t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
-
sportwagon
- OCF Member 2015
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (alustakuvat s. 5)
Asiallisen näköinen perheauto 
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Maukkaasti tulee rengas kaarelle. Pitäis mullakin hommata spacerit, tulis ihan eri näkönen.
Onko sulla noi limput niin pidempien pulttien kans? Ja jos kehtaat kertoa vanteiden tiedot (leveys ja ET), kiitos
Onko sulla noi limput niin pidempien pulttien kans? Ja jos kehtaat kertoa vanteiden tiedot (leveys ja ET), kiitos
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Kyllä nyt kelpaa.
Takavaloihin vielä kevyt tummennus. 
Ihan asiallisen näköinen pakkaus. Mut jos oikeasti haluat et on hyvä ajaa ja et renkaat kuluu tasaisesti takaakin ni tee jtn camberille. Ymmärrän toki jos ihmiset haluaa ulkonäköä muiden ominaisuuksien varjolla, et ole ainoa
. Itselle tuli säädettävä alusta, ei vielä paikallaan, mut teen tarpeelliset muutokset et taka camberit on ok, eli ohje arvoissa, tai ees lähellä
. Muuten tosi siisti c veccu on nyt sulla

"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Bongattu livenä Hakkapeliitan parkissa. Hyvältä näytti.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Näyttää kyllä todella hyvälle 
Ainahan pitää parannusehdotuksia olla niin miten olisi tummat lasit?
Ainahan pitää parannusehdotuksia olla niin miten olisi tummat lasit?
Menee hyvään suuntaan
aluksin kun auto oli vakio korkeudella niin auto oikeasti näytti todella tyhmältä ja tuntui että vanteet ei istunut lainkaan autoon mutta madalluksen jälkeen ero on todella huima ja vanteet oikeesti myös sopii autoon 
K Astra 1.4t automaatti
Ex. Astra j 1.4t
Ex.Corsa Opc -08
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -99
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -98
Ex. Vectra B i500 look -98 R.i.p
Ex. Astra j 1.4t
Ex.Corsa Opc -08
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -99
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -98
Ex. Vectra B i500 look -98 R.i.p
Joo katsotaas, eli vanteet on 18" ja takavanne 10" orkkis et 42 mutta 20 lätyllä et 22. Eessä 8,5" orkkis on 36 ja 10 lätyllä 26 mikä sais olla pienempiki tai leveemmällä huulella. On siis vaan pitemmillä pulteilla.
Takavaloihin tuskin tulee tummennusta kun omasta mielestä näyttää noin enemmän "fressiltä". Etuvaloihin tosin suunnitellu kalvoa niin samallahan nuo takasetki menis
Alustaahan ei ole säädetty vielä muuten kun kävin pienentämässä camperia ettei kaariin ois ottanu. Takana aurausta niin maan perkeleesti, eli siis on menossa nelipyöräsäädätykseen kun saan ajan varattua ensiviikolla.
Nyt ei ole motivaatiota eikä aikaa kalvottaa laseja mutta tarkotus olisi nimenomaa seuraava isompi homma toi kalvotus kuhan sais vaan tallille sen verran tilaa että sais autot sisään. Luultavasti tulee 20%takalasi ja 35% sivut. Eteen en kalvoja laita kun yhet sakot niistä jo makseltu
Joo niinku oon aikasemmin sanonukkin niin näytti ihan perseeltä sillä korkeudella muttakun oli ne vanteet vaan pakko silloin saada alle kun alustan piti tosiaan tulla mutta eipä sitten tullutkaan...
Tuli tossa mieleen kun alustan mukana ei tullut säätöavainta niin kuuluisiko tulla tuv todistus. Mistä semmosen saan, tosin katsastukseen meinasin vasta muutoskatsastaa noi vanteet ja alustan keväällä. Pitäis kattoa mihin kaaret raapii vielä, ilmeisesti takana. Mitään jälkiä ei oo renkaissa eikä nopeesti katottuna kaarissakaan että varmaan sisälokariin ottaa. Tää kesä mennään näillä ja sitä rataa
Takavaloihin tuskin tulee tummennusta kun omasta mielestä näyttää noin enemmän "fressiltä". Etuvaloihin tosin suunnitellu kalvoa niin samallahan nuo takasetki menis
Alustaahan ei ole säädetty vielä muuten kun kävin pienentämässä camperia ettei kaariin ois ottanu. Takana aurausta niin maan perkeleesti, eli siis on menossa nelipyöräsäädätykseen kun saan ajan varattua ensiviikolla.
Nyt ei ole motivaatiota eikä aikaa kalvottaa laseja mutta tarkotus olisi nimenomaa seuraava isompi homma toi kalvotus kuhan sais vaan tallille sen verran tilaa että sais autot sisään. Luultavasti tulee 20%takalasi ja 35% sivut. Eteen en kalvoja laita kun yhet sakot niistä jo makseltu
Joo niinku oon aikasemmin sanonukkin niin näytti ihan perseeltä sillä korkeudella muttakun oli ne vanteet vaan pakko silloin saada alle kun alustan piti tosiaan tulla mutta eipä sitten tullutkaan...
Tuli tossa mieleen kun alustan mukana ei tullut säätöavainta niin kuuluisiko tulla tuv todistus. Mistä semmosen saan, tosin katsastukseen meinasin vasta muutoskatsastaa noi vanteet ja alustan keväällä. Pitäis kattoa mihin kaaret raapii vielä, ilmeisesti takana. Mitään jälkiä ei oo renkaissa eikä nopeesti katottuna kaarissakaan että varmaan sisälokariin ottaa. Tää kesä mennään näillä ja sitä rataa
Siitä vielä yks kuva:

Jahs, että tällänen peli
Älä Teemu hätäile, kaikki loput puuttuvat liput ja laput tulee Postissa.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Jumankauta. Mä haluan kanssa Vectran takasin.. On se vaan tyylikäs auto.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Kaitzu kirjoitti:Jahs, että tällänen peli![]()
siitähän tuli pikkusen hyvännäkönen 
Tosi nättihän se on!!!! 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
pappamallista trendikkääksi farkuksi
hyvä
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.