Nii, 35 vuotta olen noita ajanu ja ruuvaillu kuntoon, sukulaisten ja tuttavien, yhden olen hölmöyksissäni ostanukkin.
Sain halvalla niinkun sulo vileen.
Jotenkin ne on sellasia rimpuloita niinkun makaronien fiatit.
Joskus mulla oli berlinetta, kovakulkunen peli asfaltilla mut soratiellä se himmeli alko soimaan ja täriseen niin että
stereoo oli turha soitella. Koko ajan sai pelätä et putooko seuraavaks peili vai vaihdelaatikko.
Vaikka kaikki paikat oli varmasti kunnossa.
Fordissa olen huomannu paljolti samaa.
Yks tuttu meinas suutuspäissään pistää 10 v ikäsen fordinsa paaliin kun kyllästy sen surkeisiin ajo-ominaisuuksiin
ja jatkuvasti laukeeviin paikkoihin. Sano mullekin ettei enää ikinä sotke sormiaan moiseen merkkiin.
Olisin mielelläni ollu kattelemassa sitä paalausta.
Just pakasta vedetty uus sierra, alusta lähtien sammuili sillävälin kun kaveri kävi tallin oven sulkemassa. Viis kertaa takuuhuollossa eikä
vikaa löytyny. Ekalla kerralla "vaihtoivat" kaasarin, sama paska siellä kuitenkin oli kun kurkkasin.
Maahantuojalle lähettivät kuitenkin parin tonnin laskun.
Tampereen Kivitila, fordin merkkihuolto pääsi Ilta-Sanomiin kun asiakas huomas korjausmääräyksessä merkinnän
"asiakas on mulkku!"
Vaikka kuinka mietin niin ainoo myönteinen muistikuva fordeista on se kun velipoika kajautti omalla autollaan mun serkun
taunuksen nokan läjään.
Japsit on yllättävän hyviä hintaansa nähden. Niistä löytyy samaan hintaluokkaan paljon paremmankin näkösiä
ja tehokkaampia kapistuksia.
Ennen kaikkee ajo-ominaisuudet on paremmat. Ei tarvi liukkaalla kun sen yhden pikku virheen, foordi lähtee käsistä mut moni toinen ei.