Juutaksen "Helmiorvokki" Vectra A

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Re: Juutaksen "Helmiorvokki" Vectra A

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Nyt on uusi laturi paikassa. Siinä oli vika. Meni 2h ekakertalaisella vaihtotyössä... Samoten uusi akku paikassa. Nyt toimii!
Sit vaihdoin öljyt ja suodattimen siinä sivussa. Mukava ajelle nyt kun kaikki on vaihdettu ja auto toimii kuin ajatus. Tyhjäkäynnin hyppiminen johtuu vikakoodin mukaan nokka-akselin asentotunnistimesta ja pyörimisnopeuden tunnistimen viasta. Se on seuraava projekti kun kerkeää paneutumaan asiaan. Eli paljon on jo vaihdettu osaa itse mutta kyllä se on tuon arvoista. Bensaa menee alle 7l/100km kun nätisti on maantiellä ajellut. Ehkä jopa 6,5l/100km. On se puolet Omegan kulutuksesta.

Ja pojat älkee kinastelko. Ootte kaikki oikeassa. Jos viitsii niin saa sen laturin korjattua mutta itse niin laiska että vaihdoin uuteen... :wink:
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Turbo 242
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Turbo 242 »

Juutas kirjoitti:Nyt on uusi laturi paikassa. Siinä oli vika. Meni 2h ekakertalaisella vaihtotyössä... Samoten uusi akku paikassa. Nyt toimii!
Sit vaihdoin öljyt ja suodattimen siinä sivussa. Mukava ajelle nyt kun kaikki on vaihdettu ja auto toimii kuin ajatus. Tyhjäkäynnin hyppiminen johtuu vikakoodin mukaan nokka-akselin asentotunnistimesta ja pyörimisnopeuden tunnistimen viasta. Se on seuraava projekti kun kerkeää paneutumaan asiaan. Eli paljon on jo vaihdettu osaa itse mutta kyllä se on tuon arvoista. Bensaa menee alle 7l/100km kun nätisti on maantiellä ajellut. Ehkä jopa 6,5l/100km. On se puolet Omegan kulutuksesta.

Ja pojat älkee kinastelko. Ootte kaikki oikeassa. Jos viitsii niin saa sen laturin korjattua mutta itse niin laiska että vaihdoin uuteen... :wink:
Tuliko tuo pyörimisnopeusanturi vikakoodi kun auto ei käy?
Volvo 242 L -77 2.3 T & Volvo 940 -98 2.3 T
Opel Calibra -92 4x4 Turbo
EX - Toyota Carina -89 1.6 GL Lippalakki
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Jepulis. Sepä se tuli sekä käydessä että sammuksissa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Vastaa Viestiin