OCF 1 MILE CHALLENGE 20.8 TULOKSET nähtävillä
Re: OCF 1 MILE CHALLENGE 20.8 TULOKSET nähtävillä
Kiitos järjestäjille! Hyvä fiilis jäi päivästä. 
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Re: OCF 1 MILE CHALLENGE 20.8 !Avoin myös EI JÄSENILLE!
Onko sulla jotain kipuja siinä vai miksi olis hitaampi kuin mulla?teemuk kirjoitti:No mitäpä tuohon huutelemaan kun en päässyt paikalleleutoranta kirjoitti:No kun se oli PARAS!!! Ja kerhon nopein tila-auto!!! (Kettunen on ihan hiljaa vaan)jartsa63 kirjoitti:leutoranta kirjoitti:I
ZAFIRA 2.0 turbo 204km/h
Miksi tuo yksi auto on punaisella![]()
![]()
![]()
![]()
(toteamaan omistavansa hitaamman tila-auton kuin tuo hymeri)
No jos ensi kesänä sitten.....
Opel Mokka 1.4T 4x4
leutoranta kirjoitti:Onko sulla jotain kipuja siinä vai miksi olis hitaampi kuin mulla?teemuk kirjoitti:No mitäpä tuohon huutelemaan kun en päässyt paikalleleutoranta kirjoitti:No kun se oli PARAS!!! Ja kerhon nopein tila-auto!!! (Kettunen on ihan hiljaa vaan)jartsa63 kirjoitti:leutoranta kirjoitti:I
ZAFIRA 2.0 turbo 204km/h
Miksi tuo yksi auto on punaisella![]()
![]()
![]()
![]()
Onko sulla jotain kipuja siinä vai miksi olis hitaampi kuin mulla?
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Opel Vectra C 2.8t
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Mixu_N kirjoitti:leutoranta kirjoitti:teemuk kirjoitti:No mitäpä tuohon huutelemaan kun en päässyt paikalleleutoranta kirjoitti:
No kun se oli PARAS!!! Ja kerhon nopein tila-auto!!! (Kettunen on ihan hiljaa vaan)![]()
![]()
Mulla oli yli puolen tankkia bensaa, kuluneet kitkat (ei uskalrtanut ajaa lujempaa), tuli missi kolmoselle, mulle osu vastatuuli, pelkäsin Vuorisen uittaneen radan öljyllä, mulla oli 6 henkilöä mun lisäksi kyydissä, Imuhirmut ja muut paskat oli mun kyydissä ja jalka kramppas lopussa(oli pakko hellittää kaasusta kilometrin jälkeen.)
E: Ja oli mulla ilmastointikin päällä.
Opel Mokka 1.4T 4x4
Parasta läppää mitä ikinä oon kuulluleutoranta kirjoitti:Mixu_N kirjoitti:leutoranta kirjoitti:teemuk kirjoitti:No mitäpä tuohon huutelemaan kun en päässyt paikalleleutoranta kirjoitti:
No kun se oli PARAS!!! Ja kerhon nopein tila-auto!!! (Kettunen on ihan hiljaa vaan)![]()
![]()
Mulla oli yli puolen tankkia bensaa, kuluneet kitkat (ei uskalrtanut ajaa lujempaa), tuli missi kolmoselle, mulle osu vastatuuli, pelkäsin Vuorisen uittaneen radan öljyllä, mulla oli 6 henkilöä mun lisäksi kyydissä, Imuhirmut ja muut paskat oli mun kyydissä ja jalka kramppas lopussa(oli pakko hellittää kaasusta kilometrin jälkeen.)
E: Ja oli mulla ilmastointikin päällä.
Vectra C Wagon 2.8t V6 -06 (+300hv)
http://www.iherb.com
Koodilla HOK618 saat tilauksista 5$ alen, koskee ensimmäistä tilausta. Postikulut Suomeen alkaen 4$. Toimitusaika noin 1 viikko tilauksesta.
http://www.iherb.com
Koodilla HOK618 saat tilauksista 5$ alen, koskee ensimmäistä tilausta. Postikulut Suomeen alkaen 4$. Toimitusaika noin 1 viikko tilauksesta.
Mitäs tuo ajelu maksoikaan jos ens kesänä tohtis tuolla 1.5TD mopoauto korsalla koittaa kestääkö kaasu pohjas ajoa noin kauan 
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Taisi maksaa kokopäivä saman verran kun Lappeenrannassa per veto eli 20€.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Näin se oli. 20€ koko päivä. 8 vetoa kerkes eniten ajanut. Välillä oli pari meistä rippumatonta taukoa, mutta kaikki kerkesi kyllä rikkomaan autonsa.Jarno kirjoitti:Taisi maksaa kokopäivä saman verran kun Lappeenrannassa per veto eli 20€.
Opel Mokka 1.4T 4x4
Mä en saanut kuin toisen rikki?leutoranta kirjoitti:Välillä oli pari meistä rippumatonta taukoa, mutta kaikki kerkesi kyllä rikkomaan autonsa.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10