Kai se pitää lähtee niputtamaa johdot ja lukemaa vikakoodit
t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (alustakuvat s. 5)
Voi perse! Tän auton kaa mikään ei oo helppoa!! Ajoin Kisapuiston pihaan ja sinne meni hyvin mutta ulos ku tulin niin otti pohja kii. Sieltä meni joku johtosarja poikki missä on neljäjohtoa : musta, harmaa ja kaks valkosta. Sytytti vika valonki palamaan. Onko kellään tietoa mitkä johdot siellä menee???
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (APUA, HÄTÄ, KIIRE)
voisko lambdan piuhat kiertää jossain siel?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Sama tuli mieleen..Ari-S kirjoitti:voisko lambdan piuhat kiertää jossain siel?
C Vectra 2.0t GTS
Johdon värit viittaisi lambda-anturin johtoihin.
joo takimmaisen lambdan piuhat ne on.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Miks nää käyttöautot pitää madaltaa niinkuin rata/dtm autot 
Joo o, kuhan nyt selvis eka tosta itkupotkuraivari kohtauksesta ni ruvettii selvittää mikä mättää. Takimmaisen lambdan johot poikki n.5cm päästä lambdan juuresta. Noh ei siinä korjattu jo ja rokkaa täysin. Ongelmaks tuli ku vikakoodeja koitin lukea ni en kuolemaksaa muista missä järjestyksessä piti opcom ja koneessa ohjelma pistää päälle. En saanu opcomii ku punasen valon päälle enkä päässy muutenkaa lukemaa mitää sillä, tiiä sitte onko hajonnu vai mikä on. Aina ku lukenu sillä vikakoodeja ni pitäny kikkailla, jotenki tyylii et ensin pelkkä mokkula kii autoo ja sitte vasta johto ja sitte ohjelma päälle.
Tuli toinenki juttu selvitettyä
Alustan vaihdon jälkee n.päivä alko alustasta kuulumaa kolinaa. Meinasin että yläpäänlaakerit tai koiranluut sano sitte ittesä irti mutta tänää selvis seki asia
Oli yläpään mutteri lähteny auki vaikka oli pulttipyssyllä ammuttu kiinni

Tuli toinenki juttu selvitettyä
Ei tää oo matala sais olla vieläki matalampi.Gts03 kirjoitti:Miks nää käyttöautot pitää madaltaa niinkuin rata/dtm autot
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04
joo veikkaan, että tällä foorumilla ei oo vielä matalaa nähtykää?? btcf foorumilla nimim. veteraaniseppo sillä vasta tontis auto on tänää viimeksi ihastelin motonetin pihas ku ei taida coltti kunnolla mahtua etupuskurin alle
vaikka onki jatke ni on se omaan silmään pirun nätti, mut se hitusesta offtopicista, muuttu tämäki paljo paremmaksi alustan vaihdon myötä ja nyt vanteetki sopii huomattavasti paremmin

ite luovutin op-com:in kanssa kun se tuntunu toimivan ikinä ilman vitullista säätämistä.. tilasin sit opel scannerin, vaikka makso hitosti ni on sentään toimiva
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kai toi sitte on paskana kun ei enää anna lukea vikakoodeja. Tuntuu vähän oudolta kun kuukaus aikasemmin sillä vielä luin ja sen jälkee siihen en oo koskenu.
Uudet etukehät on tulossa nyt ja on muistaakseni 0.5" leveemmät ku vanhat (en muista oliko vanhat 1,75" mutta uudet joka tapauksessa 2,25"). Eli etusista näillä näkymin tulossa 9" ja ET jotain 23 kai. Pitää varmaan ottaa eestä se 10mm spaceri pois ni mahtuu pyörimää ilman muutoksia.
Joku vois listata kaikki varteenotettavat ohjemat, mitä maksaa ja mistä saa. Tekis miel hommata vähän lisää tehoa.
Löyty kännykästä vielä näköjää tällänen vielä:

Mielessä lähinnä EDS tai Motorbitillä käynti...
Uudet etukehät on tulossa nyt ja on muistaakseni 0.5" leveemmät ku vanhat (en muista oliko vanhat 1,75" mutta uudet joka tapauksessa 2,25"). Eli etusista näillä näkymin tulossa 9" ja ET jotain 23 kai. Pitää varmaan ottaa eestä se 10mm spaceri pois ni mahtuu pyörimää ilman muutoksia.
Joku vois listata kaikki varteenotettavat ohjemat, mitä maksaa ja mistä saa. Tekis miel hommata vähän lisää tehoa.
Löyty kännykästä vielä näköjää tällänen vielä:

Mielessä lähinnä EDS tai Motorbitillä käynti...
Ei tuo BSR:n softa sekään hullumpi ole, suosittelen isostit3mu kirjoitti:Mielessä lähinnä EDS tai Motorbitillä käynti...
ps. nätti Veccura
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Mitä toi bsr softa maksaa ja millaset teho/vääntökäyrät antaa?Ahnuld kirjoitti:Ei tuo BSR:n softa sekään hullumpi ole, suosittelen isostit3mu kirjoitti:Mielessä lähinnä EDS tai Motorbitillä käynti...
ps. nätti Veccura
Pari s.postia vaidoin Motorbitin kanssa ni siellä maksais 200-210hp ja 310-320nm 580e.
http://www.doc-power.com/index.php?page ... engine=631t3mu kirjoitti:Mitä toi bsr softa maksaa ja millaset teho/vääntökäyrät antaa?Ahnuld kirjoitti:Ei tuo BSR:n softa sekään hullumpi ole, suosittelen isostit3mu kirjoitti:Mielessä lähinnä EDS tai Motorbitillä käynti...
ps. nätti Veccura
Pari s.postia vaidoin Motorbitin kanssa ni siellä maksais 200-210hp ja 310-320nm 580e.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
Tuolla viritys puolen Z20NET ketjussa on useammankin kokemuksia ja kommentteja BSR:n softasta. Ei taida olla kenelläkään negatiivista sanottavaa ja ovat muistaakseni järjestäen penkissä antaneet luvattua enemmän.
Ehdottomasti paras "tuunaus" mitä 2.0T koneiselle voi tehdä
Itse olen ajanut ~70tkm softalla ilman mitään häiriöitä.
Ehdottomasti paras "tuunaus" mitä 2.0T koneiselle voi tehdä
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Viikon päästä saadaan vertailuun myös MapTun stage1 käyrät kun käyn penkissä.. Laittelen sit tietoa tuonne Viritys -topicin puolelle tietoa.
Vectra 2.0T -07 BioPower