Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Nii, tai Kotka 
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
onko tää borat tehty täysin näyttelijöillä, vai onko osa näistä iha siviilejä 
ei tää helvetti voi olla todellista

ei tää helvetti voi olla todellista
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Osa on siviilejä. "Borat" sai muutamaan haasteen oikeuteen tuon leffan takiaKiiv1 kirjoitti:onko tää borat tehty täysin näyttelijöillä, vai onko osa näistä iha siviilejä
ei tää helvetti voi olla todellista![]()
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
mannion kirjoitti:Kuka helvetti antaa lapsensa toiseks nimeks Meri, jos sukunimi on Metso??
Sama kaveri kun pojallee konsta aapeli (isä poliisi)
Legendaarinen adam kärpänen kans nimella paiskattu kaveria
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
jos mulle joskus tulee lapsia niin tyttö tulee olemaan Unelma Sirpa Leena ja pojan nimi on Kunto voi sitte ihmise puhua kun baarista perjantai iltana örvellän kotia että "siellä se kunnon isä menee!"
kysymys, onko kellään kokemusta tommosesta smart pen:istä (mainostetaan jimin ostosruudussa) ei mulle ainakaan auennu että mihin sen toiminta perustuu, kun se ei oo erikseen mun mielestä mikään maalikynä vaan sama kynä sopii kaikenvärisiin autoihin.
tuo siis näyttää tossa mainoksessa poistavan naarmut erittäin hyvin.
kysymys, onko kellään kokemusta tommosesta smart pen:istä (mainostetaan jimin ostosruudussa) ei mulle ainakaan auennu että mihin sen toiminta perustuu, kun se ei oo erikseen mun mielestä mikään maalikynä vaan sama kynä sopii kaikenvärisiin autoihin.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Eikös siellä kynän säiliössä jotain hartsia ole.Kiiv1 kirjoitti:kysymys, onko kellään kokemusta tommosesta smart pen:istä (mainostetaan jimin ostosruudussa) ei mulle ainakaan auennu että mihin sen toiminta perustuu, kun se ei oo erikseen mun mielestä mikään maalikynä vaan sama kynä sopii kaikenvärisiin autoihin.
Eli ei toi taida ihan pohjamaaleihin saakka menneitä naarmuja parantaa.
Eli ilmesesti korjaa vaan lakkapinnan vaurioita.
En siis asiasta varsinaisesti mitään tiedä. Kunhan mutuilen.
Ole positiivinen ja laita nimeksi Aina Naima Ilona.Kiiv1 kirjoitti:jos mulle joskus tulee lapsia niin tyttö tulee olemaan Unelma Sirpa Leena...
Tai Impi Ellen Anna...Jukka T kirjoitti:Ole positiivinen ja laita nimeksi Aina Naima Ilona.Kiiv1 kirjoitti:jos mulle joskus tulee lapsia niin tyttö tulee olemaan Unelma Sirpa Leena...
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Tai jos tullee useempi tyttö niin: Olga, Aina, Hilja. Ja sit ku ne pihalla pörisee ni karjasee vaan ikkunasta nimet. Hohhoijaa... 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Mä haluaisin kyllä olla Teemu Killinen.
OCFormulatietäjä 2011
Ja jos Matti saa tytön, ni sen tytön nimeksi tulee Muisto Matilda....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Onhan tuota netissä puitu ettei tolla tee yhtään mitään. Ebaysta kuulemma saa samaa kynää alle 2euron+pk. Hetken aikaa se märkänä viiruna naarmunpäällä heijastaa sitä ehjää maalin väriä keskelle "peittäen" naarmun.Helpless kirjoitti:Eikös siellä kynän säiliössä jotain hartsia ole.Kiiv1 kirjoitti:kysymys, onko kellään kokemusta tommosesta smart pen:istä (mainostetaan jimin ostosruudussa) ei mulle ainakaan auennu että mihin sen toiminta perustuu, kun se ei oo erikseen mun mielestä mikään maalikynä vaan sama kynä sopii kaikenvärisiin autoihin.
Eli ei toi taida ihan pohjamaaleihin saakka menneitä naarmuja parantaa.
Eli ilmesesti korjaa vaan lakkapinnan vaurioita.
En siis asiasta varsinaisesti mitään tiedä. Kunhan mutuilen.
Ei toki minkäänlaista kokemuspohjaa mutta näin ne isotpojat on kertonu
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos suku nimi olisi Rauhanen olisi pojan nimi eetu Eetu Rauhanen! 
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Pari kysymystä:
1. Mikä siinä on, että nykyään tuo suomenkielen kielioppi on ihan hukassa suomen käyttäjiltä. Miksi ei osata käyttää yhdyssanoja ja muutenkin kaikki menee pieleen? Esimerkkejä tuolla: http://www.facebook.com/group.php?gid=6824761843
2. Turussa sanotaan kirjakielen sana "tulin" seuraavasti: "tulisin", "istuin" taas on "istusin".
Mutta miten turkulaiset sanovat sanat "tulla" ja "istua" yksikön ensimmäisen persoonan imperfektin konditionaalissa?
1. Mikä siinä on, että nykyään tuo suomenkielen kielioppi on ihan hukassa suomen käyttäjiltä. Miksi ei osata käyttää yhdyssanoja ja muutenkin kaikki menee pieleen? Esimerkkejä tuolla: http://www.facebook.com/group.php?gid=6824761843
2. Turussa sanotaan kirjakielen sana "tulin" seuraavasti: "tulisin", "istuin" taas on "istusin".
Mutta miten turkulaiset sanovat sanat "tulla" ja "istua" yksikön ensimmäisen persoonan imperfektin konditionaalissa?
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
ite pakko myöntää että meen aina vikaan yhdyssanojen kanssa
veikkaan että tämä johtuu vain kuuntelemattomuudesta oppitunneilla.
veikkaan että tämä johtuu vain kuuntelemattomuudesta oppitunneilla.