Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Teemu J aamulla vaajakosken liikenneympyrässä.
Ootsä vaihtanu autoo vai rekkaria?
Ootsä vaihtanu autoo vai rekkaria?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
En kumpaakaa.. Tai oon yrittäny, mut sopivaa ei oo löytäny? Milläs sää oot ollu??? 
Juu ollaan näköjään samassa firmassa töissä, tänä aamuna tuli sut bongattua meidän hallista.seeklima kirjoitti:Kyllä koko päivän olin Hallissa(töissä tosiaan siellä),vaimo tais lähtee klo 14.00 töistä(töissä kanssa samalla alueella,eri työnantaja),ite lähdin töistä siinä klo 15.30 kävellen (vaimo tulee parkkikselta hakemaan).Ollaanko me samassa paikassa töissä?manzak kirjoitti:Oliko seeklima tänään aamulla Halliwoodissa käymässä? Taisit lähteä just työpaikan pihasta kun oltiin työkaverin kans tupakilla siinä katoksen alla.
E: puhuitkin aamustasitten minä varmaan ratissa.
BMW e39 540i
BMW e34 535i
BMW e34 535i
Sähkötöitä joo,olen sähköasentajana siellä(Hallissa) plus välillä muissakin toimipaikoissa,mutta pääsääntöisesti Hallissa. Huomasin kun kone lähti,mutta en kyllä huomannut kattoa ketkä siinä touhus,voi tulla morjestaanmanzak kirjoitti:Juu ollaan näköjään samassa firmassa töissä, tänä aamuna tuli sut bongattua meidän hallista.seeklima kirjoitti:Kyllä koko päivän olin Hallissa(töissä tosiaan siellä),vaimo tais lähtee klo 14.00 töistä(töissä kanssa samalla alueella,eri työnantaja),ite lähdin töistä siinä klo 15.30 kävellen (vaimo tulee parkkikselta hakemaan).Ollaanko me samassa paikassa töissä?manzak kirjoitti:Oliko seeklima tänään aamulla Halliwoodissa käymässä? Taisit lähteä just työpaikan pihasta kun oltiin työkaverin kans tupakilla siinä katoksen alla.
E: puhuitkin aamustasitten minä varmaan ratissa.
Otettiin kone pihalle kun teit jotain sähkötöitä? siinä tolpalla oven vieressä. Täytynee tulla morjestaan kun seuraavan kerran näkee.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Jube-setää moikkailtu amarillon nurkilla. Taisit olla rouvan kanssa liikkeellä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Joo, oli siellä autossa muitaki mut eipä kai tuosta nyt hirveesti voi syyttää ettet huomannu. 
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

ei ollut supervoimat mukana joka sisältää läpivalaisu katseen 
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Sexu tais Lehmossa ajella vastaan tuossa puol kuuden korvilla.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
- a.tikkanen
- 'Senator'

kene lie ollu EWO-500 kuopiossa, tulliportinkadun ja vuorikadun risteyksessä tänään... tolokuttoman kokonen lupin tarra takalasissa... nättipeli.... takaapäin katottuna. 
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
madi se tais tänään aamupäivällä kaahottaa Haukiputaan tiellä Kellon liikenneympyrän kohdalla vectralla.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
terracid bongattu kouvolassa anttilan rillin valoissa astralla.
No minähän sielläjo_le kirjoitti:terracid bongattu kouvolassa anttilan rillin valoissa astralla.
Tulit kaverin kanssa siihen rillille syömään ? Katoin et siihen parkkikselle tuli punanen farkku f astra tummilla barzettan vanteilla ja tais olla parit klubitarrat ikkunoissa.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
Kettuvolvoa "tervehdin" Jämsän K-Marketin edessä hälyn sirran vinkautuksella 
Perjantaina, tai lauantaina..T.K kääntyilemässä hannikaiselta esson parkkiin.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
J_J2 ja Jerzeyn perässä YRITIN pysyä palokan moottoritiellä