee lähestymää ja ohjelmointi rupee olee kortilla. Antakaas tiukkoja kommentteja kumman ohjelman sitä tähän nyt hommais, Motorbitillä käynti vai EDS:ltä suoraan tilattuna?

Tuli tossa hommattua ahto kello ja tilasin laajakaistan. Niitten asennuksesta ja sovituksesta kuvia sitten kun on lopullisesti "teline" valmis. Eipä tälle muuta ole oikein tapahtunut, muutakun alustavasti nyt varattu 2,25" kehät eteen mitkä käy oikeasti noihin vanteisiin :lol: Pitäis vaan jaksaa purkaa vanteet ja ruveta oikeesti suunnittelemaan sitä maalaamista...
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

Eiköhän se autokohtainen säätö ole aina parempi, jos/kun huipputehoja/vääntöjä haetaan. Itselle oli kuitenkin ipf parempi vaihtoehto kun saa vaihdeltua ohjelmaa ja tarvittaessa palautettua vakioksi. Mulla persdyno on niin epätarkka, että ihan sama vaikka 10 heppaa olisi vähemmän huipputehoa :D
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Timba kirjoitti:Eiköhän se autokohtainen säätö ole aina parempi, jos/kun huipputehoja/vääntöjä haetaan. Itselle oli kuitenkin ipf parempi vaihtoehto kun saa vaihdeltua ohjelmaa ja tarvittaessa palautettua vakioksi. Mulla persdyno on niin epätarkka, että ihan sama vaikka 10 heppaa olisi vähemmän huipputehoa :D
Mitäs jos sen nyt ohjelmoi ja sen jälkeen ottaa katin pois ja vaihtaa äänenvaimentajat vapaammin virtaaviin niin vaikuttaako ohjelmaan miten? Toi Motorbit vaan ois "helppo" vaihtoehto ni ei tarvis ite turata mitään väärin :lol:

E: En oo auton alla käyny mutta löysin foorumilta tälläsen kuvan:
Kuva

Pitääkö muka paikkansa ettei siellä ole kattia????? :o
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

No todellakin siellä on katalysaattori, ei sitä varmaa joka jätkää tai kuvaa kannata uskoa :lollis:
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

_Jape_ kirjoitti:No todellakin siellä on katalysaattori, ei sitä varmaa joka jätkää tai kuvaa kannata uskoa :lollis:
No sitä minäki :D Mikä tota kuvaa vaivaa, HÄ?? :lol:
Vastaa Viestiin