Calibran valot
-
calibra4x4
- 'Admiral'

Juu, kyllähän aika moni Calibra-kuski ajaa koko ajan ne sumarit päällä, kun ei valot muuten näytä juuri mitään... on itsekin tullut niin ajeltua, tosin pitkiä ei ole tullut käytettyä normaalivalojen lisäksi... Ja koska Calikassa se sumari ja ajovalo ovat niin lähekkäin toisiaan, niin se ei edes pistä kenenkään silmään kovin pahasti, kun valot palavat vain varsinaisessa umpiossa... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Ehdin itsekin ajella nelisen kk:tta ennenkuin hoksasin katsoa että ohoh mikäs tuo kytkin tuossa on...kas sumuvalothan nuo... piti laittaa heti aurinkolasit silmille kun niin häikäisi 
Sattuneesta syystä ei ole itse tullut katsottua ulkoapäin valotehoja, kun aina itse istuu puikoissa, mutta kyllä sitä on alkanut haikailla Raybrig:in kirkkaita polttimoita vakioiden tilalle...

The only difference between men and boys
is the size and prize of their toys...
<font size=-1>[ This Message was edited by: blueranger on 2003-10-30 14:22 ]</font>
Sattuneesta syystä ei ole itse tullut katsottua ulkoapäin valotehoja, kun aina itse istuu puikoissa, mutta kyllä sitä on alkanut haikailla Raybrig:in kirkkaita polttimoita vakioiden tilalle...

The only difference between men and boys
is the size and prize of their toys...
<font size=-1>[ This Message was edited by: blueranger on 2003-10-30 14:22 ]</font>
Ite ostin muka hätäseen philipsin bluevisionit vai mitkä onkaan joilla pitäs muka olla parempi näkyvyys =) (siis ku toinen pitkä palo) noh vaihoin polttimon mut ei pala vieläkään.. eikä sulakekaan ole palanu... mittarilla ku katoin ni ei viisari liikahtanukaan muttakun en tarennu siihen hätään kattoo et tuleeko edes sulaketauluun virtaa vasemmalle pitkälle...
onko kellään muulla olli mitään tämän tapasta ongelmaa?
ei oikeen oo kiva ajella yhellä pitkällä ja sumuvalot päällä.. eihän siin sit ku lunta tulee mutta nyt!
Miten kannattavaa ois pistää 100w polttimot vaan sinne? +tarvittavat hippelit? kestääkö osat kuumuutta(vai lämpeneekö umpio ees niin paljoo?
onko kellään muulla olli mitään tämän tapasta ongelmaa?
ei oikeen oo kiva ajella yhellä pitkällä ja sumuvalot päällä.. eihän siin sit ku lunta tulee mutta nyt!
Miten kannattavaa ois pistää 100w polttimot vaan sinne? +tarvittavat hippelit? kestääkö osat kuumuutta(vai lämpeneekö umpio ees niin paljoo?
Älä pistä. Varmasti sulaa. Umpiot tahtovat sulaa jo näillä 55/60W polttimoilla.On 2003-11-03 21:30, Fallen wrote:
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e