Opel Vectra 3.2 V6, -05 arvostelu

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Opel Vectra 3.2 V6, -05 arvostelu

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

Koska otsikon mukainen auto on nyt myyty, on aika naputella jonkinmoinen "yhteenveto" lähes tulkoon kolmen vuoden yhteisestä taipaleesta.

+
sisätilat
tavaratila
moottorin teho

-
huohotin
lamppujen vaihto takapäässä
120 tkm huolto merkkiliikkeessä

Autolla oli vajaa 50 tkm ajettu, kun tuli moinen hommattua. Kärryllä tuli ajeltua pääsääntöisesti matka-ajoa koti-työ-koti. Auton hankkimisen jälkeen toisena talvena autosta huohotin meni tukkoon ja näin ollen öljyt valui ulos etummaisen venakopin välistä. Paikallinen huolto ei toiminut, vaihdettiin vain öljyt ja muutama pvä taas ja öljyt ulos. Lopulta letkut putsattiin ja talven yli päästiin ongelmitta. Toisen talveen varauduttiin sitten asentamalla pahvia keulalle ja vuorattiin huohotinletku solumuovilla.

Huohotinongelma lienee aika tuttua kauraa näissä myllyissä mitä olen kuullut.Pointsit suunnittelijalle.

Tilojen puolesta annan autolle suuren plussan. Tavaratila on suunnaton. Penkit kaatamalla mahtuu aikas paljon kamaa kyytiin ja voima ei lopu kesken koneesta. Sitä riittää.

Huollot autoon on kohtuulliset paitsi, jos haluaa merkkiliikkeessä teettää esim. 120 tkm huollon. Se maksaa n. 1400-1600 euron verran. Fixus-liikkeessä selviää pitkälti alle tonnin.

Takapäässä lamppunen vaihto on tehty perin mielenkiintoiseksi. Jotta lyhtyihin pääsee käsiksi, joutuu irroittamaan verhoilua, joka on kiinni ruuvilla ja muovinastoilla. Hohhoijaa.

Että semmoista..nyt jatketaan 9-5:lla.
tong
'Admiral'
'Admiral'

Re: Opel Vectra 3.2 V6, -05 arvostelu

Viesti Kirjoittaja tong »

Mulla kanssa uudet molemmat huohotinputket ostettuna, odottaa kiinni laittoa.
Sekä armaflex eriste myös.
Laitoitko ton solumuovin molempiin putkiin vaiko vain etummaiseen,
eli paksumpaan.
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

tong kirjoitti:Mulla kanssa uudet molemmat huohotinputket ostettuna, odottaa kiinni laittoa.
Sekä armaflex eriste myös.
Laitoitko ton solumuovin molempiin putkiin vaiko vain etummaiseen,
eli paksumpaan.
Vuorasin vain etummaisen. Se kait se kylmimpään viimaan joutuu. Muista pahvi keulalle ja eiku kohti talven viimoja.
-Kime-
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Kime- »

http://www.impedanz.kuvat.fi/kuvat/J%E4 ... en+modaus/

mä tein viimetalveks tollasen ratkasun.. toimi ihan hyvin :D ensiks vaan piti kokeilla miten se venakoppa taipuu :D
Sarjassamme miten tässä näin kävi

Opel Vectra C GTS 3.2 V6 (harraste räpellys)
Opel Insignia -09 2.0 cdti (käyttis)
Vastaa Viestiin