Re: Opel Omega B 3.0 r6 caravan MYYTY
Re: Opel Omega B 3.0 r6 caravan
Nyt tuli sen verran tutkittua että bensapumppu ei inahdakkaa... Eli uuden ostoo prkl
C Vectra 2.0t GTS
Mulla olis yks uusi orggis pumppu jos hennot ostaa uudenjusa_^ kirjoitti:Nyt tuli sen verran tutkittua että bensapumppu ei inahdakkaa... Eli uuden ostoo prkl
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Vaihdoin sitte uuden pumpun mut ei käynnisty vieläkää...
Onkoha se nyt sitte polttanu sen toisenki pumpun releen... Hyppy langal kokeilin ni pyöri ainaki pumppu...
C Vectra 2.0t GTS
Saapiko kipunaa/tuleeko pumpun releelle pyörintänopeustieto?
Kipinä tulee ja rele naksuu kyl ku käynnistää.. Täytyy huomen kokeilla et tuleeko bensa konehuoneesee asti 
Vielä testasin et emäntä starttaa ja mä kuuntelen pumppua... Mut ei kuulu mitää ääntä.. Eli onkoha se nyt sit se rele paskana vaik naksuuki...
Vielä testasin et emäntä starttaa ja mä kuuntelen pumppua... Mut ei kuulu mitää ääntä.. Eli onkoha se nyt sit se rele paskana vaik naksuuki...
C Vectra 2.0t GTS
TOIMII!!!
Oli pumpun puoleiset piuhat väärinpäin.. Ei tosin minun laittamina..
C Vectra 2.0t GTS
Vaihdoin tänää taakse noi TA-Techniksin iskarit ja jouset. Kävin sit kokeilee et millaiseks muuttu. Kuulu monttuihi ajaes aina kolaus... No jouset on iha kasas koko ajan prkl... 
C Vectra 2.0t GTS
??? jäikö takatolppiin viel sisään joustoa??? ilmeisesti sit sekään setti ei toimi sekä sedanis et farkus takapään osalta.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Eipä tullu katottua. Jousis on liikkuma varaa noin kaks senttiä... Joo ei taida toimia toi sarja.. Kattoo sit millai toi etupää on..
C Vectra 2.0t GTS
Ihmettelinki ku siinä sarjassa ei oo eroa onko sedani vai farkku, vaikka iskareiden pituudessa on eroa vaikka kuinka. Eli ko. sarjat sopivat vain sedaniin?jusa_^ kirjoitti:Eipä tullu katottua. Jousis on liikkuma varaa noin kaks senttiä... Joo ei taida toimia toi sarja.. Kattoo sit millai toi etupää on..
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi