Mä vähän arvelinkin ettei sulla oo hajuakaan että kuka hullu tuolla huitootimok kirjoitti: enpä tunnistanu, mutta arvelin olevan joku tuttusiks morjestin takaisin
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
En ajellu (ei riitä kortissa kirjaimet sellaseen) kyydissä saatoin olla...Ari-S kirjoitti:missähän usvassa mä ajan kun en ketään huomaa ikinäMika.L kirjoitti:ari-s bongattu ajamassa otavankadulla hetki sitten.![]()
ajoitkos sää yks päivä lavetin kaa mun eellä jyväskylän tiel
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
E39 525 Touring -02
joku sieltä arskat päässä peilistä vilkuili...
toissa päivänä tai eilen tuli vastaan vanhalla juvantiellä räsäsen kohalla tumman sininen farkku b vectra.. vissiiin clubin tarra tuulilasissa
toissa päivänä tai eilen tuli vastaan vanhalla juvantiellä räsäsen kohalla tumman sininen farkku b vectra.. vissiiin clubin tarra tuulilasissa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
- Paska Omena
- OCF Member

Apachen keulan edestä lykin lastenvaunuja tuossa hietasaarenkadun ja raastuvankadun kulmassa joskus 15.20 aikaan.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
enne + avec ravintolassa.. 
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Näin Jerzeyn ja omegan ja sit
!!!
Sit mun housut oli märät.
!!!Sit mun housut oli märät.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
unique kirjoitti:!!!
one kurvaili tossa ennen kuutta Jämsän kylällä vastaan, nostin räpylää harmaan Xsaran ratin takaa 
No niin selvishän tämäkin! Ihte en huomannu mitään, mut tyttöystävä sano vierestä et joku morjesti tosta autosta. Kovasti jo mietin et kellä olis tollanen Xsara.Tennessee kirjoitti:one kurvaili tossa ennen kuutta Jämsän kylällä vastaan, nostin räpylää harmaan Xsaran ratin takaa
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Nipe ja Hensku tais tulla äsken vastaan zeppeliinin valoristeyksessä viininpunasella farkku b-vectralla.
Heh, perheen kakkosautoa nyt vähiten olisin uskonu bongattavanMiksuli kirjoitti:Nipe ja Hensku tais tulla äsken vastaan zeppeliinin valoristeyksessä viininpunasella farkku b-vectralla.
Joo, en ihmettele että tunnistit! Mulla on tapana hillua myssy syvällä päässä, naama valkoisena kuumehouruissani pitkin Ketolanperäntien raittia. Olin vaan sen verran kujalla tällä kertaa että oli pakko ottaa Nipe kuskiksi, vaikkei se manuaalilla osaa ajaakaan.Miksuli kirjoitti:Nipe ja Hensku tais tulla äsken vastaan zeppeliinin valoristeyksessä viininpunasella farkku b-vectralla.
Mistä ihmeestä tunnistit, autostako?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Nipen naamasta tunnistin ku se tais vilkasta tuota meijän vectraaHensku kirjoitti:Joo, en ihmettele että tunnistit! Mulla on tapana hillua myssy syvällä päässä, naama valkoisena kuumehouruissani pitkin Ketolanperäntien raittia. Olin vaan sen verran kujalla tällä kertaa että oli pakko ottaa Nipe kuskiksi, vaikkei se manuaalilla osaa ajaakaan.Miksuli kirjoitti:Nipe ja Hensku tais tulla äsken vastaan zeppeliinin valoristeyksessä viininpunasella farkku b-vectralla.
Mistä ihmeestä tunnistit, autostako?
^Mimmosta vectraa
Sarkkirannan kohdilla tuli hieno farkku b vastaan, mutta muita veeroja ei tunnusta tiirailleensa 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
tumman vihreä b-vectra joka oli siinä zeppeliinin valoristeyksessä jonossa kaistalla mistä käännytään honkaseen päin ja kukapa se välttämättä muistaa jos jotaki orkkiksen näköstä vekkua tiirailluHensku kirjoitti:^Mimmosta vectraaSarkkirannan kohdilla tuli hieno farkku b vastaan, mutta muita veeroja ei tunnusta tiirailleensa