Eli alkaa nykynen auto oleen jo pieni ja pitäs farkku saada... muuan Omppu ois tossa tarjolla, mutta mutta
1. onko toi omppu kuin paljon isompi lopulta ku vectra? saako tuota emäntä koskaan minnekkään parkkiin?
2. ei ole tullut ajattua takapotkulla juuri koskaa, eli kerjäänkö vaan verta nokasta siirtymällä moiseen? (pysyykä toi tottumattomalla lapasessa?)
3. paljon noi 2.0 2.5 ja 3.0 omput kuluttaa normi ajossa?
Kiitos
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it
Jeeps kirjoitti:Eli alkaa nykynen auto oleen jo pieni ja pitäs farkku saada... muuan Omppu ois tossa tarjolla, mutta mutta
1. onko toi omppu kuin paljon isompi lopulta ku vectra? saako tuota emäntä koskaan minnekkään parkkiin?
2. ei ole tullut ajattua takapotkulla juuri koskaa, eli kerjäänkö vaan verta nokasta siirtymällä moiseen? (pysyykä toi tottumattomalla lapasessa?)
3. paljon noi 2.0 2.5 ja 3.0 omput kuluttaa normi ajossa?
Kiitos
1. on isompi kuin a ja b vectrat (pienempi kuin c-vectra)
1. omega on huomattavasti "ketterämpi" kuin moni etuvetoinen
2. pysyy lapasessa jos ei koko aikaa aja nilkkasuorana
3. 8, 10, 11ltr/100km normaali ajossa....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
1. On isompi sisätiloiltaan. Mutta ei se mikään iso laiva oo, etteikö sitä sais parkkiin ihan niinkuin vectraaki.
2. Kyllä se hanskassa pysyminen lähtee sieltä penkin ja ratin välistä. Ja liukkaalla käy jossain tyhjällä isolla alueella ihan vaan leikkimässä, ni saa tuntumaa siihen autoon.
3. Oma 2,5 bensa vie seka-ajossa noin 9,5 litraa. (Ja mulla on suht raskas kaasujalka, vaimon ajotyyli huomattavasti rauhallisempi)
Mutta suosittelen lämpimästi B-Omppua. Miellyttävän leppoisa ja hiljainen auto kaikinpuolin, jos suinkin vaan on huolta pidetty.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)