Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Marko.L »

Mikä siinä on, että tuonne rojekti topikkeihin pitää kertoa kaikki epäoleellinenkin asia yksi kerrallaan aina eilisen yön kuun asennosta alkaen. Vtu se mikään feisbookki kai sentään ole?

"Ostin eilen kilon banaaneita, aattelin syödä ne viikonloppuna..... -(z)- "

Viikon päästä joku kiinnostunut sitten kysyy, että: "Joko on banaanit syöty? Menikö heittämällä alas vai joutuko kuorimaan? Pistäs kuvii..!1 :bye: :wink: 8)

Olis vaan paljon mukavampi lukea, kun olis pelkkää faktaa ja asiallista palautetta/kysymyksiä, eikä 20 sivua vittuilua, jeesustelua ja mietiskelyä, että ostasko sitä tällasen vai tollasen lipareen vai jättäskö ostamatta ja kävis perjantaina hakemassa kasipäkin.
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Marko.L kirjoitti:Mikä siinä on, että tuonne rojekti topikkeihin pitää kertoa kaikki epäoleellinenkin asia yksi kerrallaan aina eilisen yön kuun asennosta alkaen. Vtu se mikään feisbookki kai sentään ole?

"Ostin eilen kilon banaaneita, aattelin syödä ne viikonloppuna..... -(z)- "

Viikon päästä joku kiinnostunut sitten kysyy, että: "Joko on banaanit syöty? Menikö heittämällä alas vai joutuko kuorimaan? Pistäs kuvii..!1 :bye: :wink: 8)

Olis vaan paljon mukavampi lukea, kun olis pelkkää faktaa ja asiallista palautetta/kysymyksiä, eikä 20 sivua vittuilua, jeesustelua ja mietiskelyä, että ostasko sitä tällasen vai tollasen.
Nii, ei kait se feisbookki olekaan ja ehkä osittain sun kanssa samaa mieltä joskaan ei se mua sen enemmin ärsytä. Jotkut kait tykkää pitää oman topicinsa vähän sellasena "blogimaisena". Mun mielestä fiilikseltään yks hienoimpia topiceja siellä on fanalin Rekord-topic jossa on lähes kaikkee maan ja taivaan väliltä. Mullahan nyt ei ole mitään kokemusta omasta projektitopicista eikä varsinkaan blogista toisinku Markolla eli toisaalta en ehkä tiiä mistä puhun. :)
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Sen osion nimihän on Projektit ja Esittelyt... :lol:
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Eikö nuo projektitopikit nyt ole vähän semmoisia henkilökohtaisia ja epämuodollisia juttuja, mua ei ainakaan häiritse jos joku syö projektikertomuksessa banaania :D

Aika tylsää luettavaa ne olisi jos siellä vain tiukasti asiassa pysyen lueteltaisi tänään kiristetyt ruuvit...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Marko.L »

No totta puhuen ei minuakaan ärsyttäisi jos joku kertoisi syöneensä(eikä ehkä syövänsä sellaisia huomenna/ensi viikolla/intin jälkeen) panaania corsan takapenkillä vaan saattaisin ennemmin jopa naurahtaa asialle.
Pointti onkin se, että tarviiko niitä tulevia asioita kuuluttaa viikkoja etukäteen? Ennemmin sitten kertoilee asiasta / postailee niitä "ennen/jälkeen"-kuvia siitä banaaniläjästä sitten kun ne on onnistuneesti syöty ja ulostettu.

Nytkin on yhteen nimeltä mainitsemattomaan astraan vaihdettu radiota ja tuulilasia kahden sivun verran eikä kumpaakaan hommaa ole saatu vielä päätökseen. :thumbsup:
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Ja esim. minä olen koittanut monesti kysellä omassa topicissa apuja moneenkin asiaan jonka takia sitten on tullut jahkailuja jokaiseen topiciin vähän turhankin paljon aina. Olenkin todennut ettei noissa topiceissa kysymyksiin saa kunnolla vastauksia vaan jos on kysyttävää niin pitää kysyä oikealla alueella jos haluaa nopeaa vastauksen. Toisaalta olen jo muutenkin jättänyt projektitopicin päivittelyn vähemmälle kun ei enää jaksa kirjoitella ettei vaan kukaan hermostu mistään :no: Tuolla monet kirjoittelee ihan omaksi ilokseensakin ja ainakin minulla se on hyvä "muistivihko" kun kirjoittaa sinne jotain niin muistaa myöhemmin milloin tuli tehtyä mitäkin.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

mä käytän myös projekti topikkia "muistivihkona" josta voi kattoa millon tuli tehtyä mitäkin jne. mutta järkevintä olisi olla kirjoittamatta julkisesti mitään.

Mikä on se tekninen syy, miksi takavetoisessa autossa vanteiden ET on paljon pienempi kuin etuvetoisessa?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Mutuiluksi menee, mutta veikkaisin etuvedon isommalla offsetilla tavoiteltavan lyhyempää "vipuvartta" kääntyville ja vetäville pyörille, ettei esimerkiksi tilanteessa jossa pito on toispuoleista ohjaus kampeaisi niin paljon sivulle.

Ja ihan omaa mutupäättelyä, voi olla oikein tai olla olematta. Vaan on niitä isoja offsetteja joissain takavedoissakin, mm. pikkukoneisissa 75 Alfoissa et on 45 kun isommissa se on muistaakseni 30.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Juha_1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

Juutas kirjoitti:Tai jos tullee useempi tyttö niin: Olga, Aina, Hilja. Ja sit ku ne pihalla pörisee ni karjasee vaan ikkunasta nimet. Hohhoijaa... :whack:
Mulle riittäis kaksi tyttöä, Olga ja Hilja.... :yawn:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Juha_1 kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Tai jos tullee useempi tyttö niin: Olga, Aina, Hilja. Ja sit ku ne pihalla pörisee ni karjasee vaan ikkunasta nimet. Hohhoijaa... :whack:
Mulle riittäis kaksi tyttöä, Olga ja Hilja.... :yawn:
Pari vuotta sitten naapurirapussa asusteli mustalaisperhe ja kerran sitten ihmettelin kuka pihalla kiljuu ja menin parvekkeelta katsomaan.
Siellähän kansallispukuinen rouvashenkilö kiljui täyttä kurkkua Hiljaa! Hiljaa! vaikka mistään ei mitään meteliä kuulunut

Hetken aikaa ajattelin että onko sillä viimeinenkin ruuvi tipahtanut kunnes tajusin huutelevan tyttärensä perään :lol:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Osuu ... 5269544371

Mistä helvetistä ne tietää, että mä oon oopeen asiakas ja mikä on mun sp-osoite, ellemmä oo sitä kellekkään kertonu ? Ei kyllä mitään postiakaan oo tullu ei sen puoleen. :roll:
Superi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Superi »

tursas kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Osuu ... 5269544371

Mistä helvetistä ne tietää, että mä oon oopeen asiakas ja mikä on mun sp-osoite, ellemmä oo sitä kellekkään kertonu ? Ei kyllä mitään postiakaan oo tullu ei sen puoleen. :roll:
Minä en ole OP:n asiakas, mutta viime tai toissa viikolla tuli vuorokauden sisään kaksi phishing-yritystä OP:n ja yksi Nordean nimissä. Sähköpostiosoite on näköjään jotain kautta päässyt "listoille". Viestit olivat sinänsä aivan asiallisen näköisiä, mutta en ole vielä niin hullua puuroa syönyt, että lähtisin noita linkkejä kokeilemaan verkkopankkitunnuksillani...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tuleeko Motonetin myymissä takaiskareissa ylätukikumit mukana, vai pitääkö käyttää vanhoja/hommata muualta?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Kyllä tulee mukana.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

^Hyvä tietää, tänx :peukku:
Ei meinaan lähde todnäk ehjänä enää irti nykyisistä pampuista ;)
Vastaa Viestiin