Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Miksuli taisi nähdä Nipen ja Henskus Pudasjärvellä, oli meikäläisen kyytiläisenä siellä niin jäi naama mieleen 
Aattelinki jo että ei kyllä tuon farkun perusteella voi tunnistaa|vectraman| kirjoitti:Miksuli taisi nähdä Nipen ja Henskus Pudasjärvellä, oli meikäläisen kyytiläisenä siellä niin jäi naama mieleen
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
tänään aamulla Timo.S yritti omegalla päästä ohi minusta Jämsässä, muttei tainnu teho riittää
kauheen kova ääni muttei mihinkään mee 
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
Omega B i4000
Manta B R6
Manta B R6
Joo en olis muuten tunnistanu jos en ois teitä pudiksella nähny ja eipä tuota nykyään tuu kiinnitettyä huomiota vastaan tuleviin autoihin jos se ei sitten satu olemaan joku vanha-auto tai joka muuten vaan erottuu massasta jo kaukaa.Hensku kirjoitti:Aattelinki jo että ei kyllä tuon farkun perusteella voi tunnistaa|vectraman| kirjoitti:Miksuli taisi nähdä Nipen ja Henskus Pudasjärvellä, oli meikäläisen kyytiläisenä siellä niin jäi naama mieleen
Läjä kerholaisia bongattu uusimmassa tänään tulleessa brittiläisessä Total Vauxhall-lehdessä! Siinä oli juttu Oscherslebenin Opel-meetistä ja oli sellainen laatikko, missä oli juttua eri maalaisista porukoista, siinä oli tanskalainen, hollantilainen, espanjalainen ja joku ihmeellisen tutun näköinen suomalainen joukkue kuvissa... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No jopas jopas.ata kirjoitti:Läjä kerholaisia bongattu uusimmassa tänään tulleessa brittiläisessä Total Vauxhall-lehdessä! Siinä oli juttu Oscherslebenin Opel-meetistä ja oli sellainen laatikko, missä oli juttua eri maalaisista porukoista, siinä oli tanskalainen, hollantilainen, espanjalainen ja joku ihmeellisen tutun näköinen suomalainen joukkue kuvissa...
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
KUVA JAKOON! 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Varmaan perisuomalaisessa ottelukunnossatelwin kirjoitti:No jopas jopas.ata kirjoitti:Läjä kerholaisia bongattu uusimmassa tänään tulleessa brittiläisessä Total Vauxhall-lehdessä! Siinä oli juttu Oscherslebenin Opel-meetistä ja oli sellainen laatikko, missä oli juttua eri maalaisista porukoista, siinä oli tanskalainen, hollantilainen, espanjalainen ja joku ihmeellisen tutun näköinen suomalainen joukkue kuvissa...
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Pitäisi löytää skannerin asennus-cd jostain (ja itse skanneri tuolta pinon alta)...tuikki kirjoitti:KUVA JAKOON!
Pistän kuvan tänne kunhan saan tuon skannerin asennettua ensin.
tulikos hetki sitten jompi kumpi kettusista vastaan 4 tiellä järvenpään kohdalla etelään päin menossa..? Kun olin näkeväni kettu volvon..
ascona A 2.0i -74 kadett B coupe LS 1.1 SR -71 vectra B 1.8 -95
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
saattoi ollakkin, just tulin 4tietä Lahti->Vantaa 
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
@Heikkinen kempeleen Salessa tänään... Ainakin tutunnäkönen pemari oli parkkipaikalla ja taisi mies ite olla pakkaamassa ostoksia kassalla just kun käppäilin kauppaan sisälle. En tohtinu huhuilla kun en ollu ihan varma
Eihän se tämä kuva vaan ollut?ata kirjoitti:Pitäisi löytää skannerin asennus-cd jostain (ja itse skanneri tuolta pinon alta)...tuikki kirjoitti:KUVA JAKOON!en ole vielä ehtinyt asentaa sitä tähän uuteen tietokoneeseen.
Pistän kuvan tänne kunhan saan tuon skannerin asennettua ensin.
http://www.vau-max.de/picture/picture=80591
Oliko kadett90 tankkaamassa joskus 15.30 Rengon Teboililla(?). Ajeltiin siinä koulun pakulla Tammelaan ja auto näytti epäilyttävän tutulta