Kyllä mulla oli lohkolämmitin (ei säteilylämmitin) 2004 vuosimallin 1.8-koneisessa H-Astrassa... Muista koneista en mee vannomaanarpe kirjoitti:....... tämähän käy mielenkiintoiseksi (kuten AINA hyvät asiat) ..... siis HALOO kuinka monta eri versiota on noita astra H:n ajotietokoneita ?
ja olen kyllä kuullut että noilla "palikoilla" saisi sen moottorin lämpötilanäytön näkyviin .... mutta vain sinne mittariston väliseen pikkunäyttöön ??
..... pitääkös se paikkansa ettei astra H:n voi laittaa lohkolämmitintä (siis moottorin lohkoon) .... ?
Ongelmia H astrassa?
Re: Ongelmia H astrassa?
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
Kiitos.Zafira kirjoitti:Pidä Settings-nappia pohjassa kunnes kuuluu äänimerkki. Tämän jälkeen BC-nappia painelemalla voi selata eri tietoja.xcvv kirjoitti:Ei tule mulla näkyvii mitään vaikka pitäs kuinka kauan BC:tä pohjassa.
Autoa ostaessa siinä oli sellainen versio mistä ei nähnyt mitään tietoja. Vain ajanottoarpe kirjoitti:siis HALOO kuinka monta eri versiota on noita astra H:n ajotietokoneita ?
1.6 XEP-koneessa myös lohkolämmitin.Vsq kirjoitti:Kyllä mulla oli lohkolämmitin (ei säteilylämmitin) 2004 vuosimallin 1.8-koneisessa H-Astrassa... Muista koneista en mee vannomaanarpe kirjoitti:....... tämähän käy mielenkiintoiseksi (kuten AINA hyvät asiat) ..... siis HALOO kuinka monta eri versiota on noita astra H:n ajotietokoneita ?
ja olen kyllä kuullut että noilla "palikoilla" saisi sen moottorin lämpötilanäytön näkyviin .... mutta vain sinne mittariston väliseen pikkunäyttöön ??
..... pitääkös se paikkansa ettei astra H:n voi laittaa lohkolämmitintä (siis moottorin lohkoon) .... ?
Mä kysyin liikkeestä mistä ostin tuon, että voiko tuohon mun näyttöön saada hetkellisen kulutuksen ohjelmoitua. Niin tiskin takana äijä vastas, että 'joo saa, maksaa satasen'. En sitte halunnukkaan sitä. Saako tuota jossain muualla halvemmalla? Oulusta ylöspäin alueella.maccitus kirjoitti:Autoa ostaessa siinä oli sellainen versio mistä ei nähnyt mitään tietoja. Vain ajanottoarpe kirjoitti:siis HALOO kuinka monta eri versiota on noita astra H:n ajotietokoneita ?Sitten se päivitettiin niin painamalla BC nappia sai tiedon auton kulutuksesta (ei hetkellistä). Nyt korjattiin mittaristo ja pistivät viimeisimmän version niin näkyy kokoajan kulutus (myös hetkellinen) ruudussa.
..... kysymys : auto on astra H vm. -08 ..... jos irrotan akusta johdot irti (tai edes maajohdon) ..... niin mitä se "aiheuttaa" eli sotkee sähköpuolella .... vai peräti hajottaako jotain .... ?
Ei aiheuta muuta, kuin ajotietokone, radio yms. nollautuvat, mutta mitään pelkoa siitä, että jotain rikkoutuisi, ei ole.arpe kirjoitti:..... kysymys : auto on astra H vm. -08 ..... jos irrotan akusta johdot irti (tai edes maajohdon) ..... niin mitä se "aiheuttaa" eli sotkee sähköpuolella .... vai peräti hajottaako jotain .... ?
...... siis ajotietokone ja radio "nollautuvat" no,mites sitten kun laitan akkujohdot kiinni onko palautuminen peräti automaattista vaiko jotain ihan muuta ........ ?
..... eli parkissa olevasta autosta akkua purkaa : ajotietokone,radio ja ilmeisesti myös se lukitusjärjestelmä (onko vielä muita kohteita) ....
......
..... eli parkissa olevasta autosta akkua purkaa : ajotietokone,radio ja ilmeisesti myös se lukitusjärjestelmä (onko vielä muita kohteita) ....
......
-
crossijaba
- 'Kapitän'

Radion turvakoodi kannattaa olla tallessa koska se mahdollisesti menee lukkoon kun ottaa akun irti ja jos koodia ei ole niin se vaatii silloin mankan irrotuksen ja sarjanumeron mankasta joka pitää sitten kysellä opel huollon kautta et ne kysyy sen koodin tehtaaltaarpe kirjoitti:...... siis ajotietokone ja radio "nollautuvat" no,mites sitten kun laitan akkujohdot kiinni onko palautuminen peräti automaattista vaiko jotain ihan muuta ........ ?
......
Mä kysyin hintaa päivitykselle auton oston jälkeen Viikin metro-autosta niin sanoivat 70€. Sain sitten tinkittyä auton myyjältä ilmaisen päivityksen kun tutkivat renkaita pari viikkoa oston jälkeen. Jälkimmäinen päivitys tehtiin mittariston vaihdon yhteydessä joten siitäkään en maksanut.xcvv kirjoitti:Mä kysyin liikkeestä mistä ostin tuon, että voiko tuohon mun näyttöön saada hetkellisen kulutuksen ohjelmoitua. Niin tiskin takana äijä vastas, että 'joo saa, maksaa satasen'. En sitte halunnukkaan sitä. Saako tuota jossain muualla halvemmalla? Oulusta ylöspäin alueella.maccitus kirjoitti:Autoa ostaessa siinä oli sellainen versio mistä ei nähnyt mitään tietoja. Vain ajanottoarpe kirjoitti:siis HALOO kuinka monta eri versiota on noita astra H:n ajotietokoneita ?Sitten se päivitettiin niin painamalla BC nappia sai tiedon auton kulutuksesta (ei hetkellistä). Nyt korjattiin mittaristo ja pistivät viimeisimmän version niin näkyy kokoajan kulutus (myös hetkellinen) ruudussa.
.... mites tommoinen asia kuin öljyn vaihto/sen tarpeellisuus (tässä tapauksessa) vaihdoin vuosi sitten astraan öljyt (OPEL longlife) ja niillä on nyt ajettu huikeat 4500km .... kyseesä on 1.6 bensakone vm-08. niin että meneekö öljyt vaihtoon ?
Virallinen vaihtoväli vuosi tai 30tkm. Itse vaihtelen 15tkm välein.arpe kirjoitti:.... mites tommoinen asia kuin öljyn vaihto/sen tarpeellisuus (tässä tapauksessa) vaihdoin vuosi sitten astraan öljyt (OPEL longlife) ja niillä on nyt ajettu huikeat 4500km .... kyseesä on 1.6 bensakone vm-08. niin että meneekö öljyt vaihtoon ?
Itse vaihdatutin heinäkuun lopussa (näin 1500-2000 km sitten) ja pari viikkoa sitten määräaikaishuollossa totesivat ettei vielä tarvitse vaihtaa uudestaan. Tosiaan en ollut muistanut koko huoltoa kun öljyjä vaihdoinarpe kirjoitti:.... mites tommoinen asia kuin öljyn vaihto/sen tarpeellisuus (tässä tapauksessa) vaihdoin vuosi sitten astraan öljyt (OPEL longlife) ja niillä on nyt ajettu huikeat 4500km .... kyseesä on 1.6 bensakone vm-08. niin että meneekö öljyt vaihtoon ?
..... no,paljonkos olit sitten ajanut niillä öljyillä(km) kun ennen "ovella" olevaa huoltoa vaihdatit ..... ?
Moro!
Olen hankkimassa H astraa GTC coupea 2.0T
Autolla ajettu 160 000km ja vm- 2005
Mitä autosta kannattaa tarkistaa oston/koeajon yhteydessä?
Oma kohtaisia kokemuksia kuunnellaan kyseisestä autosta, kestääkö miten viritystä jne!
Olen hankkimassa H astraa GTC coupea 2.0T
Autolla ajettu 160 000km ja vm- 2005
Mitä autosta kannattaa tarkistaa oston/koeajon yhteydessä?
Oma kohtaisia kokemuksia kuunnellaan kyseisestä autosta, kestääkö miten viritystä jne!